Dit verwacht ik niet eigenlijk. Portugal moet het veel meer van de smalle top hebben dan wij en die top heeft jarenlang geprofiteerd van bijna automatische CL plaatsing. Nu hebben ze dat niet meer en moet ze net als wij via de Conference League de winst pakken. De nummer 5 van Portugal kan er niks van dus daar hebben ze niets aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen zal Portugal ons na verloop van tijd wel weer inhalen op de landenranglijst en bovendien levert een hoger clubcoëfficient vanaf 24/25 geen simpelere loting meer op in het Europees voetbal buiten de voorrondes, dus dat voordeel zal wel na een tijdje vervallen. Maar tegen die tijd heeft Feyenoord dus wel de kansen om zich bovenin te nestelen.
laten we beginnen met een grotere begroting dan ajax, daar is eigenlijk nog altijd alles nog beter geregeld (budget, aantrekkingskracht, jeugdproducten die wat opleveren) en die zijn nog echt ver wegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dus niet eens. Op zich zit je nu al dichtbij de top 20 in de ranglijst over twee seizoenen (21e volgens mij, en 10e een seizoen later), als je de komende jaren in de top 3 eindigt plaats je je in principe voor de CL natuurlijk wat je sowieso veel punten oplevert. Wat betekent dat je ook op die inkomsten kan financieren, etc etc waardoor je ook in die positie kunt blijven. Simpel gezegd als Feyenoord nu kampioen wordt (of tweede wordt en zich via de VCL plaatst) komen ze echt in een zetel terecht door het hoge clubcoëfficient van de afgelopen twee seizoenen en het landencoëfficient van Nederland.
Alleen zal Portugal ons na verloop van tijd wel weer inhalen op de landenranglijst en bovendien levert een hoger clubcoëfficient vanaf 24/25 geen simpelere loting meer op in het Europees voetbal buiten de voorrondes, dus dat voordeel zal wel na een tijdje vervallen. Maar tegen die tijd heeft Feyenoord dus wel de kansen om zich bovenin te nestelen.
Mits we het niet verpesten met bestuurlijk wanbeleid maar dat zie ik Feyenoord niet doen!!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef aTypisch het volgende:
zie een eventueel kampioenschap vooral als nieuwe poging om psv voorbij te gaan
OP ALLE FRONTEN
Zat tussenstappen te maken inderdaad, maar dat het nu realistisch is is al wonderbaarlijk als je ziet waar we twee jaar terug stondenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laten we beginnen met een grotere begroting dan ajax, daar is eigenlijk nog altijd alles nog beter geregeld (budget, aantrekkingskracht, jeugdproducten die wat opleveren) en die zijn nog echt ver weg
voor dit soort plannen of toekomstscenario's moet de club eerst maar eens laten zien na slot nog goed te kunnen presteren
kunnen we daarna filosoferen over een stap naar de europese (sub)top
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Uit de Europa League
Uit de titelstrijd
En gaat uitgeschakeld worden door Spakenburg
psvminCLquote:
Prima spelertje.quote:
Gaat verder alles goed?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb jij hetzelfde gevoel als ik? Het is gewoon 'ons' jaar en we gaan de schaal weer naar Rotterdam Zuid brengen! Ik heb alle vertrouwen in Arne Slot. Die man is echt een eindbaas - hij heeft ons al laten zien wat er mogelijk is met dit team, dus waarom zouden wij niet kampioen worden?!
Ik geloof oprecht dat onze mannen alles kunnen overwinnen wat ze tegenkomen op hun pad. En ook al zijn er wellicht mensen die daar anders over denken; zij hebben simpelweg geen visie, ambitie of creativiteit... Wij staan aan top van de Eredivisie!
Laten we deze fantastische positieve flow voortzetten richting ongekende hoogtes en samen juichen als ware Feyenoorders.
jaaa we worden gekkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb jij hetzelfde gevoel als ik? Het is gewoon 'ons' jaar en we gaan de schaal weer naar Rotterdam Zuid brengen! Ik heb alle vertrouwen in Arne Slot. Die man is echt een eindbaas - hij heeft ons al laten zien wat er mogelijk is met dit team, dus waarom zouden wij niet kampioen worden?!
Ik geloof oprecht dat onze mannen alles kunnen overwinnen wat ze tegenkomen op hun pad. En ook al zijn er wellicht mensen die daar anders over denken; zij hebben simpelweg geen visie, ambitie of creativiteit... Wij staan aan top van de Eredivisie!
Laten we deze fantastische positieve flow voortzetten richting ongekende hoogtes en samen juichen als ware Feyenoorders.
Ja, compleet belachelijk.quote:
Sowieso die zondagavondwedstrijden om 20.00 uur. Alleen maar zodat Jan Joost en co zichzelf nog een keer extra kunnen horen.quote:
Ja maar dan zijn de meesten op maandag vrijquote:Op zondag 12 maart 2023 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende maand gewoon weer. Echt heel kut. Morgen maar dagje thuiswerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |