Ze mochten het land niet uit he.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, Oekraïene beslist zelf.
Niemand dwingt ze om hun vrouwen en kinderen te beschermen tegen verkrachting en ontvoering door Rusland...
Ik zou dat niet omschrijven als slaafs gedrag.
Ook dat is een beslissing van Oekraïne zelf.quote:
Vrouwen en kinderen en ouderen zijn allemaal wel geëvacueerd maar daarvan zijn er ook heel wat terug gekomen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook dat is een beslissing van Oekraïne zelf.
Ik dacht gelezen te hebben dat de russische jet de drone probeerde te raken aan de schroef waardoor ie uiteindelijk in zee gestort is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:58 schreef theguyver het volgende:
Schijnbaar is er een botsing geweest tussen een Russische straaljager en een Amerikaanse drone.
Niet dat het zal eindigen in conflict.
Men zal wel heen en weer bulderen.
Maar daar blijft het bij.
Wat ik me wel afvraag of er opzet was tussen 1 van de 2 partijen.
De VS had expres met de drone de Russen kunnen raken en andersom visa versa.
Beide partijen geven in ieder geval toe dat er een confrontatie is geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:58 schreef theguyver het volgende:
Schijnbaar is er een botsing geweest tussen een Russische straaljager en een Amerikaanse drone.
Niet dat het zal eindigen in conflict.
Men zal wel heen en weer bulderen.
Maar daar blijft het bij.
Wat ik me wel afvraag of er opzet was tussen 1 van de 2 partijen.
De VS had expres met de drone de Russen kunnen raken en andersom visa versa.
In WW2 gebruikten de geallieerden een wing tip tactiek op de V1.
Een piloot die zonder munitie zat kwam er achter door met de vleugel van zijn vliegtuig de V1 uit balans te brengen en zodoende dat het ding neer stortte.
De vs had expres met de drone op de het in kunnen sturen in de hoop de straaljager neer te laten storten.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-russisch-vliegtuig
Volgens het artikel is het boven internationaal gebied, dus dat mag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 06:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de russische jet de drone probeerde te raken aan de schroef waardoor ie uiteindelijk in zee gestort is.
Dit is natuurlijk de westerse propaganda die direct een gans verhaal klaar staan heeft. Niemand die het kan verifieren.
Misschien had de drone gewoon een mechanisch defect waardoor ie neerstorte?
Maar de VS met hun drone een jet proberen raken, denk niet dat zoiets zou lukken, gezien de verschillende snelheden van beide toestellen. Het zou natuurlijk weer uitlokking a la VS zijn
Ik denk eerder dat de rus hem naar beneden geduwd heeft. Heb eigenlijk geen idee hoe frequent daar zo VS drones rondvliegen. Mogen die daar vliegen? Met welke bedoeling vliegen die daar ? Etc
Beide partijen gaven hetzelfde aanz dat er iets was gebeurd waardoor de drone neer is gestort.quote:Op woensdag 15 maart 2023 06:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de russische jet de drone probeerde te raken aan de schroef waardoor ie uiteindelijk in zee gestort is.
Dit is natuurlijk de westerse propaganda die direct een gans verhaal klaar staan heeft. Niemand die het kan verifieren.
Misschien had de drone gewoon een mechanisch defect waardoor ie neerstorte?
Maar de VS met hun drone een jet proberen raken, denk niet dat zoiets zou lukken, gezien de verschillende snelheden van beide toestellen. Het zou natuurlijk weer uitlokking a la VS zijn
Ik denk eerder dat de rus hem naar beneden geduwd heeft. Heb eigenlijk geen idee hoe frequent daar zo VS drones rondvliegen. Mogen die daar vliegen? Met welke bedoeling vliegen die daar ? Etc
Dat is natuurlijk het eeuwige kat en muis spel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide partijen gaven hetzelfde aanz dat er iets was gebeurd waardoor de drone neer is gestort.
Rusland zelf vloog geregeld met spionage vliegen over heel Europa
Yes de camera's worden steeds kleiner.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het eeuwige kat en muis spel.
Maar spionage vliegen? Cool die nieuwe technologieen.
Hey theguyverquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Yes de camera's worden steeds kleiner.
Het is vroeg beetje last van typtyfus..
Maakt niet uit..quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey theguyver
Alvast bedankt voor de vele gesprekken en reacties. Ondanks onze totaal verschillende meningen konden we nog samen door de deur.
Ik verlaat hier alvast het zinkende schip.
En jaja het is echt BNW ... it is an inside job
Maakt allemaal nimeer uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Er is zoveel gaande in deze oorlog dat men prima de propaganda van de realiteit zou kou onderscheide, er zijn zat opzienbarende en bijzondere dillema's met een behoorlijke bnw tint.
Bijvoorbeeld hoe de oorlog gestart is, daar zijn zoveel meningen over en zo wel theorieën over.
Prima bnw voer.
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt allemaal nimeer uit.
Ik stop hier met posten dus veel tegengeluid ga je hier niet meer krijgen.
Eindelijk zal iedereen hetzelfde narratief nablaten.
Hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten.
Ik kan er weinig aan doen dat Rusland door eigen toe doen, zichzelf in de vingers snijdt.
Vandaag berichten gezien die melden dat China, Iran en Rusland gezamenlijke militaire oefeningen gaan doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Haha
Ik kom nog wel es langs als de oorlog voorbij is, ttz oekr van de kaart geveegd of de VS die ons in WW3 pusht.
Kunnen ze mooi doen, stel voor Rusland wil Europa binnenvallen hun aanvoer gebeurt vooral via treinen..quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vandaag berichten gezien die melden dat China, Iran en Rusland gezamenlijke militaire oefeningen gaan doen
We weten donders goed welke kan dit op gaat
De verenigde dictaturen tegen de vrije wereld. Welke dictator is dan de opperbaas en kunnen de andere dictators dat wel handelen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vandaag berichten gezien die melden dat China, Iran en Rusland gezamenlijke militaire oefeningen gaan doen
We weten donders goed welke kan dit op gaat
Ik stel een battle royale voor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De verenigde dictaturen tegen de vrije wereld. Welke dictator is dan de opperbaas en kunnen de andere dictators dat wel handelen?
Zou kaartje kopenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik stel een battle royale voor.
Alle 3 in een groot voetbal stadion en dan uit laten vechten, met als scheidsrechter Kim Jong un om het eerlijk te houden.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |