Iets zegt me dat Jack nog niet bepaald alles verteld heeft...quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:38 schreef MichaelScott het volgende:
Als dat alles is dan is de term "grensoverschrijdend gedrag" wel rap gedevalueerd.
Jij stuurde steeds die foto's van je timmetje, niet mijn foutquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het maar bekennen, in de tijd dat ik actief was bij de FOK!eindredactie heeft @:heywoodu ook aangeboden met zijn heywoody mijn huig te kietelen.
#stopsportredacties
victim blamingquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij stuurde steeds die foto's van je timmetje, niet mijn fout
Dat hoop ik dan maar. Want hoewel ik v Gelder maar een achterlijke klaphark vind, zou het wel heel treurig zijn als dit reden zou zijn om een probleem met hem te hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Jack nog niet bepaald alles verteld heeft...
Een collega een hoer noemen is normaal?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Want hoewel ik v Gelder maar een achterlijke klaphark vind, zou het wel heel treurig zijn als dit reden zou zijn om een probleem met hem te hebben.
Waarom niet?quote:De externe vertrouwenspersoon die de inventarisatie heeft opgesteld heeft de afgelopen maanden geen feitenonderzoek gedaan.
Normaal niet, maar het hangt ook van de context af om te bepalen hoe zwaar het is. Misschien is de ander ook wel bezig geweest met foute scheldwoorden. Maar dan nog is het tegenwoordig wel allemaal wel heel gauw het eind van de wereld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een collega een hoer noemen is normaal?
Nee, dat is niet normaal. Daar zou ik persoonlijk sneller wat aan doen dan na 8 of meer jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een collega een hoer noemen is normaal?
Zit er niet iets leuks voor je bij in de agenda van Pakhuis De Zwijger? Het is ook nog eens gratis om programma's bij te wonen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heel Hilversum is verrot. En maar een grote morele broek aantrekken en anderen de maat nemen. Laatst ook al bij deugmadrassa Pakhuis De Zwijger.
Het is een grote hypocriete bende.
Tja, een lekkere man is Jack natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Met dat bad verhaal van jack gaat het toch nergens over?
Man man man vrouwen kunnen ook overdrijven. Een sterke vrouw had misschien een goed weerwoord!
Als een vrouw zoiets tegen een man zegt dan springt hij gelijk in de auto en gaat bij haar in bad zitten.
Moet wel een lekkere vrouw zijn natuurlijk.
Straks durf je als man helemaal niets meer. (te zeggen)
Vrouwen hebben minder met uiterlijkheden heb ik ooit eens vernomen. Het innerlijke telt voor hen meer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, een lekkere man is Jack natuurlijk niet.
Nou, dat heeft ook zo zijn grenzen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vrouwen hebben minder met uiterlijkheden heb ik ooit eens vernomen. Het innerlijke telt voor hen meer.
Zoiets zeg je niet tegen een collega, zeker niet als je hoger in de organisatie staat en 30 jaar ouder bent. Merkwaardig dat Jack nog steeds niet doorheeft dat die opmerking niet kon.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Man man man vrouwen kunnen ook overdrijven. Een sterke vrouw had misschien een goed weerwoord!
Als een vrouw zoiets tegen een man zegt dan springt hij gelijk in de auto en gaat bij haar in bad zitten.
Straks durf je als man helemaal niets meer. (te zeggen)
Dat was niet ok, maar dat had toen opgeklaard moeten worden en niet nu.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Als vrouw ook niet.quote:Straks durf je als man helemaal niets meer. (te zeggen)
Mwja, misschien niet zo handig, maar om daar nou van je stuk te geraken en jaren ermee rond te lopen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet tegen een collega, zeker niet als je hoger in de organisatie staat en 30 jaar ouder bent. Merkwaardig dat Jack nog steeds niet doorheeft dat die opmerking niet kon.
Oh, dat zit natuurlijk wel snor bij bn-ers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vrouwen hebben minder met uiterlijkheden heb ik ooit eens vernomen. Het innerlijke telt voor hen meer.
Als je maatschappelijke status en vette bankrekening tot het innerlijk rekent, dan heb je een punt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Joh! Dat is al jaren bekend.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:06 schreef Gunner het volgende:
De hilversumse mediawereld is blijkbaar verrot?
Doelde meer op hoe er met personeel wordt omgegaan in dat mediadorp.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Van Caroline Tensen is bekend dat ze zich letterlijk omhoog heeft geneukt.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Van Caroline Tensen is bekend dat ze zich letterlijk omhoog heeft geneukt.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat het echt om Jack? Want die loopt zich de laatste maanden op twitter toch te manifesteren als een of andere halfverkapte wappie. Bizar. Derhalve gun ik ‘m deze negativiteit van harte.
Dat is echt algemeen bekend hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Storm in een glas water? Mee dikke man in badkuip.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
Net van Gelder in HLF8 gezien. Storm in een glas water. Gaat nergens over.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Marijn de vries dus: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-moet-zijn-a4159122
Jezus christ grow a fucking pair...quote:Stel je voor dat je dan weer naast deze collega in de auto moet zitten. Kun je je voorstellen hoe je je dan voelt? Naakt. Vies. Klein.
Wie is dan die persoon in de auto?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
Maar met wie zat Marijn dagelijks in de auto?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
Goed verhaal wel. Opstappen die hoofdredactie in zo’n geval. Dat met Jack is een keer grapje leuk maar dagelijks het moeten aanhoren ook al zeg je er iets van dan ga je wel keertje te ver.
De lat ligt wel errug laag daar dan...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel 3 weken volhouden met elke dag die opmerkingen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef RipCity het volgende:
ik kan me zo 123 niet voorstellen in welke context je als gearriveerde sportverslaggever tegen een nieuweling kan zeggen. "ik wil je best begeleiden als jij bij mij in bad komt zitten".quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
Net van Gelder in HLF8 gezien. Storm in een glas water. Gaat nergens over.
Ongepast ja, is het reden tot ophef nee zeker niet. De sneeuwvlokjes van nu moeten ook eens ff een ruggegraat ontwikkelen en snappen dat je niet alles moet aantrekken en meteen in een depressie moet schieten. Zo gaat de rest van je leven nog heel kut worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kan me zo 123 niet voorstellen in welke context je als gearriveerde sportverslaggever tegen een nieuweling kan zeggen. "ik wil je best begeleiden als jij bij mij in bad komt zitten".
En voordat mensen nu zeggen, je mag ook niks meer etc. Jack mag dit best zeggen tegen een willekeurige griet in een café. Maar niet een nieuwe jonge medewerker die hem om hulp vraagt, en iedereen weet Jack had echt wel ingangen om mensen een stapje op weg te helpen. Dan is de opmerking "als jij bij mij in bad komt zitten wel" totaal ongepast.
Jack kan zeggen was een grapje, maar dat is altijd, totdat de griet in kwestie toehapt, dan is het geen grapje en gaat het gewoon gebeuren..
wie zegt dat die persoon in een depressie is geschoten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ongepast ja, is het reden tot ophef nee zeker niet. De sneeuwvlokjes van nu moeten ook eens ff een ruggegraat ontwikkelen en snappen dat je niet alles moet aantrekken en meteen in een depressie moet schieten. Zo gaat de rest van je leven nog heel kut worden.
Laten we niet doen alsof hij iemand verkracht heett.
jij kunt het je dus niet voorstellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Jezus christ grow a fucking pair...
Die voorbeelden maken geen punt aangezien het niet om een strafbaar feit gaat. Wat hier mist in context. Bedoelde van Gelder het als een grapje of als serieus voorstel? Hij zat op dat moment in bad, verwachte hij dat die medewerker de auto in zou stappen om gelijk bij hem in bad te stappen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
winkeldieven maar vrij laten? het is immers niet zo dat ze iemand vermoord hebben.
Moordenaars niet veroordelen? ik bedoel ze hebben , maar 1 iemand vermoord he! we moeten nu niet doen als ze genocide hebben gepleegd.
Jack heeft niemand verkracht, wel misbruik van z'n positie proberen te maken door een jonge (van hem afhankelijke) vrouw in bad te vragen.
Een droom baan waar een dergelijk toxic omgeving is ja? Als je balletjes hebt en het daadwerkelijk zo schadelijk is, maak je andere keuzes. Keuze is er altijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
Ik snap de mensen die zeggen "dat doe je niet, ga er vandoor".
Maar wat als het wel je droombaan is? het is je werk? wat doe je dan?
ik snap dat dit heel lastig is.
En ipv dat jij nu zegtt "grow a fuckin pair"
er is zeker de optie om er niet in mee te gaan, en volgens mij is er in dit geval ook niet in meegegaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die voorbeelden maken geen punt aangezien het niet om een strafbaar feit gaat. Wat hier mist in context. Bedoelde van Gelder het als een grapje of als serieus voorstel? Hij zat op dat moment in bad, verwachte hij dat die medewerker de auto in zou stappen om gelijk bij hem in bad te stappen?
Laten we ook meenemen dat mensen hier ook gelijk melding van mogen maken en zeggen dat dit niet kan en ALTIJD de optie hebben om andere keuzes te maken.![]()
Er is altijd een optie om NIET mee te gaan in dergelijke gesprekken.
Jij kan zien wat er in het hoofd van Jack van Gelder omgaat? Wat knap.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jack zegt natuurlijk dat het een grapje is. Maar het is altijd een grapje tot er iemand hapt.
zeker, maar dan ga je toch voorbij aan het gedrag van deze presentator? als de column klopt, dan moet deze presentator toch verteld worden dat zijn gedrag niet kan? en dat hij bij herhaling eruit vliegt? dat is toch het eerlijkst voor iedereen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een droom baan waar een dergelijk toxic omgeving is ja? Als je balletjes hebt en het daadwerkelijk zo schadelijk is, maak je andere keuzes. Keuze is er altijd.
Dan stop je met het werk en ga je naar huis. Met zulke mensen zou ik ook niet willen samenwerken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij kunt het je dus niet voorstellen.
maar als jij 3 weken naast iemand moet zitten die het heeft over wie die wel en niet wil neuken. Over jou achter je rug zegt dat je geneukt moet worden. Na meldingen doorgaat. Dan kan ik me voorstellen dat het zeer kut is.
Typische Gen Z mentaliteit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:49 schreef koemleit het volgende:
zeker, maar dan ga je toch voorbij aan het gedrag van deze presentator? als de column klopt, dan moet deze presentator toch verteld worden dat zijn gedrag niet kan? en dat hij bij herhaling eruit vliegt? dat is toch het eerlijkst voor iedereen?
Waarom zou Merijn die keuze niet moeten maken? Moet iemand haar handje vasthouden in het leven en alle paden glad maken die ze gaat of is aan het bewandelen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
zeker, maar dan ga je toch voorbij aan het gedrag van deze presentator? als de column klopt, dan moet deze presentator toch verteld worden dat zijn gedrag niet kan? en dat hij bij herhaling eruit vliegt? dat is toch het eerlijkst voor iedereen?
dan hoef Merijn (in dit geval) niet deze keuze te maken omdat iemand anders niet spoort.
ja dat zou ik doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan stop je met het werk en ga je naar huis. Met zulke mensen zou ik ook niet willen samenwerken.
wat zou de persoon in kwestie dan moeten doen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Typische Gen Z mentaliteit.
Klagen bij mama en zorgen dat iemand anders het allemaal voor je oplost.
Tuurlijk kan zij andere keuzes maken, maar dat geld ook voor de presentator die achterlijk doet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou Merijn die keuze niet moeten maken? Moet iemand haar handje vasthouden in het leven en alle paden glad maken die ze gaat of is aan het bewandelen?
Het leven is kut; en blijkbaar is de baan haar zo belangrijk geweest dat ze het er voorover heeft gehad om steeds maar weer in de auto te gaan zitten.
dat kan ik niet, en daarom moet je zulke opmerkingen (in deze positie dus he, als het een random griet uit de kroeg was, was het totaal anders) nooit maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij kan zien wat er in het hoofd van Jack van Gelder omgaat? Wat knap.
Accepteren en slikken was beter geweestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Typische Gen Z mentaliteit.
Klagen bij mama en zorgen dat iemand anders het allemaal voor je oplost.
Niemand zegt hier dat die presentator (is het de presentator)? Niet een lul is maar die mensen heb je nou eenmaal in het leven. Daar gaat deze enkele keer geen verandering in brengen. Moet voor haar heel haar leven alles worden weggemaaid? Zo werkt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
Tuurlijk kan zij andere keuzes maken, maar dat geld ook voor de presentator die achterlijk doet.
Nu wordt er enkel gekeken aan wat Merijn anders had kunnen doen.
Terwijl de presentator degene is die anders had moeten doen.
Wat had ze moeten doen dan?
Voor haar blijkbaar wel omdat ze die keuze heeft gemaakt. Of je accepteert het; of je stopt er mee, niet achteraf gaan zeggen dat het allemaal zo erg was. Als het echt zo erg was geweest was je gewoon lekker naar huis gegaan en was je verder gegaan met haar leven.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Accepteren en slikken was beter geweest
dus wat had ze moeten doen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat die presentator (is het de presentator)? Niet een lul is maar die mensen heb je nou eenmaal in het leven. Daar gaat deze enkele keer geen verandering in brengen. Moet voor haar heel haar leven alles worden weggemaaid? Zo werkt het gewoon niet.
Ja je mag proberen wat je wilt maar sommige mannen of vrouwen 'just want to see the world burn'. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus wat had ze moeten doen?
"die mensen heb je nou eenmaal in het leven" wat is dat voor instelling zeg.
Dan mag je daar toch wat proberen tegen te doen? Of mag dat niet?
"het is niet anders"..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja je mag proberen wat je wilt maar sommige mannen of vrouwen 'just want to see the world burn'. Het is niet anders.
Haar column is bijzonder duidelijk. Ze heeft herhaaldelijk en direct tegen die persoon er iets van gezegd, ze is naar 't management gestapt en niemand heeft er iets mee gedaan. Integendeel zelfs zijn gedrag wordt gewoon getolereerd en het slachtoffer wordt gecancelled.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou Merijn die keuze niet moeten maken? Moet iemand haar handje vasthouden in het leven en alle paden glad maken die ze gaat of is aan het bewandelen?
Het leven is kut; en blijkbaar is de baan haar zo belangrijk geweest dat ze het er voorover heeft gehad om steeds maar weer in de auto te gaan zitten.
Deze geilneef moet vrij makkelijk te identificeren zijn. Dikke Danny?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Maar met wie zat Marijn dagelijks in de auto?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze geilneef moet vrij makkelijk te identificeren zijn. Dikke Danny?
Zeker die laatste zin kan ik me bij Danny N moeilijk voorstellen.quote:Dan heeft hij het over wijven. En neuken. Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken. En welke wijven er voor hem in de rij staan.
Dat is waar. Maar wie dan Rob Harmeling? Lubberding? Het is wel iemand die ook echt aan tafel aanschoof, dus geen redacteur op de achtergrond ofzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Zeker die laatste zin kan ik me bij Danny N moeilijk voorstellen.
De NOS Sport redactie is het met jou eens. Bek houden of oprottenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voor haar blijkbaar wel omdat ze die keuze heeft gemaakt. Of je accepteert het; of je stopt er mee, niet achteraf gaan zeggen dat het allemaal zo erg was. Als het echt zo erg was geweest was je gewoon lekker naar huis gegaan en was je verder gegaan met haar leven.
Harmeling is een lieve jongen, Lubberding te stuurs. Schoof Bram Tankink in die tijd eigenlijk wel eens aan, of koerste die zelf nog?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wie dan Rob Harmeling? Lubberding? Het is wel iemand die ook echt aan tafel aanschoof, dus geen redacteur op de achtergrond ofzo.
Als het niet waar is, dan is ze natuurlijk klaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Het roept toch allemaal vragen op. In 2016 schreef ze een column in Trouw over haar ervaringen met grensoverschrijdend gedrag in de sport. Geen letter over de NOS, een paar maanden na de gebeurtenissen waar ze nu over schrijft, als haar eigen tijdlijn klopt.
In de jaren daarna tweet ze ook nog wel gewoon lachend over de Avondetappe. Over dat programma wat haar persoonlijk beschadigd had, wat haar van binnen opvrat. Ze lachte zelfs over items over piemels. Als je je écht zo naakt, vies en klein hebt gevoeld is het láátste wat je wil seksueel getinte items in de Avondetappe kijken toch? Laat staan dat je daar nog grappend over gaat tweeten.
Ja, als dit allemaal waar is, dan zijn de hoofd- en eindredacteur twee slappe dweilen die er inderdaad goed aan doen onmiddellijk te verdwijnen. Maar omdat Marijn de Vries even met een korreltje zout, voorlopig.
Bohh Brammetje. Goeie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Harmeling is een lieve jongen, Lubberding te stuurs. Schoof Bram Tankink in die tijd eigenlijk wel eens aan, of koerste die zelf nog?
Shops vind ik ook niet het type om dergelijke taal uit te slaan.
Niks, maar dat het "je van binnen heeft leeggezogen" en dat soort pathetische overdrijvingen zijn ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haar column is bijzonder duidelijk. Ze heeft herhaaldelijk en direct tegen die persoon er iets van gezegd, ze is naar 't management gestapt en niemand heeft er iets mee gedaan. Integendeel zelfs zijn gedrag wordt gewoon getolereerd en het slachtoffer wordt gecancelled.
Wat valt haar te verwijten?
Om piemel grappen an sich zeker. Om piemel grappen in het programma wat jou - naar eigen zeggen - naakt, vies en klein heeft laten voelen en je persoonlijk beschadigd heeft, denk ik wat minder.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als het niet waar is, dan is ze natuurlijk klaar.
Maar als je dit hebt meegemaakt kun je natuurlijk nog wel gewoon lachen om piemel grappen. Het een heeft niets met het ander te maken.
Dit geef jij als reactie op die column?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks, maar dat het "je van binnen heeft leeggezogen" en dat soort pathetische overdrijvingen zijn ook weer niet nodig.
Ik verwijs graag naar onderstaande video:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit geef jij als reactie op die column?
Prima dat je dat vindt. Maar als je dit uit de column haalt en over de rest zwijgt, snap ik heel goed dat veel mensen er voor kiezen om niet met hun verhaal naar buiten te komen.
Laat het speculeren beginnen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Deze geilneef moet vrij makkelijk te identificeren zijn. Dikke Danny?
Marijn de Vries lijkt me eerlijk gezegd niet het type dat zulke dingen gewoon zou verzinnen. Misschien dat ze het in haar hoofd groter is gaan maken dan het was, maar dat ze het compleet uit haar duim zou zuigen geloof ik niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om piemel grappen an sich zeker. Om piemel grappen in het programma wat jou - naar eigen zeggen - naakt, vies en klein heeft laten voelen en je persoonlijk beschadigd heeft, denk ik wat minder.
Zoals zijn haar ervaringen beschrijft begrijp ik wel dat ze die dit als onrecht en aantasting van haar integriteit ervaart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks, maar dat het "je van binnen heeft leeggezogen" en dat soort pathetische overdrijvingen zijn ook weer niet nodig.
Dikke Mart of dikke Danny, of die kwal van een Thijs Zonneveld/Thomas Dekkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed, nu kunnen we dus de speurtocht openen wie de zin "Zeg meisje, weet je waarom ze mij de koning van Biafra noemen" heeft gebezigd. We zullen er waarschijnlijk nooit achter komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |