abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2023 @ 08:36:55 #241
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_208339871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 23:00 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja? Zo werkt dat dus? Egbers is een klootzak die vanwege een affaire met een collega bijdraagt aan een 'toxische cultuur' en daarom moet opdonderen van televisie, maar iemand als Tan die op diezelfde redactie heeft gewerkt en redelijk recent een affaire heeft gehad met een twintig jaar jongere collega, kan doodleuk op tv blijven en bij een andere oproep dit soort dingen gaan zitten veroordelen? Omdat het "terechte kritiek" is? Jij vindt het dus prima als Egbers nu een contract bij RTL krijgt aangeboden en eventuele andere toekomstige affaires bij andere instanties dan gaat veroordelen? :')
Een affaire afgedwongen door een machtspositie en eindigend in een collega zo lang terroriseren en zwartmaken dat ze niet meer kan blijven werken is wel even wat anders dan een affaire tussen twee gelijkwaardige, instemmende volwassenen waar nergens sprake is van dwang of overschrijdend gedrag.

Dat je het verschil tussen de affaire van Tan en Egbers niet begrijpt zegt genoeg over het werk dat nog gedaan moet worden
Laffe huichelaar
pi_208340026
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 08:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een affaire afgedwongen door een machtspositie en eindigend in een collega zo lang terroriseren en zwartmaken dat ze niet meer kan blijven werken is wel even wat anders dan een affaire tussen twee gelijkwaardige, instemmende volwassenen waar nergens sprake is van dwang of overschrijdend gedrag.

Dat je het verschil tussen de affaire van Tan en Egbers niet begrijpt zegt genoeg over het werk dat nog gedaan moet worden
Ik kan er ook niet echt bij dat mensen uit dat verhaal halen dat het leeftijdsverschli de problematische factor zou zijn.

Zelf werk ik in een vakgebied waarin er enorme schaarste aan goed gekwalificeerd personeel is en werkgevers dus noodgedwongen uit bedrijfseconomische redenen wat beter zorgen dat iedere werknemer zich welkom en gewaardeerd voelt. Ik hoef echt niet te proberen een telefoonnummer van een klant door te geven aan een vrouwelijke collega met de mededlingen dat die klant wel in wat meer geïnteresseerd is dan haar kennis en expertise. Zo'n TV-wereldje (zeker in combinatie met sport) draait natuurlijk om een paar prima donna's die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2023 @ 09:27:50 #243
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208340392
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 07:55 schreef Idisrom het volgende:
https://m.fcupdate.nl/voe(...)der-ontkent-stellig/

Met alle respect. Tegen zo'n soort beschuldiging kun je je nooit verweren als Jack van Gelder zijnde. Ik weet niet of hij dit zo wel gezegd heeft. Het kan ook een ander zijn of een gedachtenspinsel; van Aicha Marghadi.

Op moment dat Jack dat telefoonnummer in handen kreeg gedrukt van die voetbalspeler, zat hij (nu blijkt) in een ongewenste positie. Had hij het geweigerd om het nummer door te geven, dan was hij nu ook al een discrimirerende persoon uitgemaakt.
Stevige stelling is stevige bron. Ze mag mag wel even met bewijs komen voor zo'n uitspraak. Anders is heg gewoon smaad/laster.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 12 maart 2023 @ 12:26:15 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208342209
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 09:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Stevige stelling is stevige bron. Ze mag mag wel even met bewijs komen voor zo'n uitspraak. Anders is heg gewoon smaad/laster.
Dat valt wel mee, het is gewoon een vrij lompe opmerking maar niet iets echts grensoverschrijdends. Al met al komt Van Gelder eruit als vrij lompe hork zoals er wel meer zijn en zijn gedrag wordt vooral aangehaald zijnde exemplarisch voor de bredere werkcultuur binnen NOS Sport. Het net sluit zich vooral rond Tom Egbers, die is echt een vrije val aan het maken en kan alvast zijn plek achter de geraniums innemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:18:46 #245
117098 Hathor
Effe niet
pi_208342701
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 09:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Stevige stelling is stevige bron. Ze mag mag wel even met bewijs komen voor zo'n uitspraak. Anders is heg gewoon smaad/laster.
Komt op mij over als een zeer rancuneus persoon die binnen dat bedrijf niks noemenswaardig gepresteerd heeft, en nu jaren later even haar gram komt halen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:20:11 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_208342725
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat valt wel mee, het is gewoon een vrij lompe opmerking maar niet iets echts grensoverschrijdends. Al met al komt Van Gelder eruit als vrij lompe hork zoals er wel meer zijn en zijn gedrag wordt vooral aangehaald zijnde exemplarisch voor de bredere werkcultuur binnen NOS Sport. Het net sluit zich vooral rond Tom Egbers, die is echt een vrije val aan het maken en kan alvast zijn plek achter de geraniums innemen.
Ik zag op twitter dat de naam van Mart Smeets ook is genoemd, is er al wat bekend over wat er rond hem gespeeld heeft?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 maart 2023 @ 13:24:42 #247
284411 crew  heywoodu
pi_208342799
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zag op twitter dat de naam van Mart Smeets ook is genoemd, is er al wat bekend over wat er rond hem gespeeld heeft?
Volgens mij vooral algeheel eikelgedrag, als ik me het stuk uit de Volkskrant goed herinner.
  zondag 12 maart 2023 @ 13:26:21 #248
117098 Hathor
Effe niet
pi_208342824
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volgens mij vooral algeheel eikelgedrag, als ik me het stuk uit de Volkskrant goed herinner.
Ahh, nou dat zou ik me best kunnen voorstellen, het is nogal een beetje een zelfingenomen eikel, maar dat lijkt me vooralsnog geen legitieme reden om hem dan maar te cancelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208342825
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zag op twitter dat de naam van Mart Smeets ook is genoemd, is er al wat bekend over wat er rond hem gespeeld heeft?
Had Mart niet ooit eens Dione de 'Dutch Mountains' genoemd?

Tja, andere tijden. O-)
-nee-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 maart 2023 @ 13:28:20 #250
284411 crew  heywoodu
pi_208342855
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ahh, nou dat zou ik me best kunnen voorstellen, het is nogal een beetje een zelfingenomen eikel, maar dat lijkt me vooralsnog geen legitieme reden om hem dan maar te cancelen.
Aan Smeets valt weinig meer te 'cancellen' volgens mij :+
  zondag 12 maart 2023 @ 13:32:08 #251
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208342932
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Aan Smeets valt weinig meer te 'cancellen' volgens mij :+

Dit ga je nu toch in een ander licht zien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 12 maart 2023 @ 14:19:00 #252
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208343635
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dit ga je nu toch in een ander licht zien.
Mart was altijd al een lul de behanger. Toch eindelijk eens een koekje van eigen deeg gekregen dus. Lekker voor hem.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 12 maart 2023 @ 14:19:59 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208343652
Mart was toch ook gewoon openlijk een botte lul, dan heb ik er wat minder problemen mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 maart 2023 @ 15:20:41 #254
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208344515
En Mart deed het nog net niet live in zn wolle trui met ria visser.
  zondag 12 maart 2023 @ 16:37:23 #255
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208345562
Dione ziet er as we speak ook en beetje afgetrokken uit .....
pi_208345681
Sportieve bekende vieze ouwe mannetjes bij de tv, bezorgen op deze manier wel gewone vieze ouwe mannetjes een slechte naam zeg.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208345801
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 16:49 schreef OllieA het volgende:
Sportieve bekende vieze ouwe mannetjes bij de tv, bezorgen op deze manier wel gewone vieze ouwe mannetjes een slechte naam zeg.
Alle vieze ouwe mannen zijn toch al overal bekend? Toch loopt men hen niet na met de oudste mannen.
pi_208346145
Mart is één van de weinige personen die gewoon niet te cancellen is. We hebben daar als samenleving maar gewoon mee te dealen.
Go hard or go home
  zondag 12 maart 2023 @ 17:37:00 #259
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208346333
Mart is een fenomeen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208346362
Mart Smeets is een arrogante betweter
pi_208346371
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Mart is een fenomeen.
Dat vindt Mart zelf ook, Die staat bovenaan.
Go hard or go home
pi_208346431
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volgens mij vooral algeheel eikelgedrag, als ik me het stuk uit de Volkskrant goed herinner.
Dat wist iedereen al
  zondag 12 maart 2023 @ 17:44:09 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208346441
pi_208346447
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 13:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ahh, nou dat zou ik me best kunnen voorstellen, het is nogal een beetje een zelfingenomen eikel, maar dat lijkt me vooralsnog geen legitieme reden om hem dan maar te cancelen.
Het is dan ook toxische vrouwelijkheid waar menig zitplasser vrolijk aan meedoet. Ordinaire roddel en achterklap, reputatiebeschadiging ipv een klap uitdelen. Allemaal schandpaaldanseresjes, net zo primitief en Middeleeuws.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 12 maart 2023 @ 18:07:02 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208346826
POLL
  zondag 12 maart 2023 @ 18:09:01 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208346856
Janke Dekker treedt per direct terug als voorzitter Mores na commotie rond echtgenoot Tom Egbers

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Die gaan we missen :') :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

https://www.telegraaf.nl/(...)chtgenoot-tom-egbers
  zondag 12 maart 2023 @ 18:14:43 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208346957
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is dan ook toxische vrouwelijkheid waar menig zitplasser vrolijk aan meedoet. Ordinaire roddel en achterklap, reputatiebeschadiging ipv een klap uitdelen. Allemaal schandpaaldanseresjes, net zo primitief en Middeleeuws.
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 maart 2023 @ 18:15:18 #268
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208346973
quote:
Onjuiste verslaglegging
Dekker verwijt de Volkskrant nu in de verklaring dat er onjuistheden in het artikel van vrijdag staan. Ze heeft geprobeerd met de krant te praten, maar die afspraak is door de verslaggevers afgezegd.

Haar dochter, die ook tien jaar bij NOS Sport heeft gewerkt, heeft hen toen een brief gestuurd, maar daar is volgens Dekker niets mee gedaan.

Ze verwijt de krant dat er een affaire van jaren geleden is opgerakeld, met "publiekelijk volkomen onjuiste verslaglegging". Verder schrijft ze dat Egbers destijds zelf de relatie heeft met de stagiaire heeft beëindigd en dat ook heeft gemeld bij de hoofdredactie. Daarna zou sprake zijn geweest van een "reeks van incidenten" die noopte tot een langere periode van politiebescherming voor het gezin.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-van-meldpunt-mores

Wtf is dit dan weer. Bliksemafleider? In ieder geval benieuwd naar de rest van dit verhaal.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208347007
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=5302]
Gert presenteert ipv Tom, niet Henry.
pi_208347021
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:15 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-van-meldpunt-mores

Wtf is dit dan weer. Bliksemafleider? In ieder geval benieuwd naar de rest van dit verhaal.
Dit maakt het inderdaad wel interessant en redelijk makkelijk te verifiëren als er echt iets is geweest met politiebescherming wat te maken had met die stagiaire.

Zou wel deels verklaren waarom de dochter zich geroepen voelde nog een brief te sturen aan de Volkskrant over de situatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2023 18:19:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')