Dat heeft ze geprobeerd maar daaraan kan je maar zoveel doen op dat moment.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
en zeker niet proberen de werksfeer beter te maken.
Nee! accepteren of oprotten!.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep. Zo werkt het in 't leven. Als ik bij een bedrijf kom waarbij de doorstroming groot is weet ik al genoeg.
Mua, ik kan er ook gaan zitten; alles accepteren; beetje bij HR zeuren en dan een columnpje schrijven dat het zo erg was.quote:
Ja want de banen voor landelijke wielercommentatoren liggen voor het oprapen natuurlijk. Prima vergelijking. Lol.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua, ik kan er ook gaan zitten; alles accepteren; beetje bij HR zeuren en dan een columnpje schrijven dat het zo erg was.
omdat je graag wieleranalist bent? op het "hoogste niveau".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam je in zo'n omgeving willen begeven? Het is een utopie die hier voorgesteld wordt.
Dat is het wel als die persoon de hand boven het hoofd wordt gehouden door directie. Echt je kan trekken wat je wilt aan zo'n situatie maar dat gaat echt niet veranderen. Dat het verkeerd en kut is is iedereen het over eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat je graag wieleranalist bent? op het "hoogste niveau".
dat is niet raar. dat willen mensen.
dat het dan kut is, en je probeert daar wat aan te doen door middel van meldingen is geen "utopie".
Een normaal mens past ook z'n gedrag aan als iemand zegt de vieze praatjes niet te waarderen.
Das toch geen utopie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:40 schreef Coelho het volgende:
Ik denk niet dat het Danny was, tenzij openingszin: "Wil jij mijn lul zien? Ik ook, dat lukt namelijk al jaren niet meer door deze pens".Maar bij een typische womanizer denk je toch juist wat minder aan zo'n hijgerige creep, en gewoon aan iemand met flink wat charmes enzo die geen viespeukerij nodig heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo hield Martijn H. schermman uit de wind eigenlijk?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
POLLquote:In 2016 kwam De Avondetappe terug. De Graaff voert het gesprek aan tafel met terugkerende gasten als Danny Nelissen, Thijs Zonneveld, Marijn de Vries, Edwin Winkels en Rob Harmeling. Herman van der Zandt doet interviews op locatie. Ook in 2017, 2018 en 2019 [5] werd het programma uitgezonden waarbij in het slot van elke uitzending in 2018 Jan Janssen met zijn dagboek dagelijks teruggeblikt op zijn tour van 1968.
Speculaas natuurlijk, maar de een is redacteur en de ander onderdeel van de show + samen een wielrenpodcast + hetzelfde vriendengroepjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo hield Martijn H. schermman uit de wind eigenlijk?
Als jouw buurman jou het leven zuur maakt omdat hij gewoon zo is. Ga jij dan verhuizen of vraag jij hulp bij instanties (politie)?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam je in zo'n omgeving willen begeven? Het is een utopie die hier voorgesteld wordt.
Herman zat toch altijd op andere locaties?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Ik ga behoorlijk teleurgesteld zijn als het Schermman blijkt te zijn trouwens
Nee ok, maar het klonk alsof Schermman zelf fout is geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Speculaas natuurlijk, maar de een is redacteur en de ander onderdeel van de show + samen een wielrenpodcast + hetzelfde vriendengroepje
Zo was mijn speculaas ook. schermman in de auto en vervolgens klikken bij redacteur Martijn, die niks doet omdat schermman zijn maat is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee ok, maar het klonk alsof Schermman zelf fout is geweest.
Nee, metooquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die dat Me2 gezeik een beetje zat is?
waarom klik je dan op dit topic?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die dat Me2 gezeik een beetje zat is?
Zal wel iemand zijn met goede connecties, nog niet (bijna) gepensioneerd en redelijk populair qua kijkcijfers en (daardoor) voor de NOS bazen moeilijk om te lozen.quote:
O ja....het is natuurlijk de schuld van de vrouwen.... fuck, man....quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True is het wel misbruik maken van de situatie. In Hollywood zelfde verhaal. Al die actrices hebben zich omhoog moeten neuken.
In Nederland heeft Maan gewipt met Borsato. Ik denk dat er heel veel is wat er nog niet boven water is komen drijven.
Ik denk dat alle vrouwen die nu succesvol zijn en iemand hebben geneukt om een kans te krijgen (chantal janzen bv) zich niet meer zullen uitspreken.
Waar zegt hij dat het gaat om schuldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
O ja....het is natuurlijk de schuld van de vrouwen.... fuck, man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |