Ik probeer hier op te reageren maar weet het oprecht niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij kind op school beginnen ze al in groep 3 (of 4? Volgens mij 3)
Hier doen ze het met ouderen uit het dorp. Plakken niet het labeltje oma/opa er op. Er na gaan ze bingo spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Vind het vooral sneu voor kinderen zonder grootouders. Breng het als school dan op een andere manier: pannenkoeken eten met iemand die je graag ziet. Of dat nou een opa is, tante of de buurvrouw.
Dat klinkt een stuk leuker én beterquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier doen ze het met ouderen uit het dorp. Plakken niet het labeltje oma/opa er op. Er na gaan ze bingo spelen.
Nee, natúúrlijk niet. We doen het online zodat onze kinderen, later als ze ouder zijn, alle frustratie kunnen teruglezen van hun ouders als die weer eens vergeten zijn om uit te loggen op hun pc of tablet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:39 schreef Smart_ass het volgende:
We leggen onze frustraties helemaal niet op de schouders van onze kinderen, daar is nu juist dit topic voor.
Jij hebt vast geen kinderen en vooral zo houdenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:15 schreef Xebrozius het volgende:
Hahaha publiekelijk klagen over je eigen kinderen... Hoe kênkertriest ben je dan als ouder?
1 Is al vermoeiend, laten we er 2 nemen! Weet je wat? We doen er nog een 3e bij!
*boohoo, m'n leven is zo zwaar en m'n kinderen regeren mijn leven. Het is zo oneerlijk allemaal.
Waar is tijd voor mezelf? Waarom kunnen we geen verre vakanties meer betalen? Het leven is zoooo duur...
JIJ koos voor die 2e, JIJ koos voor die 3e. JIJ luisterde niet naar je omgeving. JIJ dacht niet logisch na.
En nu leg je de frustratie op de schouders van je onschuldige, minderjarige kinderen. Love it!
Schadenfreude hier
Ik vind dat altijd een vreselijke dooddoener. Jij heb vast geen kinderenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen kinderen en vooral zo houden
Naast het haten van je eigen kind (of kinderen) als hobby, heb je ook als hobby verkeerde aannames doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen kinderen en vooral zo houden
We gaan van een hekel hebben naar hatenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Naast het haten van je eigen kind (of kinderen) als hobby, heb je ook als hobby verkeerde aannames doen.
Bravo.
Als ie ze wel had gehad, had ie dit niet gepost. Hoewel, misschien heeft ie wel zulke voorbeeldige kindjes die in het gelid lopen en alles wat er gezegd wordt doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een vreselijke dooddoener. Jij heb vast geen kinderen
Ik lees wat je schrijftquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Naast het haten van je eigen kind (of kinderen) als hobby, heb je ook als hobby verkeerde aannames doen.
Bravo.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Als ie ze wel had gehad, had ie dit niet gepost. Hoewel, misschien heeft ie wel zulke voorbeeldige kindjes die in het gelid lopen en alles wat er gezegd wordt doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bewonderenswaardig dat we al zo vaak zijn afgedwaald in dit topic.
Ontopic: Ik vind het knap lastig dat ik m'n dreumes het ene moment heeeelemaal fantastisch vind, en een milliseconde later achter het behang wil plakken. Heel verwarrend soms. Net alsof ik, emotioneel gezien, nog steeds midden in m'n zwangerschap zit.
[ Bericht 11% gewijzigd door Morgane89 op 15-03-2023 16:02:42 ]
Sjezus Xebrozius, waar kom jij ineens vandaan na 7 jaar stilte?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bravo.
Ik vind het juist een mooi en eerlijk topic waar je even lekker van je af kan schrijven en herkenning kan vinden bij anderen. Ook al heb je er zelf voor gekozen, dan hoef je toch nog steeds niet alles lief en leuk te vinden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:15 schreef Xebrozius het volgende:
Hahaha publiekelijk klagen over je eigen kinderen... Hoe kênkertriest ben je dan als ouder?
1 Is al vermoeiend, laten we er 2 nemen! Weet je wat? We doen er nog een 3e bij!
*boohoo, m'n leven is zo zwaar en m'n kinderen regeren mijn leven. Het is zo oneerlijk allemaal.
Waar is tijd voor mezelf? Waarom kunnen we geen verre vakanties meer betalen? Het leven is zoooo duur...
JIJ koos voor die 2e, JIJ koos voor die 3e. JIJ luisterde niet naar je omgeving. JIJ dacht niet logisch na.
En nu leg je de frustratie op de schouders van je onschuldige, minderjarige kinderen. Love it!
Schadenfreude hier
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:56 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bewonderenswaardig dat we al zo vaak zijn afgedwaald in dit topic.
Ontopic: Ik vind het knap lastig dat ik m'n dreumes het ene moment heeeelemaal fantastisch vind, en een milliseconde later achter het behang wil plakken. Heel verwarrend soms. Net alsof ik, emotioneel gezien, nog steeds midden in m'n zwangerschap zit.
Nou, datzelfde heb ik met de 12 jarige op dit moment ook. Zijn buiten dus geen behang
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
In een boom hangen dan maarquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wie?
Nou, datzelfde heb ik met de 12 jarige op dit moment ook. Zijn buiten dus geen behang
Mijn ervaring (en ik lees dit ook met enige regelmaat terug in OUD) is dat het zindelijk worden redelijk vanzelf komt. Je kan wel een duwtje in de juistje richting geven, maar daar blijft het ook wel bij. Kinderen zijn er vanzelf wel aan toe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:41 schreef Morgane89 het volgende:
Mijn zoon wordt over 2 maanden 2. Tot nu toe eet en slaapt hij heel goed. Ik zit echt te wachten tot dit omslaat, want het is bijna te mooi om waar te zijn![]()
De dingen waar ik nu het meest tegenaan zit te hikken:
- Stoppen met de speen tijdens het slapen
- Zindelijkheidstraining (toch jammer dat dat meestal zo'n gedoe is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |