'quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:31 schreef Evenstar het volgende:
Ronde 2 kan ik weer 5x stemmen, 4x Loreen en 1x Theoz voor dochter (al wil zij ook dat Loreen wint)
De televote-inkomsten gaan toch naar een goed doel, ik had begrepen dat er ieder jaar nog best wel wat televotes zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan twee maal 5x gratis stemmen uitbrengen (5x voor jury, 5x na jury). Daarna moet je pas betalen, dus volgens mij zijn de inkomsten sowieso kansloos.
Zij heeft vandaag alles meegekeken en sommige nummers kende zij al vanuit schoolquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Laten jij en @:Viv jullie dochter ook alle nummers horen.
Ja geld gaat naar Oekraine dacht ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:40 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De televote-inkomsten gaan toch naar een goed doel, ik had begrepen dat er ieder jaar nog best wel wat televotes zijn.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik eet mijn sneeuwschoen op als zij het niet wordt.
Klopt. Eigenlijk loopt Serious Request (Musikhjälpen) heel hele jaar doorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:40 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De televote-inkomsten gaan toch naar een goed doel, ik had begrepen dat er ieder jaar nog best wel wat televotes zijn.
Geliked voor Mans.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:41 schreef Nexum het volgende:
Nu al uitkijken naar een gelikte show met perfect camerawerk, glitters overal, Petra's charisma en Mans' lekkere lichaam
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:41 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ter illustratie, hij heeft deze:
[ afbeelding ]
Jij weet echt alles. Thanks!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Danny Saucedo, aantal keren won hij bijna
Ik zou het wel gaaf vinden, tweede keer naar ESF in "eigen" land in twee verschillende landenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geliked voor Mans.
Verder weet ik niet of ik weer wil dat Zweden wint.
Hij vindt het zelf winnend ESF-materiaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:42 schreef Cirilico het volgende:
Wat een verschrikkelijke nummers heeft deze man.
Geen Mans aub.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:41 schreef Nexum het volgende:
Nu al uitkijken naar een gelikte show met perfect camerawerk, glitters overal, Petra's charisma en Mans' lekkere lichaam
Ik was toen 11 jaar oud, kun je nagaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben vooral zo oud, dat ik de 2012 editie ook live op pc heb gezien
Geen feest zonder Mans godquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik was toen 11 jaar oud, kun je nagaan
Zweedse Jan Smit dusquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen feest zonder Mans god
Die gast duikt echt fucking overal op in Zweden
Kerstavond, pasen ... midsummer, maakt niet uit. Hij is er altijd.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen feest zonder Mans god
Die gast duikt echt fucking overal op in Zweden
Kerstavond, pasen ... midsummer, maakt niet uit. Hij is er altijd.
Nu weer anderhalf miljoen kronen opgehaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk loopt Serious Request (Musikhjälpen) heel hele jaar dooren gaat een groot deel van opbrengst van televoten en andere vergelijkbare dingen van SVT steeds richting de goede doelen. Wel leuk systeem.
Als het M&M wordt zet ik ze echt laatste puur uit afgunst. I don't carequote:
Kutquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Die was vandaag en gisteren op events, niet hier live.
poe poe poequote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:51 schreef Zigsky het volgende:
Nou, spannend poe poe, wie zou er gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |