quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zit er uberhaupt aanschafsubsidie op? Vind dat sowieso erg arbitrair om vanaf een bepaald bedrag gewoon 0 toe te kennen.
En meteen gecremeerd als je geluk hebt.quote:
Waar doel je op?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
En meteen gecremeerd als je geluk hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef daNpy het volgende:Er is van iedere bestaand automodel wel een foto te vinden waar er 1 in brand staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel Tesla's zijn er in Nederland spontaan, tijdens het rijden in de brand gevlogen?
En hoeveel brandstofauto's?
Wereldwijd zijn er 182 geregistreerde gevallen van een brandende Tesla, variërend van "tijdens het laden" tot "na zware crash". En dat is op 4.000.000 geproduceerde auto's.
[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-03-2023 13:55:43 ]
Nee die van ons is boven de 45k thresholdquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zit er uberhaupt aanschafsubsidie op? Vind dat sowieso erg arbitrair om vanaf een bepaald bedrag gewoon 0 toe te kennen.
Mijn vader hebben we laten rond rijden de Model S rouwwagenquote:
geen witte toch hoop ik?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee die van ons is boven de 45k threshold
Laat je niet zo gek maken of gaan je Tesla aandelen niet zo lekker?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is van iedere bestaand automodel wel een foto te vinden waar er 1 in brand staat.
Hoeveel Tesla's zijn er in Nederland spontaan, tijdens het rijden in de brand gevlogen?
En hoeveel brandstofauto's?
Wereldwijd zijn er 182 geregistreerde gevallen van een brandende Tesla, variërend van "tijdens het laden" tot "na zware crash". En dat is op 4.000.000 geproduceerde auto's.
De aandelen gaan prima.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken of gaan je Tesla aandelen niet zo lekker?
Nee QuickSilver my friendquote:
Ik zag deze zojuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musk zei al dat ze hun auto's in de toekomst zonder stuur willen gaan leveren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:22 schreef Gunner het volgende:
@:nils7 kijk maar uit
https://eu.usatoday.com/s(...)igation/11428900002/
Goed zo. Dat saaie witte begint me aardig de keel uit te hangen. In een straal van 100 meter bij m’n huis drie witte Tesla’s. Maar ja. De gratis kleur hé.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zag deze zojuist
M'n Corolla was rood, m'n huidige Volvo is ook rood, dus heb er wel wat mee.
Er zit een stekker aan, dus hij mag ook in dit topicHeb ook een rode EVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wees eerlijk: alleen wit en zwart zijn prima. De overige kleuren vind ik saai. Een mooie fel blauwe kleur zou er wel bij mogen komen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Goed zo. Dat saaie witte begint me aardig de keel uit te hangen. In een straal van 100 meter bij m’n huis drie witte Tesla’s. Maar ja. De gratis kleur hé.
Nee ik vind wit en zwart echt verschrikkelijk (saai) op een auto. Vooral als ze vies zijn is wit echt *nog* erger.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk: alleen wit en zwart zijn prima. De overige kleuren vind ik saai. Een mooie fel blauwe kleur zou er wel bij mogen komen.
Is het al eens in je opgekomen dat Tesla haar auto’s niet specifiek op jouw wensen afstemt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee ik vind wit en zwart echt verschrikkelijk (saai) op een auto. Vooral als ze vies zijn is wit echt *nog* erger.
En dat Tesla je gewoon met droge ogen 1600 euro voor blauw of rood vraagt vind ik echt te bezopen voor woorden.
Ben al geen fan van Telsa, en ze dan ook nog eens in die (voor mij) verschrikkelijke kleuren te moeten zien is extra ergerlijk.
We kunnen inderdaad niet allemaal een fijne auto betalen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:14 schreef Gunner het volgende:
Tesla hoeft haar auto's niet op mij af te stemmen aangezien ik er nimmer één zal kopen.
Sommigen misschien niet. Ik wel. De auto die ik, met 100% eigen geld, zonder financiering of subsidie, nu rij is net zo duur als een Model Y.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad niet allemaal een fijne auto betalen.
Dus jij hebt een minder goede auto gekocht voor hetzelfde geld? En dat vind je minder bezwaarlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sommigen misschien niet. Ik wel. De auto die ik, met 100% eigen geld, zonder financiering of subsidie, nu rij is net zo duur als een Model Y.
Mislukte troll vriend.
Ik betaal 3k voor mijn lakjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee ik vind wit en zwart echt verschrikkelijk (saai) op een auto. Vooral als ze vies zijn is wit echt *nog* erger.
En dat Tesla je gewoon met droge ogen 1600 euro voor blauw of rood vraagt vind ik echt te bezopen voor woorden.
Ben al geen fan van Telsa, en ze dan ook nog eens massaal in die (voor mij) verschrikkelijke kleuren te moeten zien is extra ergerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |