abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209853923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 12:43 schreef _Lily_ het volgende:

bedvogelen
Jij leest zeker de Viva
pi_209856552
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij leest zeker de Viva
De Viva?
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 21:20:05 #278
269689 crew  Viv
pi_209857214
quote:
bedvogelen

als synoniem van een ander trefwoord:

vrijen (ww) :bedvogelen, beminnen, bibberen, bijslapen, bonken, bonzen, cohabiteren, coïteren, de geslachtsdaad verrichten, dreutelen, emmeren, figuurzagen, flensen, fleppen, flikflooien, fokken, geslachtsgemeenschap hebben, ketsen, kezen, kieren, knuffelen, kroelen, liefhebben, liefkozen, minnekozen, minnen, naaien, nemen, neuken, pakken, palen, pezen, poepen, pompen, rammen, rampetampen, rollebollen, seks hebben, seksen, soppen, tortelen, vogelen, vozen, wippen
https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=bedvogelen
  dinsdag 11 juli 2023 @ 21:50:06 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_209857683
disclaimer
pi_209857712
Ik vind rampetampen ook wel iets sierlijks hebben O+
pi_209860130
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:50 schreef SQ het volgende:

[..]
Cohabiteren _O_
Hahahahahaha
pi_209886174
Gefeliciteerd Lily O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209886185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:01 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Hè bah -O- relativeert hij altijd alles weg, of alleen op dit onderwerp? Kan natuurlijk aard van het beestje zijn.. maar zelfs dan, zijn reacties raken je duidelijk wel. Zou voor mij reden zijn om hoe dan ook het gesprek aan te gaan, maar dat moet je zelf natuurlijk wel willen. En er moet een gesprek mogelijk zijn natuurlijk.
Ik hoop in ieder geval dat ‘ie toch een beetje bijdraait :*
Hij relativeert wel mega veel ja.
Hoop het ook. Maar ik weet ook wel dat nu op een gesprek aandringen geen zin heeft. Want dan gaat hij mokken en geen antwoord geven. Dus daar heb ik niks aan. Ik moet dan echt het moment afwachten. Momenteel zitten we ook met een verhuizing ( nog steeds ) + mega uitloop qua verbouwing. Dus ook niet echt het goede moment om hierover te beginnen merk ik. Hij is daar zo bezig + z’n werk dat er volgens mij ook geen ruimte is in z’n hoofd.

Ja, het raakt me zeker inderdaad. Hierdoor hoop ik alleen maar meer op een positive test. Zeker omdat ik me heb ingelezen over adoptie… ziet er niet gunstig uit.
Vind het ook zo bizar vlug om ineens naar adoptie te kijken terwijl we pas net bezig zijn.
pi_209886190
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:52 schreef Zombabe het volgende:
Ik las “stierlijks” :D
  vrijdag 14 juli 2023 @ 16:45:25 #285
208890 June.
Seriously?
pi_209892938
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij leest zeker de Viva
Nee daar zeggen ze klussen
:')
Shine bright like a diamond.
pi_209893520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:52 schreef Zombabe het volgende:
Wat is er mis met sex/neuken?

Ik mag hopen dat je bedvogelen niet bij je partner gebruikt.
pi_209893644
Even hem lafjes eroverheen laten gaan. :)
pi_209899439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 17:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat is er mis met sex/neuken?

Ik mag hopen dat je bedvogelen niet bij je partner gebruikt.
Hahahaha

Er was ooit een topic (niet op dit subforum) waar de TS het woord seks/neuken te plat vond om telkens te typen. Dus ze begon de creatiefste omschrijvingen te verzinnen.
Ik heb deze daaraan overgehouden hahaha
pi_209899440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 06:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Hoop het ook. Maar ik weet ook wel dat nu op een gesprek aandringen geen zin heeft. Want dan gaat hij mokken en geen antwoord geven. Dus daar heb ik niks aan. Ik moet dan echt het moment afwachten. Momenteel zitten we ook met een verhuizing ( nog steeds ) + mega uitloop qua verbouwing. Dus ook niet echt het goede moment om hierover te beginnen merk ik. Hij is daar zo bezig + z’n werk dat er volgens mij ook geen ruimte is in z’n hoofd.

Ja, het raakt me zeker inderdaad. Hierdoor hoop ik alleen maar meer op een positive test. Zeker omdat ik me heb ingelezen over adoptie… ziet er niet gunstig uit.
Vind het ook zo bizar vlug om ineens naar adoptie te kijken terwijl we pas net bezig zijn.
Ik hoop ook dat je snel een positieve test hebt! Adoptie lijkt me wat vroeg, inderdaad net bezig.

Het kan ineens raak zijn, ook na een tijdje. Maar wel lastige situatie, ik zou ook niet zen zijn als ik jou was hoor. Schrijf het hier maar lekker van je af.
pi_209900889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
Even hem lafjes eroverheen laten gaan. :)
:') Vooral ook lafjes, that’s the spirit.
pi_209900904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 06:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Geef het tijd :* en wat Lily zegt, je mag hier altijd van je af schrijven.
pi_209900957
Hier morgen poging 5 *O*
pi_209912134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 10:50 schreef Zombabe het volgende:
Hier morgen poging 5 *O*
Spannend! Heel veel succes vandaag! *O*
pi_209912486
Succes @Zombabe !

Ik ben afgelopen week 4 dagen misselijk geweest. Ben ik normaal nooit, maar omdat het de fase tussen eisprong en evt innesteling was kan het (voor mijn gevoel) niet door hcg komen want dat kan er nog niet zijn geweest. Eerdere zwangerschappen ook niet misselijk geweest dus denk een andere oorzaak, maar wel typisch.

Nog een week tot NOD. Heb nog geen voorgevoel erbij. :)
pi_209961220
Dames @LadyTagliatelle @QuattroF @Slacentrifuge @Lovi hoe gaat het? O+

Ik heb nog even tot NOD, geduld is een schone zaak.
pi_209962410
Hier nog een paar dagen afwachten of ik ongesteld word. Afgelopen weekend een gekke (kleine) bloeding gehad, da’s nog nooit eerder gebeurd. Misschien innesteling? Vind die periode wachten best lang duren steeds :D
pi_209963564
Klinkt hoopvol slacentrifuge! Spannend!

Hier ook nog een paar dagen geduld, zondag is mijn nod. Op dit moment nog geen opvallendheden, afwachten maar.
pi_209973024
Zijn er onder jullie ook mensen die graag in bad zitten? Ik las dat je daar qua hitte een beetje mee op moet passen als je (mogelijk) zwanger bent, maar zo’n bad van max 39C vind ik helemaal niks :(
  donderdag 20 juli 2023 @ 19:57:43 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_209973155
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
Zijn er onder jullie ook mensen die graag in bad zitten? Ik las dat je daar qua hitte een beetje mee op moet passen als je (mogelijk) zwanger bent, maar zo’n bad van max 39C vind ik helemaal niks :(
Je mag gewoon in bad als je zwanger bent ;)
Neem aan dat je niet een uur in water van 50 graden gaat zitten.
disclaimer
pi_209985880
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:57 schreef SQ het volgende:

[..]
Je mag gewoon in bad als je zwanger bent ;)
Neem aan dat je niet een uur in water van 50 graden gaat zitten.
Ah, ik las her en der dat dat afgeraden wordt. De adviezen wisselden overigens, maar ik dacht: ‘baadt het niet…’

Anyway, het bleek niet nodig, ben vandaag ongesteld geworden. De kleine bloeding van vorig weekend kan ik niet plaatsen, dat heb ik nog nooit gehad. Nu even balen en dan weer op naar de volgende maand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')