Morgen poging 4!quote:Op zondag 21 mei 2023 21:40 schreef Zombabe het volgende:
Hier trouwens alles rustig. Vandaag weer begonnen met ei-testen, verwacht ‘m dinsdag of woensdag.
Ik hoop dinsdag, dat komt met werk beter uit. Helaas is dat niet te plannen
Ik heb afgelopen week heerlijk bijgepraat met m’n beste vriendin. Ze heeft dit traject ook zijdelings meegekregen bij 2 van haar zussen, dus ik kon afgelopen week heerlijk bijpraten zonder alles te moeten uitleggen. Dat was zo fijnen heeft ook goed mijn hoofd leeggemaakt
Dag 24 en nog steeds geen ei te bekennen. Heb het deze ronde ook zwaar. Ik zou het meer moeten loslaten en dat lukt me niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:58 schreef QuattroF het volgende:
Hier even twee weken stil geweest. Situatie met zieke moeder, etc. Mijn hoofd stond er even niet naar. Dus ik verwacht deze ronde ook niets..
Hoe gaat het met jullie? Ik zal vanavond even teruglezen.
Poh, wat rot zeg. Begrijp het wel, je bent er toch mee bezigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:07 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dag 24 en nog steeds geen ei te bekennen. Heb het deze ronde ook zwaar. Ik zou het meer moeten loslaten en dat lukt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag echt mega zere borsten. Ei moet pas 5 juni komen. Ook gek.
Ga wel kijken of ik eitjes kan plassen.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:04 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik ben helaas afgelopen zondag ongesteld geworden. Ook pas om 23u of zo. Terwijl m’n menstruatie op zaterdag moest komen.Wat leuk! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag echt mega zere borsten. Ei moet pas 5 juni komen. Ook gek.
Ga wel kijken of ik eitjes kan plassen.
Nog geen ideequote:Op donderdag 1 juni 2023 09:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hier inmiddels de sleutel van ons huis.
Zit wel inner vruchtbare dagen volgens de app. Hebben deze dagen ondanks alle huizenstress tot nu toe wel benut.
Ik vergeet steeds te kijken of ik eitjes kan plassen. Misschien wel beter zo.
Aankomende maandag zou m’n ei er zijn ongeveer. Als we deze flow doorzetten qua amusement dan hebben we er deze ronde wel een tien voor inzet.
Wittebroodsweken![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baan @:Zombabe![]()
Hoe bevalt het?
He wat vreemdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:58 schreef _Lily_ het volgende:
Nou hier iets vaags….
Ik doe altijd ovulatietesten, maar eigenlijk heb ik ze niet nodig.
Ik weet m’n hele leven al exact wanneer ik een eisprong heb en mis hem nooit. Komt omdat ik dan heldere afscheiding heb en pijn (soms echt stevig) linksonder of rechtsonder in de buik. Op die dag is m’n ovulatietest ook altijd positief, zonder uitzondering.
Dus zijn er ook veel maanden geweest dat ik helemaal geen ovulatietesten deed tot ik m’n bekende klachten had, dan testen ter bevestiging en hebbes.
Maar deze maand heb ik niets gevoeld. Iemand het idee wat er kan zijn? Of heb ik gewoon m’n ei gemist?
Ik heb niets gevoeld en daarom sinds dag 15 bijna elke dag dat we geen seks hadden een ovulatietest gedaan om te zien of we aan de slag moesten. Op de dagen met seks de test weleens overgeslagen.
De hele maand alleen maar negatieve ovulatietesten, geen afscheiding en geen pijn.
En nu ben ik op dag 31 van m’n cyclus en heb ik bloedverlies. Het voelt ook alsof ik ongesteld ben, pijn in m’n buik enzo. Ei gemist of is er iets geks aan de hand? Zou voor t eerst in m’n leven zijn dat ik een ei heb gemist.
Yay Lovi! Het is bijna nooit leuk om ongesteld te worden, maar dit is een van de uitzonderingen!quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:40 schreef Lovi het volgende:
Lily wat vervelend dat een ei vaak zolang op zich laat wachten, ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk frustrerend moet zijn.
Lady tagliatelle gefeliciteerd!! Ik moest lachen om je 10 voor inzet.![]()
Zombabe op het wachtbankje, gaat de tijd ook sneller door de drukte op het werk?
Sterkte quattro, hier ook een situatie in de familie die even heel veel energie vraagt.
In het najaar leek het nog maaaanden/veel te lang te duren maar nu is het opeens toch al juni.Dit weekend verwacht ik ongesteld te worden en daarna gaan we ervoor!
Het lijkt in eerste instantie mee te vallen! Er waren zware vermoedens van baarmoederhalskanker. Volgende week een check in het ziekenhuis en dan weten we meer. Maar het uitstrijkje was gelukkig negatief.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:47 schreef Zombabe het volgende:
@:QuattroF, hè bahhoe gaat het nu met je moeder?
Fijn dat het mee lijkt te vallen! Volgende week zal vast weer spannend worden, ik duim mee dat alles goed isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:10 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Het lijkt in eerste instantie mee te vallen! Er waren zware vermoedens van baarmoederhalskanker. Volgende week een check in het ziekenhuis en dan weten we meer. Maar het uitstrijkje was gelukkig negatief.
@:Lovi: Wat spannend, ik duim mee!
@:LadyTagliatelle: Gefeliciteerd met de sleutel van jullie huis! Veel klus- en verhuisplezier en succes!
Ik ben 4 juni ongesteld geworden, had ik ook verwacht want vanwege allerlei situaties stond mijn hoofd weinig naar seks.. Geeft niks, we zijn nu op vakantie dus wie weet!
Ik wel, hij nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:06 schreef _Lily_ het volgende:
Heerlijk ladytagliatelle
Hebben jullie ook vakantie?
Oeeeeehquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:14 schreef Zombabe het volgende:
Ik dacht écht dat ik vandaag ongesteld was geworden. Had gisteren namelijk krampen en wat bruinverlies, dus vanmorgen menstruatiecup erin ivm kantoordag. Maar het heeft (nog) niet doorgezet, ik was oprecht verbaasd!
Morgen pas dag 28, dus nog even afwachten. Maar dit voelde al als een overwinning
Spannend! Fijne vakantiequote:Op donderdag 1 juni 2023 23:40 schreef Lovi het volgende:
Lily wat vervelend dat een ei vaak zolang op zich laat wachten, ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk frustrerend moet zijn.
Lady tagliatelle gefeliciteerd!! Ik moest lachen om je 10 voor inzet.![]()
Zombabe op het wachtbankje, gaat de tijd ook sneller door de drukte op het werk?
Sterkte quattro, hier ook een situatie in de familie die even heel veel energie vraagt.
In het najaar leek het nog maaaanden/veel te lang te duren maar nu is het opeens toch al juni.Dit weekend verwacht ik ongesteld te worden en daarna gaan we ervoor!
Ik ook niet hoor, no worriesquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou, die tien voor inzet werd een drie hoor. Ik had niet moeten roepen.![]()
Alleen afgelopen weekend nog een magere poging. Terwijl m’n eisprong afgelopen maandag zou moeten zijn. Niet benut. Voelt echt kut, en alsof ik werd afgewezen. Ik weet dat hij enorm moe is van het sjouwen en klussen etc. Misschien ben ik egoïstisch. Maar heb ook echt gewoon een mega libido en hij niet. “Iedereen” is maar zwanger rondom mij, zelfs mensen zonder kinderwens.
In elk geval geen eisprong gevoelens gehad en vandaag ineens gevoelige opgezette borsten, die normaal bij het ei horen.
Dus wellicht kan ik hem nog wel enthousiast maken. Anders is dit een verloren maand helaas.![]()
Was sowieso van plan om’m na deze poging langs de huisarts te sturen voor onderzoek. Maar dat lijkt me na deze maand niet echt fair of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |