https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=bedvogelenquote:bedvogelen
als synoniem van een ander trefwoord:
vrijen (ww) :bedvogelen, beminnen, bibberen, bijslapen, bonken, bonzen, cohabiteren, coïteren, de geslachtsdaad verrichten, dreutelen, emmeren, figuurzagen, flensen, fleppen, flikflooien, fokken, geslachtsgemeenschap hebben, ketsen, kezen, kieren, knuffelen, kroelen, liefhebben, liefkozen, minnekozen, minnen, naaien, nemen, neuken, pakken, palen, pezen, poepen, pompen, rammen, rampetampen, rollebollen, seks hebben, seksen, soppen, tortelen, vogelen, vozen, wippen
Cohabiterenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef Viv het volgende:
[..]
https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=bedvogelen
Hij relativeert wel mega veel ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:01 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Hè bahrelativeert hij altijd alles weg, of alleen op dit onderwerp? Kan natuurlijk aard van het beestje zijn.. maar zelfs dan, zijn reacties raken je duidelijk wel. Zou voor mij reden zijn om hoe dan ook het gesprek aan te gaan, maar dat moet je zelf natuurlijk wel willen. En er moet een gesprek mogelijk zijn natuurlijk.
Ik hoop in ieder geval dat ‘ie toch een beetje bijdraait
Ik las “stierlijks”quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:52 schreef Zombabe het volgende:
Ik vind rampetampen ook wel iets sierlijks hebben
Wat is er mis met sex/neuken?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:52 schreef Zombabe het volgende:
Ik vind rampetampen ook wel iets sierlijks hebben
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is er mis met sex/neuken?
Ik mag hopen dat je bedvogelen niet bij je partner gebruikt.
Ik hoop ook dat je snel een positieve test hebt! Adoptie lijkt me wat vroeg, inderdaad net bezig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Hij relativeert wel mega veel ja.
Hoop het ook. Maar ik weet ook wel dat nu op een gesprek aandringen geen zin heeft. Want dan gaat hij mokken en geen antwoord geven. Dus daar heb ik niks aan. Ik moet dan echt het moment afwachten. Momenteel zitten we ook met een verhuizing ( nog steeds ) + mega uitloop qua verbouwing. Dus ook niet echt het goede moment om hierover te beginnen merk ik. Hij is daar zo bezig + z’n werk dat er volgens mij ook geen ruimte is in z’n hoofd.
Ja, het raakt me zeker inderdaad. Hierdoor hoop ik alleen maar meer op een positive test. Zeker omdat ik me heb ingelezen over adoptie… ziet er niet gunstig uit.
Vind het ook zo bizar vlug om ineens naar adoptie te kijken terwijl we pas net bezig zijn.
Geef het tijdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Hij relativeert wel mega veel ja.
Hoop het ook. Maar ik weet ook wel dat nu op een gesprek aandringen geen zin heeft. Want dan gaat hij mokken en geen antwoord geven. Dus daar heb ik niks aan. Ik moet dan echt het moment afwachten. Momenteel zitten we ook met een verhuizing ( nog steeds ) + mega uitloop qua verbouwing. Dus ook niet echt het goede moment om hierover te beginnen merk ik. Hij is daar zo bezig + z’n werk dat er volgens mij ook geen ruimte is in z’n hoofd.
Ja, het raakt me zeker inderdaad. Hierdoor hoop ik alleen maar meer op een positive test. Zeker omdat ik me heb ingelezen over adoptie… ziet er niet gunstig uit.
Vind het ook zo bizar vlug om ineens naar adoptie te kijken terwijl we pas net bezig zijn.
Je mag gewoon in bad als je zwanger bentquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
Zijn er onder jullie ook mensen die graag in bad zitten? Ik las dat je daar qua hitte een beetje mee op moet passen als je (mogelijk) zwanger bent, maar zo’n bad van max 39C vind ik helemaal niks
Ah, ik las her en der dat dat afgeraden wordt. De adviezen wisselden overigens, maar ik dacht: ‘baadt het niet…’quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Je mag gewoon in bad als je zwanger bent
Neem aan dat je niet een uur in water van 50 graden gaat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |