quote:Op zondag 30 april 2023 16:44 schreef mascara-klodder het volgende:
En hij is in het revalidatiecentrum bij mij ongeveer om de hoek
Ik kan ook echt geen update maken zonder dat er iets veranderd binnen 24 uur
Vast wel, ze vindt het heerlijk in een tas. Ze wordt ook hysterisch als ik 1 van haar tassen pak en springt er zelf inquote:Op zondag 30 april 2023 19:34 schreef deedeetee het volgende:
Maar blijft ze ook braaf zitten onderweg ?
En nu ga je pas zien hoe lang die weg echt is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had het verkeerd begrepen dat vader al naar rc (revalidatiecentrum) zou zijn gegaan, maar sinds gisteren is hij dan eindelijk gearriveerd
Ben zo erg blij voor hem
Ben gisteren 2 en een half uur bij hem geweest, zo erg fijn, geen ziekenhuis meer, eindelijk.
Maar wat is er nog een lange weg te gaan voor hem, hopelijk blijft hij het volhouden.
Het is nog steeds dag voor dag en letterlijk stap voor stap.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:47 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
En nu ga je pas zien hoe lang die weg echt is.
In het ziekenhuis lijkt het soms nog (heel) wat, maar pas daarbuiten blijkt hoe erg het lichaam (en de geest) heeft geleden onder alles.
Ik ben blij dat hij dit in ieder geval weer heeft. Nu de volgende stap.
En was dat een potje vloeken van verbazing en verontwaardiging, of van pure blijdschap?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
…
En toen had ik hem verteld dat er verkiezingen waren geweest en dat BBB heeft gewonnen.
Vloeken doet hij nog steeds als de beste
Dat de mensheid blijkbaar zo dom is.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
En was dat een potje vloeken van verbazing en verontwaardiging, of van pure blijdschap?
Dat zit allemaal inbegrepenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:53 schreef Lienekien het volgende:
Een IC-opname zelf is ook al erg ingrijpend. Hopelijk krijgt je vader op dat vlak ook de nodige nazorg.
Geweldige man is het toch, die vader van jou!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat de mensheid blijkbaar zo dom is.
Dacht niet dat ze erin zou passen. Dus welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:42 schreef deedeetee het volgende:
Jeroentje in de fietstas![]()
Wilde ze niks van hem weten of bleef ze gewoon rustig tijdens de begroeting ?
Malle hond. Wel beetje sneu voor je vader.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dacht niet dat ze erin zou passen. Dus wel
Ze herkende hem gewoon niet. Maargoed hij ruikt anders en zijn stem is ook anders.
Mijn overbuurman zat naast hem en daar werd ze wel enthousiast van terwijl ze die net een paar uur daarvoor had gezien
Ik heb een Teckel, neemt niks van vreemden aanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Malle hond. Wel beetje sneu voor je vader.
Volgende x kan hij haar mss een hondensnoepje of zo geven ? Dat zal ze wel onthouden![]()
Hij draagt w.s. een andere geur met zich mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Teckel, neemt niks van vreemden aan
Maar het is triest hoor, ben nu al meerdere malen bij hem geweest en ze herkent hem gewoonweg niet. Ze is alleen maar gefocust op mij.
Vandaag is mijn vader voor het eerst weer sinds februari in zijn eigen huisVolgende week mag hij (Jezus 2.0) officieel naar huis
Het is puur vergif wat hij in zijn lichaam heeftquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij draagt w.s. een andere geur met zich mee.
En wat fijn![]()
![]()
Nu ben ik wel erg benieuwd of ze hem als hij weer thuis is wel herkend. Eindelijk mag hij weer naar huis vlag uit hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Teckel, neemt niks van vreemden aan
Maar het is triest hoor, ben nu al meerdere malen bij hem geweest en ze herkent hem gewoonweg niet. Ze is alleen maar gefocust op mij.
Vandaag is mijn vader voor het eerst weer sinds februari in zijn eigen huisVolgende week mag hij (Jezus 2.0) officieel naar huis
Nieteens een jaar geleden...quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best sneu dat ik afgelopen week al van 2 verschillende mensen te horen heb gekregen dat ze zo'n vader als die van mij willen.
Ik gun een ieder zo'n vader.
En onderschat het niet, zijn herstel gaat nu pas beginnen !quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Het leven gaat weer normaal worden
Was het gezellig? Afzuigkappen zijn op zich niet zo heel erg ingewikkeld, maar wel bewerkelijk en lastig te monteren wegens de afmetingen. Kun je er 1 kopen inclusief montage?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan door naar de volgende klus. Eindelijk.
Had vandaag samen sinds januari mijn eerste vader/dochter-lunch
Maar ik wil dus een afzuigkap en ja ik weet dat mijn vader dit nooit gaat kunnen monteren.
Budget is ongeveer ¤300.
Maar ik heb heul geen verstand van afzuigkappen behalve dan dat ik er 1 wil
PlasmaMade?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ik ruimte voor zo'n schouw ding?
Mag maximaal 60cm breed zijn en moet koolstofgedoe zijn.
Maar ik had ook nog iets anders gelezen, er is nog iets anders als koolstoffilter wat langer meegaat. Ben de naam kwijt. Kost ook heelveel geld, maar ik schat zo in dat ik budget naar ¤500/¤600 kan oprekken.
Waarschijnlijk gaat hij straks ook in mijn toekomstige afzuigkaptopic meeposten. Hij kan alles altijd beterquote:
Ga slapen johquote:Op dinsdag 25 juli 2023 05:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Dicht. Ik maak het pas weer open als ik een afzuigkap heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |