abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209613366
Hallo allemaal! Na een tijdje alleen te hebben meegelezen hier, heb ik besloten ook te gaan posten. Het is fijn om een beetje te kunnen sparren en meeleven met mensen in hetzelfde schuitje :-) En ik leer hier geregeld nieuwe dingen!

Ik probeer sinds een maand of 8 zwanger te worden, tot dusver zonder succes (ben 37 jr). Gister weer ongesteld geworden, dat is dan toch elke keer weer een kleine teleurstelling. Nu eerst de menstruatie en bijbehorende fysieke klachten weer door, en dan op naar de volgende poging!
pi_209613788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 23:55 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Even gemist, gaan jullie voor de eerste of hebben jullie al wat rondlopen?
Ja, we hebben er twee rondlopen dus de koudwatervrees zit vooral in hoe gaan we dat doen, terwijl ik vol vertrouwen ben dat we dat prima kunnen. Na een gesprek in het najaar was hij om, maar nu het zover is lijkt hij nog niet helemaal eraan toe.

Welkom slacentrifuge! Hopelijk snel een succesvolle ronde voor jou!
pi_209624452
Hoi slacentrifuge! Welkom
Is dit je eerste kindje? Hopelijk is het snel raak
pi_209624476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:53 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Tegen beter weten in hoop je dat er nog een eisprong komt. Maar zoniet dan ga ik over een week starten met die medicatie
Je zal het niet geloven maar vandaag viel er ineens een ei uit mijn eierstok.
Of liever gezegd: een positieve ovulatietest en ovulatie-symptomen.

We hebben er gauw gebruik van gemaakt, het kwam onverwacht. We hadden de laatste tijd niet veel gebedvogeld dus ei wat minder benut dan ik had gewenst maar ik zit toch echt op het wachtbankje!
pi_209625857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

We hebben er gauw gebruik van gemaakt, het kwam onverwacht. We hadden de laatste tijd niet veel gebedvogeld dus ei wat minder benut dan ik had gewenst maar ik zit toch echt op het wachtbankje!
Dan zat je toch goed met je intuïtie om nog even af te wachten met die pillen! Succes met de wachtweken :D
pi_209627273
quote:

[..]

*O* ik ga duimen O+
pi_209627292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 06:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
Hallo allemaal! Na een tijdje alleen te hebben meegelezen hier, heb ik besloten ook te gaan posten. Het is fijn om een beetje te kunnen sparren en meeleven met mensen in hetzelfde schuitje :-) En ik leer hier geregeld nieuwe dingen!

Ik probeer sinds een maand of 8 zwanger te worden, tot dusver zonder succes (ben 37 jr). Gister weer ongesteld geworden, dat is dan toch elke keer weer een kleine teleurstelling. Nu eerst de menstruatie en bijbehorende fysieke klachten weer door, en dan op naar de volgende poging!
Welkom!
pi_209629052
Wat fijn Lily! *O*
Ik duim ook mee.
pi_209637346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:37 schreef _Lily_ het volgende:
Hoi slacentrifuge! Welkom
Is dit je eerste kindje? Hopelijk is het snel raak
Dankjewel! Inderdaad (hopelijk) de eerste :-) Dus de wereld van ovulatietesten en geplande seks e.d. ben ik net aan het ontdekken.
pi_209637363
quote:

[..]

Wat spannend! Fingers crossed :-)
pi_209637370
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:18 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Welkom!
Thanks!
pi_209651989
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]
Dankjewel! Inderdaad (hopelijk) de eerste :-) Dus de wereld van ovulatietesten en geplande seks e.d. ben ik net aan het ontdekken.
Spannend O+ hoe is je partner eronder?
pi_209652063
Vanmorgen HSG gehad, nu lek ik olie(-achtig contrastvloeistof) :')

Eerste uitslag: zag er goed uit, geen bijzonderheden *O* Morgen controlefilm en volgende week de officiële uitslag.
Het onderzoek verliep gelukkig vrijwel pijnloos. Klemmetje zetten was wel even k.t, maar verder alleen lichte krampen. En nu eigenlijk nergens last van :)

Ander goed nieuws, de 4 nieuwe rietjes zijn onderweg O+
pi_209654906
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Spannend O+ hoe is je partner eronder?
Die is er heel relaxed onder (zoals met alles) en doet netjes mee (geen alcohol en geplande seks :-D). Hem eventueel verrassen met een positieve test zit er niet in, want hij weet ook precies wanneer ik ongesteld moet worden. Hij is heel betrokken :-)
pi_209654923
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:15 schreef Zombabe het volgende:
Vanmorgen HSG gehad, nu lek ik olie(-achtig contrastvloeistof) :')

Eerste uitslag: zag er goed uit, geen bijzonderheden *O* Morgen controlefilm en volgende week de officiële uitslag.
Het onderzoek verliep gelukkig vrijwel pijnloos. Klemmetje zetten was wel even k.t, maar verder alleen lichte krampen. En nu eigenlijk nergens last van :)

Ander goed nieuws, de 4 nieuwe rietjes zijn onderweg O+
Dus 2x goed nieuws, zoals het nu lijkt! Wanneer mag je weer een poging?
pi_209655220
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 15:16 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]
Die is er heel relaxed onder (zoals met alles) en doet netjes mee (geen alcohol en geplande seks :-D). Hem eventueel verrassen met een positieve test zit er niet in, want hij weet ook precies wanneer ik ongesteld moet worden. Hij is heel betrokken :-)
Mijn man wist dat ook, maar waar ik nooit voor mijn NOD testte deed ik dat toevallig precies de cyclus waar het raak was wel. En terwijl hij op kantoor was. Dus toen kon ik hem toch verrassen. O+
pi_209658292
Haha grappig, ik wilde juist altijd met mijn man erbij testen.
Overigens (toevallig) alleen maar getest toen het raak was.
Maar hij is doordeweeks altijd vroeg weg dus testte alleen in het weekend. Bij de eerste pas 4 dagen na nod getest en bij de tweede op nod. :D
pi_209659628
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 15:16 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]
Fijn om te horen O+

Mijn volgende poging is over ongeveer 3 weken, nog even afwachten dus :)
pi_209685991
Nou, gisteravond lang met elkaar gesproken. En waar ik aan het begin van het gesprek het gevoel kreeg dat ik me hier kon afmelden, is het uiteindelijk toch hoopvol voor nu.
Wordt vervolgd...
Vandaag ongesteld geworden, nog even zien of deze cyclus benut gaat worden of dat ik nog wat meer geduld moet gaan hebben.
pi_209745909
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:28 schreef _Lily_ het volgende:
Ben ik een aansteller als ik hier behoorlijk de pest over in heb?
Het is ook zo confronterend als je over die poli sjokt.
Hoewel, het is maar pcos en ovulatie inductie. Wie maalt om wat pilletjes

En toch heb ik de pest in.

Je bent geen aansteller!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_209746127
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 23:44 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Dat lijkt me oprecht lastig, als je partner zo reageert.. je doet het toch samen? Ik zou juist die onzekerheden / teleurstellingen op tafel willen hebben. Hoeven geen lange gesprekken te zijn, een simpele “ik voel me een loser omdat het niet in 1x is gelukt en dat is k.t” kan ook voldoende zijn. Maar dan weet jij ook waar zijn reacties vandaan komen. Als dat er tenminste achter zit.

Hoe gaat het nu? Menstruatiepuist en de rest toch gekomen?
Wat verdrietig van jullie kat, dat is heel jong :*
Ja… nou dat dus. Maar hij is heel onverschillig en hij denkt ook dat hij niet vruchtbaar is. Hij zegt zelf dat hij daar ook niet zenuwachtig voor is om te laten testen en dat hij het ook niet spannend vindt. Hij zegt: “het is wat het is en als het niet goed is dan kan ik er toch ook niets aan doen.”
Hij relativeert werkelijk altijd alles mega erg.
Hij zei vandaag ook dat hij niet niet sip vind wanneer het ene bepaalde maand nog niet gelukt is omdat hij ook verwacht dat het niet lukt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209746136
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:41 schreef Lovi het volgende:
Nou, gisteravond lang met elkaar gesproken. En waar ik aan het begin van het gesprek het gevoel kreeg dat ik me hier kon afmelden, is het uiteindelijk toch hoopvol voor nu.
Wordt vervolgd...
Vandaag ongesteld geworden, nog even zien of deze cyclus benut gaat worden of dat ik nog wat meer geduld moet gaan hebben.
Ik ben benieuwd! Ik hoop dat het allemaal goed komt :*

Geduld is lastig, heb ik ook last van…
pi_209746138
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:44 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Fijn om te horen O+

Mijn volgende poging is over ongeveer 3 weken, nog even afwachten dus :)
Spannnennddddd!! *O*
pi_209746151
quote:

[..]

Wanneer mag je testen?
pi_209764416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:41 schreef Lovi het volgende:
Wordt vervolgd...
Wat fijn om te horen :) zijn jullie er al over uit of jullie deze cyclus gaan benutten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')