abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208860293
1 streepje ;(

Maar de dijken zijn nog niet gebroken. Maar verwacht het wel ergens vanmiddag. Was de vorige keer ook op zaterdag aan het eind van de middag.

Ik voel in elk geval nog nul voortekenen van beide opties.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_208863035
Wat spannend LT! Ik duim voor je dat je menstruatie niet doorzet.
pi_208870157
Lief. :*

Gisterenmiddag ineens gevoelige borsten.
Rond middernacht na m’n werk nog een test gedaan. ( zo’n dipstick ) maar weer 1 streepje geplast.

Vannacht wel even een kwartiertje buikkramp gehad en was wat misselijk. Maar dat hoeft niks te zeggen want ik had echt smerig gegeten.
Maar tot nu toe blijft de menstruatie weg.
pi_208870262
Oh zo spannend! Ik voel met je mee. Wat kan je lichaam je in spanning houden hè?
pi_208870346
Hier nog aardige symptomen. Heb pijnlijke tepels, ben extreem moe en emotioneel en alles ruikt heel sterk. Ben benieuwd of ik ongesteld ga worden of niet.
pi_208871854
Spannend dames!
Ik hoop dat het goed nieuws voor jullie beide betekent O+
pi_208873033
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:00 schreef QuattroF het volgende:
Hier nog aardige symptomen. Heb pijnlijke tepels, ben extreem moe en emotioneel en alles ruikt heel sterk. Ben benieuwd of ik ongesteld ga worden of niet.
Spannend!! *O*
pi_208873075
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 09:45 schreef QuattroF het volgende:
Oh zo spannend! Ik voel met je mee. Wat kan je lichaam je in spanning houden hè?
Ja echt bizar.

Er is nog niks maar heb voor de zekerheid wel een tampon gepakt eigenlijk, omdat ik steeds denk dat ik wat voel.

Vanmorgen wel weer die dipstick gedaan. Maar weer 1 streepje.

Jij al getest?
pi_208874147
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 13:43 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Ja echt bizar.

Er is nog niks maar heb voor de zekerheid wel een tampon gepakt eigenlijk, omdat ik steeds denk dat ik wat voel.

Vanmorgen wel weer die dipstick gedaan. Maar weer 1 streepje.

Jij al getest?
Zo frustrerend dat je nog niets zeker weet hè. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas 2 dagen na NOD een positieve test. Ik heb nog niet getest. Ik heb een wisselende cyclus, afhankelijk daarvan kan ik tussen 27-29 april testen. Ik denk dat ik het de 27e ga proberen en anders volgend weekend.
pi_208883732
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef QuattroF het volgende:

[..]
Zo frustrerend dat je nog niets zeker weet hè. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas 2 dagen na NOD een positieve test. Ik heb nog niet getest. Ik heb een wisselende cyclus, afhankelijk daarvan kan ik tussen 27-29 april testen. Ik denk dat ik het de 27e ga proberen en anders volgend weekend.
Spannend! Ik hoop dat je twee dikke strepen plast.

Hier is het gisteravond toch doorgekomen. Op naar de volgende ronde en het volgende ei op 8 mei.
Ergens wel beter misschien dat ik “nog niet zwanger” naar de poppoli ga dan.
pi_208886720
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 11:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Hier is het gisteravond toch doorgekomen. Op naar de volgende ronde en het volgende ei op 8 mei.
Jammer LadyT! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Lopen we alweer een week uit de pas van elkaar? Wat gaat dat snel.
pi_208888603
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 11:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Ah wat jammer zeg! Wanneer moet je naar de POP ook alweer?
pi_208898919
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Heeft iemand ervaring met digitale tests die na de ladende streepjes een blanco scherm aangeven? Ik heb er twee gedaan waarbij allebei hetzelfde gebeurde. Houdbaarheidsdatum is nog lang niet verstreken. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik nog niet ongesteld ben geweest na de geboorte van mijn dochter in augustus? Ik probeer overigens niet om zwanger te worden dus ik hoor niet in dit topic verder, de kans is ook erg klein dat ik het ben, maar ik wil graag even bevestiging dat ik het niet ben :P.
pi_208901196
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Heeft iemand ervaring met digitale tests die na de ladende streepjes een blanco scherm aangeven? Ik heb er twee gedaan waarbij allebei hetzelfde gebeurde. Houdbaarheidsdatum is nog lang niet verstreken. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik nog niet ongesteld ben geweest na de geboorte van mijn dochter in augustus? Ik probeer overigens niet om zwanger te worden dus ik hoor niet in dit topic verder, de kans is ook erg klein dat ik het ben, maar ik wil graag even bevestiging dat ik het niet ben :P.
Dat lijken me eerder ongeldige testen? Heb je misschien te kort of te lang gedipt in urine? Wel gek dat het bij twee testen exact hetzelfde is.
pi_208901670
Ik moet wel toegeven dat ik de tweede keer nauwelijks meer hoefde te plassen, dus dat zou wel te maken kunnen hebben met te weinig urine inderdaad. Maar geen idee wat er mis is gegaan bij de eerste. Toch maar nieuwe halen voor de zekerheid dan.
pi_208904986
Ik heb vanochtend een test gedaan, geen streepje te bekennen. Nu zou ik eigenlijk morgen/vrijdag ongesteld moeten worden dus het kan nog alle kanten op. Ik vind die onzekerheid van wachtweken zo naar, zeker als je klachten hebt.
  woensdag 26 april 2023 @ 12:21:31 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_208907269
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ook in die digitale tests zit gewoon een teststripje voor zover ik weet. Kun je de test niet gewoon ontleden en dan kijken wat er op de strip staat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2023 @ 12:37:26 #93
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208907455
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Ook in die digitale tests zit gewoon een teststripje voor zover ik weet. Kun je de test niet gewoon ontleden en dan kijken wat er op de strip staat?
Dat ja, uiteindelijk zijn het allemaal dipsticks. Dus wellicht geeft de strip zelf wel duidelijkheid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 april 2023 @ 12:59:38 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_208907754
Nee dat werkt anders bij digitale testen ;)
disclaimer
  woensdag 26 april 2023 @ 13:02:56 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_208907814
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef SQ het volgende:
Nee dat werkt anders bij digitale testen ;)
Is dat anders geworden dan? In mijn tijd (lees 15 jaar terug) zat daar gewoon zo'n ding in?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2023 @ 13:27:48 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_208908240
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 13:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Is dat anders geworden dan? In mijn tijd (lees 15 jaar terug) zat daar gewoon zo'n ding in?
Er zit een strip in maar die geeft geen streepjes zoals bij een normale test.
disclaimer
pi_208908462

Heb ‘m net opengebroken en de achterkant van de strip die erin zat had wel een streepje ja! Helemaal niet aan gedacht dat ik dat zo zou kunnen zien.
Uiteindelijk gisteren nog een nieuwe test gedaan en die was negatief.
  woensdag 26 april 2023 @ 13:43:10 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_208908489
Ja er komen wel streepjes op inderdaad maar die betekenen niet hetzelfde als bij een normale test.

Fijn dat ie negatief was! ;)
disclaimer
pi_208908505
Ohhh oke. Nou goed, er is in elk geval duidelijkheid.
pi_208932840
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:43 schreef QuattroF het volgende:
Ik heb vanochtend een test gedaan, geen streepje te bekennen. Nu zou ik eigenlijk morgen/vrijdag ongesteld moeten worden dus het kan nog alle kanten op. Ik vind die onzekerheid van wachtweken zo naar, zeker als je klachten hebt.
Heb hier helemaal overheen gelezen met mijn interventie in dit topic :@.

Hoe is het vandaag? Al ongesteld geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')