Joh! Dat is al jaren bekend.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:06 schreef Gunner het volgende:
De hilversumse mediawereld is blijkbaar verrot?
Doelde meer op hoe er met personeel wordt omgegaan in dat mediadorp.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Van Caroline Tensen is bekend dat ze zich letterlijk omhoog heeft geneukt.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Van Caroline Tensen is bekend dat ze zich letterlijk omhoog heeft geneukt.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat het echt om Jack? Want die loopt zich de laatste maanden op twitter toch te manifesteren als een of andere halfverkapte wappie. Bizar. Derhalve gun ik ‘m deze negativiteit van harte.
Dat is echt algemeen bekend hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Storm in een glas water? Mee dikke man in badkuip.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
Net van Gelder in HLF8 gezien. Storm in een glas water. Gaat nergens over.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Marijn de vries dus: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-moet-zijn-a4159122
Jezus christ grow a fucking pair...quote:Stel je voor dat je dan weer naast deze collega in de auto moet zitten. Kun je je voorstellen hoe je je dan voelt? Naakt. Vies. Klein.
Wie is dan die persoon in de auto?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
Maar met wie zat Marijn dagelijks in de auto?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
De lat ligt wel errug laag daar dan...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel 3 weken volhouden met elke dag die opmerkingen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
ik kan me zo 123 niet voorstellen in welke context je als gearriveerde sportverslaggever tegen een nieuweling kan zeggen. "ik wil je best begeleiden als jij bij mij in bad komt zitten".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
Net van Gelder in HLF8 gezien. Storm in een glas water. Gaat nergens over.
Ongepast ja, is het reden tot ophef nee zeker niet. De sneeuwvlokjes van nu moeten ook eens ff een ruggegraat ontwikkelen en snappen dat je niet alles moet aantrekken en meteen in een depressie moet schieten. Zo gaat de rest van je leven nog heel kut worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kan me zo 123 niet voorstellen in welke context je als gearriveerde sportverslaggever tegen een nieuweling kan zeggen. "ik wil je best begeleiden als jij bij mij in bad komt zitten".
En voordat mensen nu zeggen, je mag ook niks meer etc. Jack mag dit best zeggen tegen een willekeurige griet in een café. Maar niet een nieuwe jonge medewerker die hem om hulp vraagt, en iedereen weet Jack had echt wel ingangen om mensen een stapje op weg te helpen. Dan is de opmerking "als jij bij mij in bad komt zitten wel" totaal ongepast.
Jack kan zeggen was een grapje, maar dat is altijd, totdat de griet in kwestie toehapt, dan is het geen grapje en gaat het gewoon gebeuren..
wie zegt dat die persoon in een depressie is geschoten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ongepast ja, is het reden tot ophef nee zeker niet. De sneeuwvlokjes van nu moeten ook eens ff een ruggegraat ontwikkelen en snappen dat je niet alles moet aantrekken en meteen in een depressie moet schieten. Zo gaat de rest van je leven nog heel kut worden.
Laten we niet doen alsof hij iemand verkracht heett.
jij kunt het je dus niet voorstellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Jezus christ grow a fucking pair...
Die voorbeelden maken geen punt aangezien het niet om een strafbaar feit gaat. Wat hier mist in context. Bedoelde van Gelder het als een grapje of als serieus voorstel? Hij zat op dat moment in bad, verwachte hij dat die medewerker de auto in zou stappen om gelijk bij hem in bad te stappen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
winkeldieven maar vrij laten? het is immers niet zo dat ze iemand vermoord hebben.
Moordenaars niet veroordelen? ik bedoel ze hebben , maar 1 iemand vermoord he! we moeten nu niet doen als ze genocide hebben gepleegd.
Jack heeft niemand verkracht, wel misbruik van z'n positie proberen te maken door een jonge (van hem afhankelijke) vrouw in bad te vragen.
Een droom baan waar een dergelijk toxic omgeving is ja? Als je balletjes hebt en het daadwerkelijk zo schadelijk is, maak je andere keuzes. Keuze is er altijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
Ik snap de mensen die zeggen "dat doe je niet, ga er vandoor".
Maar wat als het wel je droombaan is? het is je werk? wat doe je dan?
ik snap dat dit heel lastig is.
En ipv dat jij nu zegtt "grow a fuckin pair"
er is zeker de optie om er niet in mee te gaan, en volgens mij is er in dit geval ook niet in meegegaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die voorbeelden maken geen punt aangezien het niet om een strafbaar feit gaat. Wat hier mist in context. Bedoelde van Gelder het als een grapje of als serieus voorstel? Hij zat op dat moment in bad, verwachte hij dat die medewerker de auto in zou stappen om gelijk bij hem in bad te stappen?
Laten we ook meenemen dat mensen hier ook gelijk melding van mogen maken en zeggen dat dit niet kan en ALTIJD de optie hebben om andere keuzes te maken.![]()
Er is altijd een optie om NIET mee te gaan in dergelijke gesprekken.
Jij kan zien wat er in het hoofd van Jack van Gelder omgaat? Wat knap.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jack zegt natuurlijk dat het een grapje is. Maar het is altijd een grapje tot er iemand hapt.
zeker, maar dan ga je toch voorbij aan het gedrag van deze presentator? als de column klopt, dan moet deze presentator toch verteld worden dat zijn gedrag niet kan? en dat hij bij herhaling eruit vliegt? dat is toch het eerlijkst voor iedereen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een droom baan waar een dergelijk toxic omgeving is ja? Als je balletjes hebt en het daadwerkelijk zo schadelijk is, maak je andere keuzes. Keuze is er altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |