quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze wil ZSM kinderen dus ik denk dat ze het zaad ergens anders wilt.quote:
Praten is nooit erg.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:13 schreef Sked het volgende:
Dat je een volle rugzak hebt betekent niet dat je die telkens leeg hoeft te kieperen als je met iemand praat
Er is genoeg zaad om alle gaten te vullenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze wil ZSM kinderen dus ik denk dat ze het zaad ergens anders wilt.
Dan gaat het ook niet verloren, zo kan je dat ook zien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ze wil ZSM kinderen dus ik denk dat ze het zaad ergens anders wilt.
Beetje fillers en botoxen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
treurig deze 2, hoop dat ik nooit zo oud en verlept wordt
Ik heb ook best wat meegemaakt, maar ik zou echt niet willen dat mijn vriendin zich slechter gaat voelen door mijn problemenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praten is nooit erg.Maar iemand elke dag optillen is iets anders.
en dan eruit zien als madonna, nee bedankt.quote:
Splitsenquote:
Als je dat wenst, dan eindig je de aflevering nooit blij.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef Centenbak het volgende:
Oh waren er ook weer hommo'tjes, keer een aflevering zonder is geen optie?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
veel series vanavond, eerst de belangrijkste MANDALORIAN
Ciao cari
En anders wel?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:19 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je dat wenst, dan eindig je de aflevering nooit blij.
Die zitten gelukkig niet op Fok.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ambitieuze mensen, veel te vermoeiend!
Ciao!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
veel series vanavond, eerst de belangrijkste MANDALORIAN
Ciao cari
Oh nu snap ik je opmerking, je bedoelt dat je dan beter nooit meer kunt kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik wil maar zeggen, ze zitten er altijd in.
Als je het las als sneer, zo was het niet bedoeld!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:25 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oh nu snap ik je opmerking, je bedoelt dat je dan beter nooit meer kunt kijken.
En gelijk heb je, het dieptepunt vond ik laatst die dikke neger in een jurkje met make-up.
Dat kán gewoon niet echt zijn![]()
Zo las ik het niet!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je het las als sneer, zo was het niet bedoeld!
Wellicht tot morgen!
Geen vervolg, zij wilde niet, al twijfel ik nu of ik de juiste mensen voor me heb.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is het afgelopen met de juf en de tattoo artist? Zelden zo'n leuke en vlotte date gezien
Hij net zo min want hij ging niet naar Urk rijden zei hij.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen vervolg, zij wilde niet, al twijfel ik nu of ik de juiste mensen voor me heb.
@:3rr0r
Echt niet? Wauw, had ik niet verwacht. Vond ze echt leuk samen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen vervolg, zij wilde niet, al twijfel ik nu of ik de juiste mensen voor me heb.
@:3rr0r
Haai haaiquote:
quote:
Vanavond welquote:
Ik schrik hier vanquote:
Nee zo doen we dit nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Tering wat een misbakkels heb je in dit land
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar ik word keihard genegeerd
Kun je dit duiden?quote:
Plateauzolen bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
zijn de spice girls pumps weer helemaal in?
Hebben meer mensen last vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar ik word keihard genegeerd
Op zich heeft ze natuurlijk niet ongelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Met zo’n kapsel gaan haten op basic zijn. Wat een trut
Likeable is idd een puntje aftrekquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Met zo’n kapsel gaan haten op basic zijn. Wat een trut
Maar ze gaan later verder als vriendenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT WORDT EEN MATCH MENSEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |