abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208326633
Ik heb recent een Apple TV gekocht. Daarbij krijg je gratis 3 maanden Apple+. Ik heb nooit eerder een streamingdienst gebruikt. Ik ben begonnen aan Shrinking, want volgens de app is dat populair. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ik vind politieke series (bijvoorbeeld: "Yes, minister" of "Mrs. Secretary") leuk. En ook series die op de geschiedenis gebaseerd zijn (bijvoorbeeld: "The Borgias" of "The Last Kingdom"). Ik kijk die ook nog bij voorkeur in het Frans of Duits. Na wat zoeken vond ik kinderseries, maar die kon ik weer alleen kijken als ik eerst Disney+ zou installeren. Tja, dan kan ik ook een abonnement op Disney+ nemen. Ik zit mij af te vragen waarom ik ¤7,99 p/m zou willen betalen voor Apple+. Kortom: wat zijn jullie kijktips op Apple+?
pi_208326757
Apple+ producties zijn het allemaal net niet. Echo 3 was wel prima te doen. Ted Lasso is ook leuk als je daar van houdt. Mosquito Coast S01 was tof, laat S02 links liggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_208326799

heb ik gezien op Apple TV+. Wel een beetje een film voor geeks, met al die nadruk op koersbepalingen :P

wel met Duits accent.

Amerika rond de Burgeroorlog. Wel lekker luchtig.

Amerika in de Burgeroorlog:

vond ik nogal een uitputtende film. Wel met frans accent.

[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 11-03-2023 15:45:44 ]
  zaterdag 11 maart 2023 @ 15:42:48 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_208326927
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 19:05:17 #5
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_208362845
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Gezien het onderwerp 'series' een schopje naar F&S…
Oh, sorry. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.

En dank voor alle tips! Ik heb inmiddels ook gevonden hoe ik het taalkanaal kan wijzigen. Dit weekend aan de serie Loot begonnen. Die vind ik eigenlijk wel aadig.
pi_208363975
Winnaar van één Oscar (beste korte animatiefilm)

Het was de Kersthit van 2019 in de Britse boekhandels: The Boy, the Mole, the Fox and the Horse, een geïllustreerd boek over een jongen die bevriend raakt met een mol, een vos en een paard. De oorsprong van zijn boek lag volgens de auteur, de Britse tekenaar Charlie Mackesy, in openhartige en filosofische gesprekken met vrienden over wat er echt toe doet in het leven. Die leidden tot een eerste tekening van een jongetje op een paard. ‘Wat is het moedigste dat je ooit hebt gezegd?’ vraagt de jongen. ‘Help,’ antwoordt het paard. Mackesy bewerkte het boek zelf tot een prachtige korte animatiefilm voor Apple Studios en de BBC, met hulp van producenten als J. J. Abrams en Woody Harrelson en de stemmen van acteurs als Idris Elba en Gabriel Byrne.

The Boy, the Mole, the Fox and the Horse is te zien op Apple TV+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 20:45:33 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_208377232
Series die ik zelf enorm waardeer:

- The Morning Show
- For All Mankind
- Defending Jacob
- Severance
- Foundation
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_208385348
Schrinking
pi_208387202
De appletv+ film Tetris die 31 maart uitkomt ben ik wel benieuwd naar :)

https://www.apple.com/tv-pr/originals/tetris/

ik heb alleen geen appletv+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208406215
Heb zelf de 3 seizoenen For All Mankind gezien, niet veel van verwacht maar vond het een goede dramaserie met wat sci fi (althans, alternatieve geschiedenis als de russen eerst op de maan zijn en daardoor een grotere wedloop om de ruimte ontstaat).

Severance, Foundation ook erg goed. En als luchtig vermaak is Ted Lasso wel leuk, al wordt het wel wat overdreven in reviews hoe geweldig het is.

Meer tips zijn welkom ;)
pi_208426289
Best Foot Forward is een AppleTV+televisieserie over een lichamelijk gehandicapte jongen die desondanks het advies van zijn moeder toch naar een middelbare school voor reguliere jongeren besluit te gaan.

De serie bestaat uit 10 afleveringen. Eén van de hoofdrollen wordt vertolkt door actrice Trinity Bliss, zij is bekend van onder anderen de televisieserie The Garcias en de filmreeks Avatar.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_208426303
Gister Finch gekeken. Op zich wel prima film met Tom Hanks beetje ala cast away maar dan post apocalyps stijl.
pi_208461691

[ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 20-03-2023 08:02:42 ]
Be curious, not judgmental
pi_208546722
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:42 schreef Slayage het volgende:
The Boy, the Mole, the Fox and the Horse is te zien op Apple TV+
Deze is inderdaad het kijken waard. Dank voor de tip.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 13:24 schreef planethugo het volgende:
En als luchtig vermaak is Ted Lasso wel leuk, al wordt het wel wat overdreven in reviews hoe geweldig het is.
Ik kan mij wel vinden in jouw beschrijving. Zit nu in Seizoen 1, aflevering 3.
pi_208686807
Lees eens in het Apple-topic, dat is niet zo groot. Slow horses is prima, met een superranzige Gary Oldman als spion in de hoofdrol. En wat te denken van Black Bird, een duister seriemoordenaarsdrama met geweldige acteerprestaties. Echt apart en bijzonder is Severance. Ik merk dat ik Ted Lasso alleen nog maar kijk om me te ergeren, terwijl ik het eerste seizoen wel leuk vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 06-04-2023 21:05:23 ]
anonieme razernist
pi_208700469
Liaison :)
pi_208731485
Ik vond die Tetris film wel tof eigenlijk.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_208734548
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2023 21:23 schreef CoExist het volgende:
Ik vond die Tetris film wel tof eigenlijk.
Die heb ik gisteren gezien. De Japanse en Russische teksten verstond ikk niet. Aan Liaison, de tip van @SLP_ , ben ik ook begonnen. Daar ben ik om die reden halverwege de eerste aflevering afgehaakt. Ik had geen idee meer waar ik naar keek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')