Rule number one of Tank Club:quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://streamable.com/g2tagj
Pick maar afnemen
Zonder trade hadden ze de playoffs ook gewoon gehaald. Overigens doen de Nets het zonder de "sterren" eigenlijk gewoon goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een center die een schot kan blocken of een defensieve winger en ze zaten in de plee offs.
Ziekte van meer en een stukje wanhoop vanwege Doncic. ''Moet wel een ster erbij want anders gaat die volgende zomer weg''quote:Op zondag 9 april 2023 21:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonder trade hadden ze de playoffs ook gewoon gehaald. Overigens doen de Nets het zonder de "sterren" eigenlijk gewoon goed.
Hangt nu af van wat de Clippers doen vs Suns. Clippers zullen wel verliezen want die willen liever tegen de Kings dan de Suns de eerste ronde.quote:Op zondag 9 april 2023 22:01 schreef Kansenjongere het volgende:
Blijkbaar een schiettent in Portland, Warriors na 11 minuten al op 50 punten...
Hoe zit het dan als Clippers, Lakers en Pelicans met zijn drieën gelijk zouden eindigen? Clippers heeft een beter onderling resultaat tegen Lakers, Lakers tegen Pelicans en Pelicans weer tegen Clippers.quote:Op zondag 9 april 2023 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt nu af van wat de Clippers doen vs Suns. Clippers zullen wel verliezen want die willen liever tegen de Kings dan de Suns de eerste ronde.
Een extra goede speler is natuurlijk prima, maar men had eerder versterking nodig op de centerpositie naar mijn mening. Ik denk, gezien je eerdere opmerking, dat je dat wel met me eens bent.quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziekte van meer en een stukje wanhoop vanwege Doncic. ''Moet wel een ster erbij want anders gaat die volgende zomer weg''
quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gebruiken hem amper omdat die 'oud' is . Ondertussen zie je Powell soms 0 rebounds pakken lol
Degene die als eerste Adam Silver feliciteerde met z'n verjaardagquote:Op zondag 9 april 2023 22:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe zit het dan als Clippers, Lakers en Pelicans met zijn drieën gelijk zouden eindigen? Clippers heeft een beter onderling resultaat tegen Lakers, Lakers tegen Pelicans en Pelicans weer tegen Clippers.
Ja en de problemen daar hebben ze al sinds Chandler . Was op een bepaald punt zo erg dat ze Dirk daar lieten ballen die nog trager liep dan Lucille Werner .quote:Op zondag 9 april 2023 22:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een extra goede speler is natuurlijk prima, maar men had eerder versterking nodig op de centerpositie naar mijn mening. Ik denk, gezien je eerdere opmerking, dat je dat wel met me eens bent.
[..]
Het kan soms raar lopen hé, net als Lucille Werner.quote:Op zondag 9 april 2023 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en de problemen daar hebben ze al sinds Chandler . Was op een bepaald punt zo erg dat ze Dirk daar lieten ballen die nog trager liep dan Lucille Werner .
Je vraagt ook wel om scheefgroei als je Kidd aanstelt .quote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan soms raar lopen hé, net als Lucille Werner.
Eens, dat is niet de juiste trainer voor het team.quote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je vraagt ook wel om scheefgroei als je Kidd aanstelt .
Ben benieuwd of deze club wel het lef heeft om een speler eruit te gooien na zo'n incident.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 23:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben benieuwd of deze club wel het lef heeft om een speler eruit te gooien na zo'n incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |