Exact.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo werkt het in ongeveer elke (macho) organisatie met een duidelijke hiërarchie en veel oudgedienden.
Mja weet niet, vind dat altijd wat makkelijk gedacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo werkt het in ongeveer elke (macho) organisatie met een duidelijke hiërarchie en veel oudgedienden.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veel slachtofferschap weer, gelukkig ook wederhoor.
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Tom Egbers dus ook een oude viespeuk die achter stagiaires aangaat. Daar had ik het niet zo snel achter gezocht.
Dat was Astrid Kersenboom, die zat niet eens bij Sport, als sport je geen barst interesseert kan ik me dat best voorstellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
Wel weer gelachen om Parijs tegen Nice
Dan verdien je het wel een beetje om belachelijk gemaakt te worden
Dat moet ook veranderen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mja weet niet, vind dat altijd wat makkelijk gedacht.
Nog steeds wel grappigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:06 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat was Astrid Kersenboom, die zat niet eens bij Sport.
Er zitten een aantal passages in het artikel waar de politieke correctheid vanaf spat. Geen idee wat dat met ontkenningsfase te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas inmiddels wél
Maar ik zit kennelijk nog in de ontkenningsfase![]()
Helemaal mee eens. Echt klasse.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:05 schreef superniger het volgende:
Dikke pluim voor Jeroen Stekelenburg. Hij durfde als enige iets te zeggen.
Ben benieuwd wat ze van Luik-Bastenaken- Luik zou maken.quote:
Nee. En je geeft hiermee nogal gemixte signalen af.quote:
Ja dat zei ik al. Heel goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:05 schreef superniger het volgende:
Dikke pluim voor Jeroen Stekelenburg. Hij durfde als enige iets te zeggen.
Ga er lekker in mee..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:08 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze van Luik-Bastenaken- Luik zou maken.
Die verhalen waren er al wel toch? Net als bij Van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:03 schreef Breekfast het volgende:
Tom Egbers dus ook een oude viespeuk die achter stagiaires aangaat. Daar had ik het niet zo snel achter gezocht.
Je moet gewoon je kennis op orde hebben als je bij NOS Sport werkt. Wat een onzin is dit nou weer zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En je geeft hiermee nogal gemixte signalen af.
Moet jij weten verder, daar niet van.
Ach, iemand belachelijk kunnen maken hoort er toch ook wel een beetje bij op de werkvloer. Zolang je maar weet tot hoever je kan gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En je geeft hiermee nogal gemixte signalen af.
Moet jij weten verder, daar niet van.
Lees de artikelen nou eerst eens voor je begint te blaten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet gewoon je kennis op orde werken als je bij NOS Sport werkt. Wat een onzin is dit nou weer zeg.
Ik dacht veel eerder aan Jack van Gelder.quote:
Herman? Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik dacht veel eerder aan Jack van Gelder.
Bij een Mart Smeets schat ik dan weer in dat hij niet zozeer seksueel overschrijdend gedrag vertoont maar vrouwen in het algemeen niet serieus neemt en vernederend kan zijn.
Bij Herman van der Zandt zou ik dit gedrag bijvoorbeeld ook niet achter hem zoeken. Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen, maar komt zijn naam nog voor in het artikel?
Grapje moet kunnen. Maar als het constant dezelfde treft of wanneer het kwetsend/discriminerend wordt dan is het er over.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, iemand belachelijk kunnen maken hoort er toch ook wel een beetje bij op de werkvloer. Zolang je maar weet tot hoever je kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |