Ik neem aan dat de onvolprezen NOS Sport hoofdredactie nog steeds lekker zit waar ze al jaren zitten?quote:
Neen.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de onvolprezen NOS Sport hoofdredactie nog steeds lekker zit waar ze al jaren zitten?
De hoofdredactie van NOS Sport bestaat uit hoofdredacteur Maarten Nooter en adjunct-hoofdredacteuren Pim Marks, Selma Schuurman en Ewoud van Winsen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie zitten (zaten) daar eigenlijk allemaal in?
Dus ze zijn met vier en daarvan blijven er twee voor de continuïteit? Genieten.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De hoofdredactie van NOS Sport bestaat uit hoofdredacteur Maarten Nooter en adjunct-hoofdredacteuren Pim Marks, Selma Schuurman en Ewoud van Winsen.
Als je dan alles wat met voetjebal te maken heeft van de tv, radio en aanverwante media pleurt, heb je mijn stem. Voetjebal is namelijk geen sport.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als interim-hoofdredacteur.
Cultuur moet natuurlijk niet teveel veranderen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus ze zijn met vier en daarvan blijven er twee voor de continuïteit? Genieten.
We zenden voortaan alleen nog maar wielrennen uit.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als je dan alles wat met voetjebal te maken heeft van de tv, radio en aanverwante media pleurt, heb je mijn stem. Voetjebal is namelijk geen sport.
Zolang je Tijntje, Joris en Herbert er dan maar uitflikkert.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zenden voortaan alleen nog maar wielrennen uit.
Ik denk dat er niet veel mensen gespaard gaan worden tijdens de nacht van de lange messen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zolang je Tijntje, Joris en Herbert er dan maar uitflikkert.
Inb4 Jeroen Stekelenburg als nieuwe hoofdredacteur.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef Szura het volgende:
Stel aub een nieuwe hoofdredacteur aan die kapt met ‘het verhaal vertellen’ en besluit om van de rechten gebruik te maken door gewoon de sport zelf uit te zenden.
Moet natuurlijk een vrouw zijnquote:Op zondag 12 maart 2023 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inb4 Jeroen Stekelenburg als nieuwe hoofdredacteur.
RR versus de vakbond, place your bets.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen gespaard gaan worden tijdens de nacht van de lange messen.
Ja, hoi.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Slot zou zelfs Napoli degradatievoetbal laten spelen.
Erg bijzonder hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Denk niet dat ik ooit zo heb gewalgd van een trainer als van Slot. Zowel qua trainersvaardigheden als qua persoonlijk En de nooit eerder vertoonde cultstatus die rond hem hangt maakt het er niet veel beter op.
Had niet verwacht dat zelfs jij dit fabeltje zou na-papegaaien.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze LIDL-selectie met enorme beperkingen is inderdaad de schuld van Slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |