abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208825142
Nog een tof en uitgebreid artikel over Russisch gerommel op zee in het noorden:
https://www.nrk.no/nordla(...)g-i-norge-1.16371100

(Wel even vertalen naar het Nederlands om het leesbaar te maken)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 april 2023 @ 13:49:49 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208825374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 00:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niks? Je bent helemaal met je eigen hersenspinsels in discussie, niet de mijne, ik heb echt geen ene fuck gezegd en er valt 4 man over me heen.
Lekker aan het gaslighten pik?
Huilen dan.
pi_208825444
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 10:22 schreef stavromulabeta het volgende:
"Ik wil niet dat het zo is, dus is het niet zo".
Ik voorzie in deze saga wel dat men in wapperige kringen tot in den treure zal blijven volhouden dat de VS hierachter zat, ook al zijn er bergen bewijs dat dat niet zo was. Het enige dat men in wapperige kringen heeft is een Seymour Hersh die een enkele anonieme bron gebruikt. :')

En sterker nog, een blik op twitter bevestigd mijn stelling ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 19-04-2023 14:18:59 ]
pi_208825715
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik voorzie in deze saga wel dat men in wapperige kringen tot in den treure zal blijven volhouden dat de VS hierachter zat, ook al zijn er bergen bewijs dat dat niet zo was. Het enige dat men in wapperige kringen heeft is een Seymour Hersh die een enkele anonieme bron gebruikt. :')

Ik vernam van een eveneens anonieme bron (dit keer uit Woensel-West) dat het de schuld Rabobank is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208825726
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

wat is jouw verklaring over NS2?
pi_208825767
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 14:28 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Zeker weten doe ik het (nog) niet, maar het zwaartepunt lijkt toch steeds meer aan de Russische zijde te liggen.
pi_208826011
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2023 14:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker weten doe ik het (nog) niet, maar het zwaartepunt lijkt toch steeds meer aan de Russische zijde te liggen.
source: onderbuik?
pi_208826086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 15:08 schreef QAnonn het volgende:

[..]
source: onderbuik?
Source: Zie alle links die ik in dit topic gepost heb.

En wat is uw verklaring?
pi_208827555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 14:28 schreef QAnonn het volgende:
Waarom moet een anonieme gebruiker ergens op een nternetforum een 'verklaring' geven?
dat zou onzin zijn, hier zitten geen mensen met unieke toegang tot gegevens die niemand anders bekend zijn...

Dus is het slimmer gewoon een internet-forum te gebruiken om zoveel mogelijk informatie en verschillende theorieen te verzamelen.. zonder gelijk een vooropgezette mening te willen navolgen en gelijk al te gaan piepen wie volgens jou wel schuldig moet zijn, of wie het nooit gedaan zou kunnen hebben.

Natuurlijk zal iedereen een bepaalde bias hebben en dat hoeft an sich niet erg te zijn, integendeel, als mensen er eerlijk over zijn en hun eign bias erkennen kan dat erg behulpzaam zijn...
maar het is wel goed te realiseren dat heel luid gaan roepen dat 'die-en-die'de dader zou moeten zijn op een internet-forum, nog niet maakt dat iets ook daadwerkelijk zo is..

hooguit kan het wel nuttig zijn zoveel mogelijk informatie af te wegen en gewoon open te zijn dat het soms ook nodig is eerdere aaname's te heroverwegen.
Het zou jammer zijn als mensen heel dogmatisch gaan vasthangen aan wat ze ooit geroepen hebben enkel in de ijdele hoop dat vanaf het eerste begin iets geroepen hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208832538
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 09:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]
je weet donders goed dat ik je aangesproken heb op deze post: ludovico in NWS / Nord Stream 1 en 2 gesaboteerd #12 Lekker snorkelen.

en dat dat wat je daarin suggereert, dat er "een militaire aanleiding zou moeten zijn voor de deens/zweedse marine om bij grenspatrouilles fotos te maken van rare situaties" verder gewoon belachelijke nonsens is..

En nu je erop aangesproken wordt, ga je plots roepen 'dat je dat nooit beweert hebt'. Terwijl iederen het kan teruglezen.

Veelzeggend zulk gedrag: in het duits is er het spreekwoord "auf einem Auge blind sein" voor mensen die plots welbewust zaken ignoreren, omdat het niet past bij datgene wat ze willen zien.
Tering zeg. Wat een rijke fantasie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208832545
"een militaire aanleiding zou moeten zijn voor de deens/zweedse marine om bij grenspatrouilles fotos te maken van rare situaties"

Ja, lijkt me wel he, dat er dan een aanleiding moet zijn. Hoe fucking moeilijk is dat om te bedenken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208832554
Alles waar een militair vaartuig bij betrokken is, waarbij er reden x bestaat om actie te ondernemen (die met het uitvoeren van diens taken te maken heeft) is een militaire aanleiding.

Anders is het misschien random, maar ga daar maar niet van uit.

Militairen on patrol maken niet zomaar foto's van je en patrouilleren ook niet voor niets.
  woensdag 19 april 2023 @ 23:48:32 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208832593
Ja laten we vooral doen alsof het HEEEEEEEEEEEL GEK is dat patrouillerende marineschepen Russische vaartuigen in de gaten houden en eventueel op beeld vastleggen wanneer die zich in hun territoriale wateren begeven wanneer Rusland nog geen paarhonderd kilometer verderop bezig is met een pathetische poging tot landjepik en de oorlogsmisdaden die daarmee gepaard gaan.

Koekoek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_208832639
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2023 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja laten we vooral doen alsof het HEEEEEEEEEEEL GEK is dat patrouillerende marineschepen Russische vaartuigen in de gaten houden en eventueel op beeld vastleggen wanneer die zich in hun territoriale wateren begeven wanneer Rusland nog geen paarhonderd kilometer verderop bezig is met een pathetische poging tot landjepik en de oorlogsmisdaden die daarmee gepaard gaan.

Koekoek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je echt niet lezen? Je verzint dit helemaal zelf.
pi_208832647
Het punt is dat er waarschijnlijk een militaire aanleiding was. Dat het niet gaat om een handelsschip met graan, so to speak.
pi_208832651
Of een krabben visser ofzo, en de timing is nu wel degelijk vaag zat. Deze info kon al 2 maanden terug worden gedeeld.
  donderdag 20 april 2023 @ 00:04:32 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208832662
Ja want Rusland zou natuurlijk nooit graanschepen of krabbenvissers als dekmantel voor geniepige operaties gebruiken.
Huilen dan.
  donderdag 20 april 2023 @ 00:06:23 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208832670
-nee-

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2023 01:25:28 ]
Huilen dan.
pi_208832746
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2023 01:24:53 ]
pi_208832749
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2023 01:24:17 ]
pi_208832806
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja want Rusland zou natuurlijk nooit graanschepen of krabbenvissers als dekmantel voor geniepige operaties gebruiken.
Waaruit haal je het idee dat als een krabbenvisser in die omgeving vaart en geen trackingdevice aan heeft staan, er niet door lokale patrouille vaartuigen ingegrepen zal worden en daarvan opname's gemaakt worden?

En nee, in geen enkel scenaro is de deense en zweedse marine daarvoor aan het publiek uitleg verschuldigd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208832831
Kan het misschien ajb wat minder op de man? Bedankt alvast.
pi_208832988
Het verhaal dat de Russen hun eigen pijpleiding opblazen zodat ze geen gas aan de EU hoeven te leveren is best dom te noemen. 100% dat het de amerikanen waren. Die hebben daarna vet verdiend aan het leveren van LNG.
pi_208832999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 06:12 schreef Chadi het volgende:
Het verhaal dat de Russen hun eigen pijpleiding opblazen zodat ze geen gas aan de EU hoeven te leveren is best dom te noemen. 100% dat het de amerikanen waren. Die hebben daarna vet verdiend aan het leveren van LNG.
Het argument dat de Amerikanen het gedaan hebben om LNG te kunnen leveren, is best dom te noemen. De politieke gevolgen als ze betrapt zouden worden zijn oneindig veel groter dan een beetje winst uit LNG-handel.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')