Vraag ik ook. Ik geef informatie over wat er gaande is in oa Moskou, jij geeft zo'n kansloos antwoord.quote:
Ik vraag wat het nut is om deze alarmsystemen te hacken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag ik ook. Ik geef informatie over wat er gaande is in oa Moskou, jij geeft zo'n kansloos antwoord.
Oh, goeiemorgenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vraag wat het nut is om deze alarmsystemen te hacken.
Als het bij westerse landen om geld gaat is er niks meer van de normen en waarden en principes over.quote:
hills urinary stress c/d? Heb altijd een wegtrekker als ik een nieuwe zak van dat spul moet kopen...quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat moet sowieso, want hij heeft nierprobleempjes waardoor hij speciaal spul moet hebben
Hij heeft Royal Canin Urinary S/Oquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
hills urinary stress c/d? Heb altijd een wegtrekker als ik een nieuwe zak van dat spul moet kopen...
* MatthijsDJ moet trouwens de dierenarts weer bellen want met dit voer zou meneer niet op het aanrecht pissen... mooi niet dus...
Door import via China?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Als het bij westerse landen om geld gaat is er niks meer van de normen en waarden en principes over.
Oh posten we dit type video's weer?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)med_andrey_from_the/
A Russian Mobilized soldier named Andrey from the Luhansk region has asked the leadership to restore order in the Russian army due to corruption. He claims that the military sells humanitarian aid and anyone who opposes is sent to the front line to be slaughtered.
Weet je wat van ouds her helpt tegen zulke kattenkwaaltjes?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
hills urinary stress c/d? Heb altijd een wegtrekker als ik een nieuwe zak van dat spul moet kopen...
* MatthijsDJ moet trouwens de dierenarts weer bellen want met dit voer zou meneer niet op het aanrecht pissen... mooi niet dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is de schuld van het westen. Zelfs parallel import vanuit China.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:10 schreef myShizzle het volgende:
Dit is wel spelen met vuur hoor (eerder gepost, I know).
Schijnt live uitgezonden te zijn in delen van Rusland na een hack.
[ twitter ]
Ja, want iedereen weet dat nucleare detectie systemen hun informatie krijgen via de TV. En Facebook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:10 schreef myShizzle het volgende:
Ik snap die hacks niet zo. Doorgaans hebben ze weinig invloed als je niet echt een boodschap hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:10 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Geen idee wat je daarmee wilt zeggen, ik bedoel gewoon dat je daar maar zal zitten met je borsjt op schoot en dan dit ziet. Dat doet iets met mensen, of het nou echt is of nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat nucleare detectie systemen hun informatie krijgen via de TV. En Facebook.
Ik heb een heel andere definitie van "spelen met vuur"quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:16 schreef myShizzle het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat je daar maar zal zitten met je borsjt op schoot en dan dit ziet. Dat doet iets met mensen, of het nou echt is of niet
Beetje sus dat je dat publiekelijk aankondigt. Het kan zijn om te zorgen dat rusland de aanvallen op Bakhmut stopt.quote:
Het was al langer bekend dat veel westerse goederen via landen als China, Turkije of de buurlanden Rusland in Rusland terecht komen.quote:
Wat?quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:10 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Gave actie! Nu weten Russen eens hoe het voelt als het luchtalarm afgaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:16 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Geen idee wat je daarmee wilt zeggen, ik bedoel gewoon dat je daar maar zal zitten met je borsjt op schoot en dan dit ziet. Dat doet iets met mensen, of het nou echt is of niet
[ twitter ]
Maar werkt denk ik wel averechts. Je had beter het echte verhaal van de oorlog kunnen vertellen in combinatie met emotionele en/of heftige beelden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gave actie! Nu weten Russen eens hoe het voelt als het luchtalarm afgaat
De gehersenspoelde Russen gaan dat niet geloven denk ik. Een broekpoepmomentje is effectiever lijkt mij. Dan komt de oorlog voor even heel dichtbij.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar werkt denk ik wel averechts. Je had beter het echte verhaal van de oorlog kunnen vertellen in combinatie met emotionele en/of heftige beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |