Om piemel grappen an sich zeker. Om piemel grappen in het programma wat jou - naar eigen zeggen - naakt, vies en klein heeft laten voelen en je persoonlijk beschadigd heeft, denk ik wat minder.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als het niet waar is, dan is ze natuurlijk klaar.
Maar als je dit hebt meegemaakt kun je natuurlijk nog wel gewoon lachen om piemel grappen. Het een heeft niets met het ander te maken.
Dit geef jij als reactie op die column?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks, maar dat het "je van binnen heeft leeggezogen" en dat soort pathetische overdrijvingen zijn ook weer niet nodig.
Ik verwijs graag naar onderstaande video:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit geef jij als reactie op die column?
Prima dat je dat vindt. Maar als je dit uit de column haalt en over de rest zwijgt, snap ik heel goed dat veel mensen er voor kiezen om niet met hun verhaal naar buiten te komen.
Laat het speculeren beginnen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze geilneef moet vrij makkelijk te identificeren zijn. Dikke Danny?
Marijn de Vries lijkt me eerlijk gezegd niet het type dat zulke dingen gewoon zou verzinnen. Misschien dat ze het in haar hoofd groter is gaan maken dan het was, maar dat ze het compleet uit haar duim zou zuigen geloof ik niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om piemel grappen an sich zeker. Om piemel grappen in het programma wat jou - naar eigen zeggen - naakt, vies en klein heeft laten voelen en je persoonlijk beschadigd heeft, denk ik wat minder.
Zoals zijn haar ervaringen beschrijft begrijp ik wel dat ze die dit als onrecht en aantasting van haar integriteit ervaart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks, maar dat het "je van binnen heeft leeggezogen" en dat soort pathetische overdrijvingen zijn ook weer niet nodig.
Dikke Mart of dikke Danny, of die kwal van een Thijs Zonneveld/Thomas Dekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed, nu kunnen we dus de speurtocht openen wie de zin "Zeg meisje, weet je waarom ze mij de koning van Biafra noemen" heeft gebezigd. We zullen er waarschijnlijk nooit achter komen.
Dan sla ik hem op z'n bek en ga verder met me leven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
"het is niet anders"...
dus als iemand jou lastigvalt dan is dat maar zo "het is niet anders"
Niemand ontkent dat er wat mis is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De NOS Sport redactie is het met jou eens. Bek houden of oprotten
En dat is precies wat er mis is
dat is jouw oplossing, Marijn besloot er iets van te zeggen, herhaaldelijk, naar het management te stappen (meermaals) en uiteindelijk er een column over te schrijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan sla ik hem op z'n bek en ga verder met me leven.
of je hebt de column niet gelezen. (de sportredactie doet namelijk wel of de neus bloedt).quote:
Als je dat verhaal zo leest móet dat wel zo'n soort hijgerige Stichting Martijn-viespeuk zijn, met van dat wilde en totaal onverzorgde haar (wat al half uit is gevallen), altijd stinkend naar zweet en bier. Maar nee, ook mensen die dus op TV heel normaal overkomenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Marijn de vries dus: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-moet-zijn-a4159122
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
Dat ze in zo'n team wilt werken en daarbij het allemaal in gang heeft weten te houden. Gewoon stoppen en verder gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haar column is bijzonder duidelijk. Ze heeft herhaaldelijk en direct tegen die persoon er iets van gezegd, ze is naar 't management gestapt en niemand heeft er iets mee gedaan. Integendeel zelfs zijn gedrag wordt gewoon getolereerd en het slachtoffer wordt gecancelled.
Wat valt haar te verwijten?
Dus iemand gedraagt zich onbeschoft en de mensen die er last van hebben moeten dan maar wegwezen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat ze in zo'n team wilt werken en daarbij het allemaal in gang heeft weten te houden. Gewoon stoppen en verder gaan.
Ok, stel ik vind wielrennen heel leuk he. Maar stel de werksfeer is niet leuk; ik maak daar melding van bij de directie / HR maar die doet er niks mee?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je hebt de column niet gelezen. (de sportredactie doet namelijk wel of de neus bloedt).
Of je hebt het nu over jezelf, en dan zeg je dus.
"ja die man is fout, maar ja daar mag je niks tegen doen, alleen slaan, en verder moet je niet miepen"
Ok.
Yep. Zo werkt het in 't leven. Als ik bij een bedrijf kom waarbij de doorstroming groot is weet ik al genoeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dus iemand gedraagt zich onbeschoft en de mensen die er last van hebben moeten dan maar wegwezen?
quote:Stel je voor dat je in dat sfeertje de leuke tv-analist moet zijn. Met de vieze praatjesmaker tegenover je aan tafel. Kun je je voorstellen hoe dat is?
of je probeert er iets aan de werksfeer te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ok, stel ik vind wielrennen heel leuk he. Maar stel de werksfeer is niet leuk; ik maak daar melding van bij de directie / HR maar die doet er niks mee?
Welke keuze heb je dan?
1) Of je accepteert dat de werkzweer kut is en je gaat door met je werk omdat het werk an sich wel leuk is
2) Of je stopt en zoekt iets anders
Ze heeft voor 1 gekozen maar heeft willens en wetens doorgezet terwijl ze als wist dat de werksfeer kut was. Tja.
Je loopt niet zomaar weg van je droombaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ok, stel ik vind wielrennen heel leuk he. Maar stel de werksfeer is niet leuk; ik maak daar melding van bij de directie / HR maar die doet er niks mee?
Welke keuze heb je dan?
1) Of je accepteert dat de werkzweer kut is en je gaat door met je werk omdat het werk an sich wel leuk is
2) Of je stopt en zoekt iets anders
Ze heeft voor 1 gekozen maar heeft willens en wetens doorgezet terwijl ze als wist dat de werksfeer kut was. Tja.
en zeker niet proberen de werksfeer beter te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Je loopt niet zomaar weg van je droombaan.
Hij zat ook aan tafel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:22 schreef xzaz het volgende:
Maar goed; die persoon in de auto was dus
- ) belangrijk voor het programma
- ) vriendjes met directie
-) iedereen wist het maar concludeerde niks
De regisseur?
Waarom zou je in hemelsnaam je in zo'n omgeving willen begeven? Het is een utopie die hier voorgesteld wordt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je probeert er iets aan de werksfeer te doen.
maar dat mag niet van xzaz. Nooit proberen je leven leuker/beter te maken.
Accepteren of iets anders zoeken.
Het is geen droombaan wanneer je dit elke dag moet meemaken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Je loopt niet zomaar weg van je droombaan.
Nja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |