Als wij tegen die tijd een huis hebben gekocht in ieder geval een pre-partyquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef grazz het volgende:
[..]
jongens we hebben al een slaapplaatsje
Mooie stad! Aanrader hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach mag ook, paar uurtjes de boot pakken
Ik vind het al irritant als mijn nagels iets langer dan kort zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Moira het volgende:
Die nagels jawaarom zou je vrijwillig als een heksenschoonmoeder door het leven gaan?
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Die nagels, why. Hoe veeg je op de wc. Zoveel vragen.
Cee is behoorlijk zuur over Loreenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kom op Cee![]()
92% van het potentiële maximum.
Ik bijt nagels en als ik dat niet doe en m'n nagels iets langer worden vind ik alleen typen enzo al irritantquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het al irritant als mijn nagels iets langer dan kort zijnSnap echt niet hoe je dan leeft, maar goed.
Daar heeft ze mensen voorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Die nagels, why. Hoe veeg je op de wc. Zoveel vragen.
Kaarija had "maar" 85% van de jurystemmen en +/- 50% van de publiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Dat is geen monsterzege zoals Alessandra en Kaarija.
Vergeleken met de rest.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kom op Cee![]()
92% van het potentiële maximum.
heh hoe werkt dat met de punten dan want zo groot was dat verschil toch niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:58 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Kaarija had "maar" 85% van de jurystemmen en +/- 50% van de publiek.
Loreen heeft 92% van de stemmen.
Ik ben zuur over Finlandquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Cee is behoorlijk zuur over Loreenmaar ook dat mag!
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het nog steeds niet gehoordDus ja, ben benieuwd. Nou ja, niet super maar toch.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou doodsbenauwd zijn dat dat ding naar beneden flikkert.
In Finland werd het aantal (televote) punten verdeeld op basis van het percentage. Dus 50% van de stemmen = 50% van de stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
heh hoe werkt dat met de punten dan want zo groot was dat verschil toch niet?
Oh wauw dus als ik het niet eens ben met de winnaar ben ik zuur?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Cee is behoorlijk zuur over Loreenmaar ook dat mag!
Hoeveel weegt het?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Niet zo serieus nemen joh kom opquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wauw dus als ik het niet eens ben met de winnaar ben ik zuur?
Dat heb ik met Finland.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
Nouja ik zie vooral niet echt waarom bepaalde zo enthousiast zijn.
Loreen en Rihanna zijn waaghalsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Als iemand twee keer kan winnen dan was het Loreen jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:59 schreef grazz het volgende:
Ik gun haar die 2e overwinning ook echt wel.
Misschien moet ik ook alvast maar aan dat idee gaan wennen ja. Anders investeer ik weer weken van m'n leven erin en dan wint uiteindelijk toch 'gewoon' Zweden. (Net als vorig jaar met Oekraïne).quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef Em31 het volgende:
Ik had al even geaccepteerd dat we volgend jaar weer naar Zweden gaan
Dan kan zelfs Madonna meedoenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
Als ze wint is volgend jaar wel de weg vrij voor autotune
Maneskin zie ik ook wel voor aan. Ik was sceptisch over Loreen maar die hype van haar is er nog steeds.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als iemand twee keer kan winnen dan was het Loreen ja
Euphoria is wel beter dan dit nummerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:05 schreef Cee het volgende:
Disclaimer, nogmaals, voor de zoveelste keer: ik vind het geen slecht nummer.
Ditquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
Nouja ik zie vooral niet echt waarom bepaalde mensen zo enthousiast zijn.
ik zie Finland dit echt wel verslaan, althans het zou me echt niks verbazen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook alvast maar aan dat idee gaan wennen ja. Anders investeer ik weer weken van m'n leven erin en dan wint uiteindelijk toch 'gewoon' Zweden. (Net als vorig jaar met Oekraïne).
Ja dat probeer ik inderdaad ook, anders verpest ik het voor mezelf. Tijdens de repetities maar weer zien of er toch nog wat verandert.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook alvast maar aan dat idee gaan wennen ja. Anders investeer ik weer weken van m'n leven erin en dan wint uiteindelijk toch 'gewoon' Zweden. (Net als vorig jaar met Oekraïne).
Nee maar ik snap echt wel waar je vandaan komt. Het zou heel goed kunnen dat het publiek recht door de act heen kijkt en het niet volledig omarmt met 900000 televotes zoals we denkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:05 schreef Cee het volgende:
Disclaimer, nogmaals, voor de zoveelste keer: ik vind het geen slecht nummer.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar jij vind Finland verschrikkelijk, dat vind ik bij Loreen echt niet hoor.
Grappig, ik heb het juist andersomquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Euphoria is wel beter dan dit nummer
Ik denk ook dat Loreen tweede wordt en dat Kaarija wint. Vooral als Kaarija later dan Loreen komt in de running order.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:06 schreef Lamballert het volgende:
[..]
ik zie Finland dit echt wel verslaan, althans het zou me echt niks verbazen.
Ik denk dat ze eigenlijk wel de jury gaat winnen in Liverpool. Televote weet ik zo nog niet. Ze moet niet de eurofans inpakken dan, maar de gewone mensen thuis.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:06 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee maar ik snap echt wel waar je vandaan komt. Het zou heel goed kunnen dat het publiek recht door de act heen kijkt en het niet volledig omarmt met 900000 televotes zoals we denken
Ik denk persoonlijk dat Zweden de jury wint en Finland de televote.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk wel de jury gaat winnen in Liverpool. Televote weet ik zo nog niet. Ze moet niet de eurofans inpakken dan, maar de gewone mensen thuis.
quote:
Misschien dat er nog bufferruimte zit tussen geraamte en de zware onderdelen. Dat ze hooguit door het scherm breekt wanneer het valt.quote:
Euphoria vond ik echt anthemic en het feit dat alles zo in het aardedonker met aparte shots en alleen zij en de danser werd gedaan maakte het magisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Euphoria is wel beter dan dit nummer
Maakt het uit. Als Kaarija in de eerste helft komt, dan zullen ze hem wel op plek 12 neerzetten. Dat is ook goedquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Loreen tweede wordt en dat Kaarija wint. Vooral als Kaarija later dan Loreen komt in de running order.
Dit is wel waar ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:06 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee maar ik snap echt wel waar je vandaan komt. Het zou heel goed kunnen dat het publiek recht door de act heen kijkt en het niet volledig omarmt met 900000 televotes zoals we denken
Ik vind Hold Me Closer wel het betere nummerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Euphoria vond ik echt anthemic en het feit dat alles zo in het aardedonker met aparte shots en alleen zij en de danser werd gedaan maakte het magisch.
Ik vind hier het scherm echt hinderlijk, het geeft aan het begin een erg pakkend beeld maar daarna zie je al snel wat het is. En ik vind de projecties ook niet zo sterk.
Het is wel beter dan die grote groene frisbee van cornelia van vorig jaar.
Ja daarom denk ik dat de rest nogal kansloos is. Ze gaat de jury winnen en komt ook ‘gewoon’ in de televote top 3 en dat is dan wel genoeg, omdat Finland bijvoorbeeld denk ik dan te laag bij de jury scoort.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk wel de jury gaat winnen in Liverpool. Televote weet ik zo nog niet. Ze moet niet de eurofans inpakken dan, maar de gewone mensen thuis.
Mja, de echte fans die hebben al jaren geen echte invloed meer als je het mij vraagt. Als je al die lijsten bekijken van te voren komen die bijna nooit overeen met wat er daadwerkelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht absoluut niet dat ze de televote wint. Daarvoor doet Zweedse gladgestreken pop het in het algemeen te slecht. De vraag is vooral of dit genoeg punten in de televote haalt om de winst bij de jury om te zetten naar volledige winst.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Groene frisbeequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Euphoria vond ik echt anthemic en het feit dat alles zo in het aardedonker met aparte shots en alleen zij en de danser werd gedaan maakte het magisch.
Ik vind hier het scherm echt hinderlijk, het geeft aan het begin een erg pakkend beeld maar daarna zie je al snel wat het is. En ik vind de projecties ook niet zo sterk.
Het is wel beter dan die grote groene frisbee van cornelia van vorig jaar.
Oh absoluut! Dat was vorig jaar een tijd m’n nummer 1.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vind Hold Me Closer wel het betere nummer
Werd ook lekker verkloot door de fantastische Italiaanse organisatiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vind Hold Me Closer wel het betere nummer
En dan krijgen wij weer Petra Mede genotquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:12 schreef Viv het volgende:
Euphoria vond ik een dertien in het dozijn-nummer, snap nog steeds niet waarom iedereen daarmee wegliep destijds.![]()
Tattoo is meer van hetzelfde, maar de staging is wel tof en ze heeft echt een dijk van een stem, ze brengt het ook geloofwaardig qua emoties. Maar ik kan er zelf niet zoveel mee, zou het ook niet draaien op Spotify of zo.
Maar als ze wint, dan is het voordeel wel dat het volgend jaar in ons land is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |