2 voor de prijs van 1 bij de Jumbo op plantaardige zuivel bijvoorbeeld! Heb even havermelk ingeslagenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Hupje het volgende:
In het kader van de Week zonder Vlees en Zuivel zijn er veel aanbiedingen op vega/vegan producten in de supermarkten. Zeker voor de lang houdbare producten een aanrader om even in te slaan, als je ze normaal gesproken ook gebruikt.
Wat lief, thanks!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef noobie123 het volgende:
Donna jij maakt echt de beste topics! Deze, en die van de buzzer/insider. Ik heb al zoveel bespaard dankzij jou. Ik hoop meer van je te leren. Dankje!
De vleesvervangers van Lidl schijnen ook nog eens heel smakelijk te zijn. Inslaan maar idd!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Hupje het volgende:
In het kader van de Week zonder Vlees en Zuivel zijn er veel aanbiedingen op vega/vegan producten in de supermarkten. Zeker voor de lang houdbare producten een aanrader om even in te slaan, als je ze normaal gesproken ook gebruikt.
Die topicreeks buzzer/the insiders loopt echt al heel lang, ik ging voor de gein weer eens teruglezen in het eerste topic LIF / Wie is er nog meer een Buzzer/Insider? wat heb ik toch al een boel gratis/met korting gekregen via al dat testenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef noobie123 het volgende:
Donna jij maakt echt de beste topics! Deze, en die van de buzzer/insider. Ik heb al zoveel bespaard dankzij jou. Ik hoop meer van je te leren. Dankje!
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:44 schreef Donna het volgende:
Mijn budget van max. ¤125 per week gaat heel goed
AH heeft de zoete bakmixen en versiersels van Koopmans en Dr.Oetker ook in de aanbieding. Gisteren mooi even wat versiersels gehaald voor het kinderfeestje wat eind deze maand op het programma staat. Voorheen dacht ik dan ach het maakt niet uit, maar nu dacht ik; ben ook dom als ik het niet nu alvast haal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:05 schreef Hupje het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze week voor mijn doen veel uitgegeven (¤110 en dan ga ik nog naar de bakker en wil ik wat aanbiedingen halen bij AH, ik denk dat ik op ¤130 uitkom), maar dus wel veel ingeslagen wat lang houdbaar is of ingevroren kan worden (en dan dus bespaart).
Inderdaad de vleesvervangers bij Lidl voor 99 cent en sojadrink, sojaroom en vegan kaas bij Jumbo met 1+1 gratis. Bij AH staan nog wat bijzonderdere dingen op het lijstje die waarschijnlijk net houdbaar zijn tot de eerstvolgende verjaardag.
Ja. Ongelooflijk hè. Die prijzen van spek.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik tegenwoordig even over sla zijn de gerookte spekreepjes en kipfilet. Niet normaal hoe duur dat is tegenwoordig
Ik heb zelf geen ervaring, maar Mr.Fillet schijnt hele goede kipfilet te zijn voor ¤8 de kilo en ze bezorgen het nog bij je thuis ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik tegenwoordig even over sla zijn de gerookte spekreepjes en kipfilet. Niet normaal hoe duur dat is tegenwoordig
Maar echt! 2 van die kleine bakjes aan elkaar, bijna 5 euroquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ongelooflijk hè. Die prijzen van spek.
Met kipfilet wil ik zelf even zien hoe het eruit ziet. Sommige filets hebben er een hoop vetranden aan zitten. Als je er een hoop af moet snijden ben je alsnog duur uitquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring, maar Mr.Fillet schijnt hele goede kipfilet te zijn voor ¤8 de kilo en ze bezorgen het nog bij je thuis ook.
True. Bij kipfilet heb ik dat eigenlijk bijna nooit, maar bij kipdijfilet zijn de verschillen enorm.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met kipfilet wil ik zelf even zien hoe het eruit ziet. Sommige filets hebben er een hoop vetranden aan zitten
Ik heb best wat producten die eerder standaard in mijn mandje zaten elke week, maar nu alleen bij uitzondering of een goede aanbieding of datum-afprijzing: (de meeste soorten) vlees, vruchtenyoghurt, komkommer, paprika, 30+ kaas, enz. En vegan producten voor kind (ivm allergie) ook met mate en afrekenen met de ogen dicht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vetranden van kip af snijden? Waarom? Ik heb eigenlijk altijd scharrelkippedijfilet, dat vet maakt het toch een stuk malser en smakelijker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met kipfilet wil ik zelf even zien hoe het eruit ziet. Sommige filets hebben er een hoop vetranden aan zitten. Als je er een hoop af moet snijden ben je alsnog duur uit![]()
Action. En nu met stapelkorting de temptech panty’s bij de Hema.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek nog fantsoenlijke panty's voor een fatsoenlijke prijs, tips?
Primarkquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek nog fantsoenlijke panty's voor een fatsoenlijke prijs, tips?
Naar aanleiding van de post even gekeken wat de huidige prijs is van de spekreepjes die ik vroeger -lees, tot een paar jaar terug- vaak haalde. Deze dus: https://www.plus.nl/produ(...)tray-300-gram-725617quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ongelooflijk hè. Die prijzen van spek.
Ik heb zoveel recepten die mijn gezin zo graag eet. Van stamppotten tot Spaghetti all´Amatriciana etc. Allemaal met spek. Omdat je vaak weinig gebruikt, en het goedkoop is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de post even gekeken wat de huidige prijs is van de spekreepjes die ik vroeger -lees, tot een paar jaar terug- vaak haalde. Deze dus: https://www.plus.nl/produ(...)tray-300-gram-725617
In de loop van een paar jaar is ie dus van ca 0.75 euro in meerdere etappes in prijs verhoogd en nu dus 4x zo duur als een paar jaar terug. Bizar!
Jammer wel, want ik vond het heerlijk om door stamppotjes te gooien of zo los te bakken en eten.
Ik ben tegenwoordig fan van de Dirk, maar daar zijn de spekreepjes ook het nieuwe saffraanquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zoveel recepten die mijn gezin zo graag eet. Van stamppotten tot Spaghetti all´Amatriciana etc. Allemaal met spek. Omdat je vaak weinig gebruikt, en het goedkoop is.
Nou, vergeet het maar. Een ons zalm is bijna goedkoper dan een pakje spek van de AH.
4,59 is het daar voor 250 gram.
https://www.google.com/ur(...)lnuPy6TzL1MVY6HK6IJf
Maar ik ben sws over aan het stappen, weg van de AH. Want de prijsverschillen zijn soms ook wel erg groot.
Nou, daar was ik dus net naar aan het kijken. De Dirk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig fan van de Dirk, maar daar zijn de spekreepjes ook het nieuwe saffraan![]()
Voor de rest is Dirk wel fijn. Mooie aanbiedingen en over het algemeen wat voordeliger. Ik kwam daar in eerste instantie voor de frambozen, die waren 1,69 een bakje. Binnen een week 30 cent erboven opMaargoed, nog steeds goedkoper dan elders. Ik zag vandaag dat bij de plus een bakje met dezelfde inhoud 60 cent duurder is.
Ik heb het even veranderd, de frambozen schelen 90 cent met de plus. Ik vind het ronduit bizar dat hetzelfde product met dezelfde inhoud zoveel geld scheelt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, daar was ik dus net naar aan het kijken. De Dirk.
Ze hebben niet alle merken en keuzes die de AH heeft. Maar ik zag daar wel betere aanbiedingen.
Ik wil het eens in de gaten gaan houden.
Ik kocht deze week bij de Vomar een ‘voordeelpak’ van 2x200 gram voor ¤4,39 https://www.vomar.nl/prod(...)-vd-pak-400gr/110632, dat scheelt behoorlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zoveel recepten die mijn gezin zo graag eet. Van stamppotten tot Spaghetti all´Amatriciana etc. Allemaal met spek. Omdat je vaak weinig gebruikt, en het goedkoop is.
Nou, vergeet het maar. Een ons zalm is bijna goedkoper dan een pakje spek van de AH.
4,59 is het daar voor 250 gram.
https://www.google.com/ur(...)lnuPy6TzL1MVY6HK6IJf
Maar ik ben sws over aan het stappen, weg van de AH. Want de prijsverschillen zijn soms ook wel erg groot.
Ik vind het altijd jammer wanneer ze water in het vlees injecteren om het zwaarder te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ze bevallen, de spekreepjes van de Aldi zijn een afrader, veel te waterig
Ben ooit weleens in Rotterdam in een winkel van Isaak en de Schittering geweest. Dat is denk ik wat jij bedoelt zo'n sociale supermarkt. Vooral de eigenaresse blijkt heel sociaal, want die is aangehouden bij een inval van de FIODquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met een sociale supermarkt?
Ik las net op Reddit een post van een vrijwilliger die werkzaam is bij een sociale supermarkt bij mij in de buurt. Volgens hem is het niet alleen voor minima, omdat het ook te maken heeft met voedselverspilling tegen gaan.
Ik ben al zo vaak langs de supermarkt gereden en ik heb vaak naar binnen gekeken. Toch wel nieuwsgierig wat ze allemaal hebben. Nooit binnen geweest omdat ik dacht dat het alleen voor de minima is. Ondanks er geen inkomensgrens is om daar boodschappen te doen voelde het toch niet goed ofzo.
Misschien dat ik eens binnenkort ga kijken.
Ik bedoel Isaak jaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ben ooit weleens in Rotterdam in een winkel van Isaak en de Schittering geweest. Dat is denk ik wat jij bedoelt zo'n sociale supermarkt. Vooral de eigenaresse blijkt heel sociaal, want die is aangehouden bij een inval van de FIOD
Je krijgt er gratis brood en het eten wat ze hebben is goedkoper dan in de winkel. Soms fors goedkopers,soms iets goedkoper. Restpartijen, giften en restanten van supermarkten van tht-producten en overschotten van bijv. telers. Dus ja, voedselerspilling wordt zeker tegengegaan.
Isaak en de Schittering zit in Rotterdam en heeft daar een paar filialen. Je kan ze op facebook terugvinden
Ik kwam ze een keer tegen en ben er een keertje heengefietst op een zomerse dag toen ik toch naar Rotterdam wilde. Gewoon benieuwd. Iedereen kan er binnenstappen, niet specifiek minima ofzo. Paar dingetjes meegenomen. Meen vier pakken vla ofzo, voor 1 euro, halfje brood en Iglo diepvriesmaaltijden voor 2 euro ofzo. Gewoon, omdat het kon.
Dat is een gewone winkel dus, als in: iedereen kan er binnenlopen voor zn boodschappen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel Isaak jaBedankt voor je reactie!
Haha niet eens aan gedacht, nadeel is wel dat je het moet afgeven en ophalen bij een pakketpuntquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:07 schreef Inbox het volgende:
Goedkoop verzenden via Marktplaats nu: met DHL pakketjes versturen voor 1 hele euro.
https://www.marktplaats.nl/m/dhl-actie/
Dat kun je natuurlijk ook doen als je een pakket moet versturen door een tweetal marktplaatsaccounts voor jezelf te gebruiken?
Hahaha dit is idd om te jankenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
CUL / IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! ging ik weer eens doorlezen, ik moet nu al huilen van de prijzen van 2008, ik zie daar een fles zonnebloemolie voor ¤0,69 genoemd staan. De laatste keer dat ik zo’n fles kocht was ik bijna ¤6 kwijt, ik zie dat de prijzen sindsdien gelukkig weer wat omlaag zijn gegaan, het kost op dit moment ¤3,49 bij de Aldi.
Olijfolie is nog steeds schrikbarend duur
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:18 schreef Donna het volgende:
Gisteren moest ik naar de Plus, allemaal vlees in de afprijsbak. Kwam ik thuis, ging de deurbel, dus meteen daarheen gelopen en daarna m'n ding gedaan en ben ik daarna die tas met vlees vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zuunig.
En nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:18 schreef Donna het volgende:
Gisteren moest ik naar de Plus, allemaal vlees in de afprijsbak. Kwam ik thuis, ging de deurbel, dus meteen daarheen gelopen en daarna m'n ding gedaan en ben ik daarna die tas met vlees vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zuunig.
Het heeft bijna 20 uren buiten de koelkast gelegen dus daar ga ik me niet aan wagen. De aanblik was ook niet heel fris.quote:
Nee, dat zou ik ook niet meer gebruiken. Zonde zegquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het heeft bijna 20 uren buiten de koelkast gelegen dus daar ga ik me niet aan wagen. De aanblik was ook niet heel fris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |