Warriors en geheimzinnig doen over blessures/afwezigheid is als Rusland en leugens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das vervelend, maar was het nu werkelijk nodig daar zo geheimzinnig over te doen? Wat is er mis met gewoon zeggen 'sorry het gaat niet goed met mijn pa en ik wil er voor hem zijn'?
Inderdaad, vreemd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das vervelend, maar was het nu werkelijk nodig daar zo geheimzinnig over te doen? Wat is er mis met gewoon zeggen 'sorry het gaat niet goed met mijn pa en ik wil er voor hem zijn'?
Het rijmt ook niet echt met eerdere berichten die ik heb gehoord uit het kamp van GSW, dat hij te maken had met 'some serious messed up shit'. Door dat soort berichten begon ik al die heksenverhalen te geloven, zoals dat hij erachter was gekomen dat zijn kind niet van hem was maar van zijn beste vriend. Dat noem ik dus echt 'messed up shit', ouders die er slecht aan toe zijn of op sterven liggen is triest, maar dat maken we allemaal mee, ikzelf ben beide ouders al kwijt, en daar ben je een paar dagen goed ziek van, maar dan gaat het leven weer door. Althans, zo sta ik erin, dat geldt niet voor iedereen uiteraard.quote:
We zullen het wel een keer horen neem ik aan. Hij zal er vast tegenop zien om als hij er weer is tig keer de vraag te krijgen wat er aan de hand was. Als het z'n pa was zal hij het wel zeggen, als het iets anders was dan blijft het bij 'private matter'. Ongemakkelijke situaties incoming.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het rijmt ook niet echt met eerdere berichten die ik heb gehoord uit het kamp van GSW, dat hij te maken had met 'some serious messed up shit'. Door dat soort berichten begon ik al die heksenverhalen te geloven, zoals dat hij erachter was gekomen dat zijn kind niet van hem was maar van zijn beste vriend. Dat noem ik dus echt 'messed up shit', ouders die er slecht aan toe zijn of op sterven liggen is triest, maar dat maken we allemaal mee, ikzelf ben beide ouders al kwijt, en daar ben je een paar dagen goed ziek van, maar dan gaat het leven weer door. Althans, zo sta ik erin, dat geldt niet voor iedereen uiteraard.
En net als je dat zegt komt Embiid met een 52 pts monstergame tegen de Celtics.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:35 schreef Zwansen het volgende:
Hoop gedoe om de MVP. Ik zou zelf pleiten voor Giannis of Jokic. Qua stats zijn ze allemaal bizar (ook Embiid), maar de Bucks (en ook de Nuggets) hebben nu al een significant beter record dan vorig jaar. Bij de 76’ers is dat beperkt.
Fake MVP Jokic moet het eerst maar eens laten zien in de play offs.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:35 schreef Zwansen het volgende:
Hoop gedoe om de MVP. Ik zou zelf pleiten voor Giannis of Jokic. Qua stats zijn ze allemaal bizar (ook Embiid), maar de Bucks (en ook de Nuggets) hebben nu al een significant beter record dan vorig jaar. Bij de 76’ers is dat beperkt.
Dallas grijpt ook nog even de laatste strohalm. Denk dat alles pas op de laatste speeldag beslist gaat worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:21 schreef 3rr0r het volgende:
Pelicans heel netjes de Grizz gepakt. Ondanks dat ze de winst bijna alsnog weggaven.
Thunder moeten nog Jazz en Grizz, Mavs moeten nog Bulls en Spurs. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dallas grijpt ook nog even de laatste strohalm. Denk dat alles pas op de laatste speeldag beslist gaat worden.
Perk overigens roept dat de Knicks de Cavs gaan pakken in 6, als hij dat roept is het een safe bet om je geld op de Cavs te zetten, die gast is de grootste jinxer aller tijden.
It was fun while it lastedquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Nu al lichamelijk een wrak op zijn leeftijd . Zonde
Ze denken altijd dat zulke types heel goed met hun reet zijn en goed kunnen draaien .quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
It was fun while it lasted![]()
Zag laatst bij de Grizzlies een speler waarvan ik vermoed dat het Zion's KFC maatje is. Zelfde type chubby groot maar dan wat minder atletisch. Kan kennelijk wel wat goeds als ze hem erbij hebben gehaald.
Kenneth Lofton Jr., heb hem even opgezocht.
[ afbeelding ]
Ouwe foto dit maar ter verduidelijking van het type.
Snap nog niet waarom ze een type hebben aangetrokken die als Luka is ipv een soort speler die ze nog niet hadden. Zelfs met Dinwiddie ging het beter. Ja je hebt te doen met beschikbare opties maar dit...quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Het eindresultaat van een trade waarvan een het doel was om je in de top 5 te zetten .
En dan Cuban die alleen nog maar bezig is met het beschuldigen van scheidsrechters , de pa van Brunson en het verder verwoesten van zijn team door te melden dat Kidd aanblijft.
Een center die een schot kan blocken of een defensieve winger en ze zaten in de plee offs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap nog niet waarom ze een type hebben aangetrokken die als Luka is ipv een soort speler die ze nog niet hadden. Zelfs met Dinwiddie ging het beter. Ja je hebt te doen met beschikbare opties maar dit...
Ik zag laatst een stukje dat ze met McGee speelden en hij deed het zo goed dat hij niet gewisseld werd. Maar normaal gebruiken ze hem zelden meen ik. Meer goaltends dan blocks misschienquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een center die een schot kan blocken of een defensieve winger en ze zaten in de plee offs.
Ze gebruiken hem amper omdat die 'oud' is . Ondertussen zie je Powell soms 0 rebounds pakken lolquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stukje dat ze met McGee speelden en hij deed het zo goed dat hij niet gewisseld werd. Maar normaal gebruiken ze hem zelden meen ik. Meer goaltends dan blocks misschien
Top 10 pick veilig stellen.quote:
Rule number one of Tank Club:quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://streamable.com/g2tagj
Pick maar afnemen
Zonder trade hadden ze de playoffs ook gewoon gehaald. Overigens doen de Nets het zonder de "sterren" eigenlijk gewoon goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een center die een schot kan blocken of een defensieve winger en ze zaten in de plee offs.
Ziekte van meer en een stukje wanhoop vanwege Doncic. ''Moet wel een ster erbij want anders gaat die volgende zomer weg''quote:Op zondag 9 april 2023 21:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonder trade hadden ze de playoffs ook gewoon gehaald. Overigens doen de Nets het zonder de "sterren" eigenlijk gewoon goed.
Hangt nu af van wat de Clippers doen vs Suns. Clippers zullen wel verliezen want die willen liever tegen de Kings dan de Suns de eerste ronde.quote:Op zondag 9 april 2023 22:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Blijkbaar een schiettent in Portland, Warriors na 11 minuten al op 50 punten...
Hoe zit het dan als Clippers, Lakers en Pelicans met zijn drieën gelijk zouden eindigen? Clippers heeft een beter onderling resultaat tegen Lakers, Lakers tegen Pelicans en Pelicans weer tegen Clippers.quote:Op zondag 9 april 2023 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt nu af van wat de Clippers doen vs Suns. Clippers zullen wel verliezen want die willen liever tegen de Kings dan de Suns de eerste ronde.
Een extra goede speler is natuurlijk prima, maar men had eerder versterking nodig op de centerpositie naar mijn mening. Ik denk, gezien je eerdere opmerking, dat je dat wel met me eens bent.quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziekte van meer en een stukje wanhoop vanwege Doncic. ''Moet wel een ster erbij want anders gaat die volgende zomer weg''
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gebruiken hem amper omdat die 'oud' is . Ondertussen zie je Powell soms 0 rebounds pakken lol
Degene die als eerste Adam Silver feliciteerde met z'n verjaardagquote:Op zondag 9 april 2023 22:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe zit het dan als Clippers, Lakers en Pelicans met zijn drieën gelijk zouden eindigen? Clippers heeft een beter onderling resultaat tegen Lakers, Lakers tegen Pelicans en Pelicans weer tegen Clippers.
Ja en de problemen daar hebben ze al sinds Chandler . Was op een bepaald punt zo erg dat ze Dirk daar lieten ballen die nog trager liep dan Lucille Werner .quote:Op zondag 9 april 2023 22:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een extra goede speler is natuurlijk prima, maar men had eerder versterking nodig op de centerpositie naar mijn mening. Ik denk, gezien je eerdere opmerking, dat je dat wel met me eens bent.
[..]
Het kan soms raar lopen hé, net als Lucille Werner.quote:Op zondag 9 april 2023 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en de problemen daar hebben ze al sinds Chandler . Was op een bepaald punt zo erg dat ze Dirk daar lieten ballen die nog trager liep dan Lucille Werner .
Je vraagt ook wel om scheefgroei als je Kidd aanstelt .quote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan soms raar lopen hé, net als Lucille Werner.
Eens, dat is niet de juiste trainer voor het team.quote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je vraagt ook wel om scheefgroei als je Kidd aanstelt .
Ben benieuwd of deze club wel het lef heeft om een speler eruit te gooien na zo'n incident.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 23:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben benieuwd of deze club wel het lef heeft om een speler eruit te gooien na zo'n incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |