Lekker aan het gaslighten pik?quote:Op woensdag 19 april 2023 00:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks? Je bent helemaal met je eigen hersenspinsels in discussie, niet de mijne, ik heb echt geen ene fuck gezegd en er valt 4 man over me heen.
Ik voorzie in deze saga wel dat men in wapperige kringen tot in den treure zal blijven volhouden dat de VS hierachter zat, ook al zijn er bergen bewijs dat dat niet zo was. Het enige dat men in wapperige kringen heeft is een Seymour Hersh die een enkele anonieme bron gebruikt.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:22 schreef stavromulabeta het volgende:
"Ik wil niet dat het zo is, dus is het niet zo".
Ik vernam van een eveneens anonieme bron (dit keer uit Woensel-West) dat het de schuld Rabobank is.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik voorzie in deze saga wel dat men in wapperige kringen tot in den treure zal blijven volhouden dat de VS hierachter zat, ook al zijn er bergen bewijs dat dat niet zo was. Het enige dat men in wapperige kringen heeft is een Seymour Hersh die een enkele anonieme bron gebruikt.![]()
En sterker nog, een blik op twitter bevestigd mijn stelling
wat is jouw verklaring over NS2?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik voorzie in deze saga wel dat men in wapperige kringen tot in den treure zal blijven volhouden dat de VS hierachter zat, ook al zijn er bergen bewijs dat dat niet zo was. Het enige dat men in wapperige kringen heeft is een Seymour Hersh die een enkele anonieme bron gebruikt.![]()
En sterker nog, een blik op twitter bevestigd mijn stelling
Zeker weten doe ik het (nog) niet, maar het zwaartepunt lijkt toch steeds meer aan de Russische zijde te liggen.quote:
source: onderbuik?quote:Op woensdag 19 april 2023 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het (nog) niet, maar het zwaartepunt lijkt toch steeds meer aan de Russische zijde te liggen.
Source: Zie alle links die ik in dit topic gepost heb.quote:
Waarom moet een anonieme gebruiker ergens op een nternetforum een 'verklaring' geven?quote:
Tering zeg. Wat een rijke fantasie.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je weet donders goed dat ik je aangesproken heb op deze post: ludovico in NWS / Nord Stream 1 en 2 gesaboteerd #12 Lekker snorkelen.
en dat dat wat je daarin suggereert, dat er "een militaire aanleiding zou moeten zijn voor de deens/zweedse marine om bij grenspatrouilles fotos te maken van rare situaties" verder gewoon belachelijke nonsens is..
En nu je erop aangesproken wordt, ga je plots roepen 'dat je dat nooit beweert hebt'. Terwijl iederen het kan teruglezen.
Veelzeggend zulk gedrag: in het duits is er het spreekwoord "auf einem Auge blind sein" voor mensen die plots welbewust zaken ignoreren, omdat het niet past bij datgene wat ze willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 19 april 2023 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja laten we vooral doen alsof het HEEEEEEEEEEEL GEK is dat patrouillerende marineschepen Russische vaartuigen in de gaten houden en eventueel op beeld vastleggen wanneer die zich in hun territoriale wateren begeven wanneer Rusland nog geen paarhonderd kilometer verderop bezig is met een pathetische poging tot landjepik en de oorlogsmisdaden die daarmee gepaard gaan.
Koekoek.Kan je echt niet lezen? Je verzint dit helemaal zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Waaruit haal je het idee dat als een krabbenvisser in die omgeving vaart en geen trackingdevice aan heeft staan, er niet door lokale patrouille vaartuigen ingegrepen zal worden en daarvan opname's gemaakt worden?quote:Op donderdag 20 april 2023 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja want Rusland zou natuurlijk nooit graanschepen of krabbenvissers als dekmantel voor geniepige operaties gebruiken.
Het argument dat de Amerikanen het gedaan hebben om LNG te kunnen leveren, is best dom te noemen. De politieke gevolgen als ze betrapt zouden worden zijn oneindig veel groter dan een beetje winst uit LNG-handel.quote:Op donderdag 20 april 2023 06:12 schreef Chadi het volgende:
Het verhaal dat de Russen hun eigen pijpleiding opblazen zodat ze geen gas aan de EU hoeven te leveren is best dom te noemen. 100% dat het de amerikanen waren. Die hebben daarna vet verdiend aan het leveren van LNG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |