abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213559681
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 11:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is inderdaad Russische propaganda.

We gaan weer in cirkeltjes.

Maar goed, simpel vraag weer: waar BLIJKT dat uit. Graag gewoon netjes onderbouwen met bron.
pi_213559772
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 15:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Arme mensen daar! :'( Hun toekomst is kapot.

[ x ]
Dat moet ik allemaal nog maar zien. Ik zie zelf Georgi nog altijd als kanshebber om op termijn bij de EU te komen. Deze wet hoeft daar helemaal niet bij in de weg te staan. Wat dat betreft heb ik zorgwekkender ontwikkelingen gezien in Polen en Hongarije.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 17:38:05 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213560202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 16:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat moet ik allemaal nog maar zien. Ik zie zelf Georgi nog altijd als kanshebber om op termijn bij de EU te komen. Deze wet hoeft daar helemaal niet bij in de weg te staan. Wat dat betreft heb ik zorgwekkender ontwikkelingen gezien in Polen en Hongarije.
Laten we t hopen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213560211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 16:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We gaan weer in cirkeltjes.

Maar goed, simpel vraag weer: waar BLIJKT dat uit. Graag gewoon netjes onderbouwen met bron.
Zinloos, want bij voorbaat heb je mijn bronnen al afgekeurd.

Is verder geen probleem, uit de discussie is al naar voren gekomen dat je niet kunt stellen dat Rusland serieus bij de NAVO wilde.

Verder bijzonder dat je daarnaast verwacht dat Georgi nog wel bij de EU kan komen.

Juist de gebeurtenissen in Polen en Hongarije in combinatie met gebeurtenissen in Georgi maken dat minder waarschijnlijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213560340
twitter
Incelfrikandel
  dinsdag 14 mei 2024 @ 17:58:40 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213560427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
En nu naar binnen en de Poetinpijpers eruit tyfen ^O^
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213562167
De laatste weken zijn herhaaldelijk oppositieleden door mysterieuze mannen plotseling in elkaar getimmerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Frikandelbroodje op 14-05-2024 20:54:53 ]
Incelfrikandel
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:28:36 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213562393
quote:
86s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
-O-
pi_213562413
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Laten we t hopen
Zonder meer.
pi_213562462
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zinloos, want bij voorbaat heb je mijn bronnen al afgekeurd.

Is verder geen probleem, uit de discussie is al naar voren gekomen dat je niet kunt stellen dat Rusland serieus bij de NAVO wilde.

Verder bijzonder dat je daarnaast verwacht dat Georgi nog wel bij de EU kan komen.

Juist de gebeurtenissen in Polen en Hongarije in combinatie met gebeurtenissen in Georgi maken dat minder waarschijnlijk.
Om met het laatste te beginnen: de EU is zo machtsgeil dat uitbreiding een doel op zich is. De normen zullen verder en verder naar beneden worden bijgesteld voor dat doel. Mijn mening.

Uit de discussie is naar voren gekomen dat er betrouwbare bronnen zijn die stellen dat Rusland bij de Navo wilde. Dat jij dat niet wil geloven maakt dat niet anders, want jij bent allesbehalve een deskundige, laat staan ter zaak.

Tot slot: roepen dat je geen bronnen wenst te geven omdat ik ze bij voorbaat al heb afgekeurd lijkt misschien een slimme zet, maar kennelijk ben je geen schaker... Bij deze: toon maar aan waar ik ze bij voorbaat al heb afgekeurd.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:43:59 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213562625
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:45:37 #262
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213562646
quote:
[ x ]
Mag wel onder een spoiler!
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:58:05 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213562993
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mag wel onder een spoiler!
Nee hoor. Hoeft niet. De Russische praktijken die ze daar toepassen op de oppositie mag best getoond worden.
pi_213563238
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Laten we t hopen
Georgi lijkt me al verder te zijn. De PiS en Orbn zijn tot nu toe vooral bezig geweest met het aanstellen van loyalisten in de rechtspraak, vakbonden verzwakken, de rechtstaat verzwakken, het stopzetten van financiering, ontslaan of beboeten van critici, gerrymandering zodat ze met een minderheid aan de mocht kunnen blijven, (antisemitische) complottheorien verspreiden over minderheden en tegenstanders, en toenemende corruptie en clintelisme om medestanders te belonen. In het geval van de PiS ook nog het bombarderen van tegenstanders met rechtszaken, en in het geval van Hongarije aansluiting zoeken met Rusland. De overheid van Georgi laat nu gewoon tegenstanders massaal het ziekenhuis in meppen. Dat heb ik de autoritaire debielen van Hongarije en Polen nog niet zien doen.
Incelfrikandel
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:08:32 #265
438527 MissButterflyy
pi_213563252
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee hoor. Hoeft niet. De Russische praktijken die ze daar toepassen op de oppositie mag best getoond worden.
Het is afschuwelijk wat ze doen, maar alsnog fijn om het onder een spoiler te zetten zodat je self de keuze hebt het te zien en wanneer.
pi_213563258
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef xpompompomx het volgende:
Durf wel de voorzichtige voorspelling uit te spreken dat dit een Belarus 2.0 gaat worden.
Daar begin ik ook steeds meer bang voor te worden. Als je ziet dat er al verschillende oppositie mensen in elkaar getimmerd zijn ziet dat er niet best uit. Ben benieuwt of we over een tijdje ook te horen krijgen dat Poetin weer wat van zijn befaamde oproer politie naar Georgi gestuurd heeft. Dat had hij ook gedaan naar Oekrane met de Maidan revolutie maar is mislukt maar heeft het ook gedaan naar Belarus waar de revolutie is afgeslagen.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:08:55 #267
438527 MissButterflyy
pi_213563261
quote:
De laatste weken zijn herhaaldelijk oppositieleden door mysterieuze mannen plotseling in elkaar getimmerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
pi_213563712
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Om met het laatste te beginnen: de EU is zo machtsgeil dat uitbreiding een doel op zich is. De normen zullen verder en verder naar beneden worden bijgesteld voor dat doel. Mijn mening.

Inderdaad jouw mening, en de kleur van die mening verbaast me niet, gezien je visie over Rusland.
pi_213564547
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Inderdaad jouw mening, en de kleur van die mening verbaast me niet, gezien je visie over Rusland.
Mijn visie over Rusland heeft werkelijk niets te maken met mijn hoop dat Georgi toe zal treden tot de EU.

Nog even afgezien van dat jij helemaal niet weet wat mijn visie over Rusland is. Maar je zal er vast een verzinsel op loslaten.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:43:01 #270
8781 crew  Frutsel
pi_213566577
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het zijn Putin praktijken die gaan plaatsvinden in alle oude sovjet-republieken die niet gaan luisteren en die maar ook een kleine stap richting de EU, democratie, het Westen of vrij verkiezingen zetten.
Of je nou Georgie, Armenie, Oekraine, Kazachstan of Belarus bent... overal zal dit gaan gebeuren.

Grootheidswaanzin van een nazi
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:51:35 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213566635
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Het zijn Putin praktijken die gaan plaatsvinden in alle oude sovjet-republieken die niet gaan luisteren en die maar ook een kleine stap richting de EU, democratie, het Westen of vrij verkiezingen zetten.
Of je nou Georgie, Armenie, Oekraine, Kazachstan of Belarus bent... overal zal dit gaan gebeuren.

Grootheidswaanzin van een nazi
Vooralsnog doen we er weinig tegen en laten we het (weer) gebeuren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213566674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vooralsnog doen we er weinig tegen en laten we het (weer) gebeuren.
Wat wil je er tegen doen dan?
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:43 #273
38496 Perrin
pi_213566688
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat wil je er tegen doen dan?
Die lui actiever steunen, serieus werk maken van sancties tegen de Russen en de omzeiling daarvan. Veel meer aandacht voor waar Rusland mee bezig is. We doen in het Westen nu grotendeels of onze neus bloedt.
pi_213566753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die lui actiever steunen, serieus werk maken van sancties tegen de Russen en de omzeiling daarvan. Veel meer aandacht voor waar Rusland mee bezig is. We doen in het Westen nu grotendeels of onze neus bloedt.
Actiever steunen deden we in 2014 in Oekrane, en dat pakte deels verkeerd uit.
Meer aandacht en sancties kan bijna niet.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 09:09:04 #275
8781 crew  Frutsel
pi_213566778
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Klopt, wat Putin uiteindelijk in de kaart speelt want kijk de "expansiedrift" van het westen en we moeten de Sovjet-integriteit bewaken.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 09:10:06 #276
8781 crew  Frutsel
pi_213566789
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Actiever steunen deden we in 2014 in Oekrane, en dat pakte deels verkeerd uit.
Meer aandacht en sancties kan bijna niet.
Jawel hoor... maar dat willen we niet.. Er zijn nog zat bedrijven (die zich overigens kapot moeten schamen) in Nederland (en de rest van de EU) die nog handelen met de Russen. Daarnaast alle grenzen dicht voor Russische paspoorten en begin maar met uitzetten van volk wat nog dat paspoort heeft. Optyfen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:55:28 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213567189
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Jawel hoor... maar dat willen we niet.. Er zijn nog zat bedrijven (die zich overigens kapot moeten schamen) in Nederland (en de rest van de EU) die nog handelen met de Russen. Daarnaast alle grenzen dicht voor Russische paspoorten en begin maar met uitzetten van volk wat nog dat paspoort heeft. Optyfen.
Een aantal bedrijven zijn toch vervolgd vanwege het omzeilen van de sancties? Sowieso de bruggenbouwers van De Krimbrug.
pi_213574140
twitter
Incelfrikandel
  zaterdag 18 mei 2024 @ 16:13:08 #279
38496 Perrin
pi_213606441
twitter
  zaterdag 18 mei 2024 @ 19:16:16 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213608928
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Wow! Nice _O_ _O_ _O_ _O_ Als ze haar veto gaan negeren breekt de pleuris uit denk ik.

twitter
pi_213609000
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Georgian president vetoes 'foreign agents' bill, TASS reports

quote:

TBILISI, May 18 (Reuters) - Georgian President Salome Zourabichvili has announced that she has vetoed a draft law on foreign agents, Russia's state-run TASS news agency reported on Saturday.

Zourabichvili had said previously that she would veto the bill, which has sparked street protests, but her decision can be overridden by another vote in parliament, controlled by Georgia's ruling party and its allies.

"Today I vetoed a Russian law. This law is Russian in its essence and spirit," TASS quoted her as telling t a briefing. "It contradicts our constitution and all European standards, therefore it represents an obstacle to our European path."

TASS quoted the president as saying her veto was legally competent, and that it would be handed over to parliament on Saturday. "This law must be repealed," it quoted her as saying.

Parliament, is, however, widely expected to overturn the veto.

Mass protests have swept through the Georgian capital Tbilisi over the past month since the first reading of the draft law was passed in parliament.

The law would require organisations receiving more than 20% of their funding from abroad to register as agents of foreign influence, imposing onerous disclosure requirements and punitive fines for violations.

Opponents see the bill as a test of whether the country stays on a path towards integration with Europe or pivots back towards Russia.

The United States and the European Union have repeatedly warned the ruling Georgian Dream party to drop the bill, which protesters fear will harm the South Caucasus country's bid to join the EU.
De beslissing van de president kan weer worden genegeerd door een stemming in het parlement. Er wordt verwacht dat het parlement haar veto ongedaan maakt.

Andere bron: Georgia president vetoes ‘foreign agent’ law

quote:
Governing Georgian Dream party can still force the controversial legislation through parliament.

TBILISI — The Georgian government’s plans to brand Western-funded NGOs, media outlets and campaign groups as “foreign agents” were rejected by the country’s president on Saturday, but the ruling party vows to pass them into law despite widespread public protests and international outcry.
quote:
MPs backed the legislation, introduced by the governing Georgian Dream party, by 84 votes to 30 on Tuesday, despite warnings from Brussels that the proposed law would effectively torpedo the South Caucasus country’s hopes of joining the EU.
quote:
Zurabishvili had consistently pledged not to sign the legislation into law, as she has with several other key bills presented to her by Georgian Dream. However, her veto can be overridden by a simple majority vote in parliament — expected in the coming days.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 16:53:15 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213713545
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_213714278
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213721428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:22 schreef Antideeltje.. het volgende:
De beslissing van de president kan weer worden genegeerd door een stemming in het parlement. Er wordt verwacht dat het parlement haar veto ongedaan maakt.
Georgisch parlement legt presidentieel veto over wet 'buitenlandse agenten' naast zich neer.

BBC: Georgia parliament overturns veto on foreign agents law

Al Jazeera: Georgian parliament overrides presidential veto of ‘foreign agent bill’

quote:
The president now has five days to endorse the bill. If she doesn’t do so, the parliament speaker would be able to sign it into law.
quote:
The veto was rejected by an 84-4 vote in a contentious parliament session
pi_213780082
NOS: Omstreden buitenlandse-agentenwet definitief aangenomen in Georgi

quote:
Het parlement van Georgi heeft definitief ingestemd met de omstreden buitenlandse-agentenwet waar maanden over geruzied werd. De weg daarvoor was vrijgemaakt toen het parlement vorige week een veto van president Zoerabisjvili verwierp. De voorzitter van het parlement heeft de wet nu bekrachtigd met zijn handtekening.
Reuters: Georgian parliamentary speaker signs 'foreign agents' bill into law

quote:
Washington has threatened to sanction Georgian officials who voted for the bill. The Georgian government has accused Western countries of blackmail and said the law is necessary to stop them dragging Georgia into another war with Russia.
pi_213780232
quote:
Dat laatste is nogal twijfelachtig; sancties treffen tegen individuele parlementsleden als ze niet op de gewenste wijze stemmen.
Daarmee belemmert de VS het democratische proces in Georgi, en drijven ze juist Georgi richting Rusland.
  maandag 28 oktober 2024 @ 17:16:25 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215402920
quote:
President Georgi erkent verkiezingsuitslag niet en roept op tot demonstraties

De president van Georgi, Salome Zoerabisjvili, zegt de uitslag van de parlementsverkiezingen niet te erkennen en roept de bevolking op om morgenavond te demonstreren. Volgens de onafhankelijke president, die gesteund werd door regeringspartij Georgische Droom, is het land slachtoffer van "een Russische speciale operatie".

"Deze verkiezingen kunnen niet worden erkend, want dat zou hetzelfde zijn als erkennen dat Rusland hier is binnengekomen", zegt Zoerabisjvili. Ze noemt de verkiezingen "volledig gemanipuleerd" en schaart zich hiermee achter de oppositiepartijen die eerder al lieten weten de verkiezingsuitslag niet te accepteren.

Kort nadat de stembussen gesloten waren kwamen verschillende exitpolls naar buiten. Regeringsgezinde kanalen lieten daarop winst zien voor regeringspartij Georgische Droom, terwijl andere exitpolls juist de overwinning aan de gezamenlijke oppositiepartijen toeschreven.

Vanaf morgen brengt de Hongaarse premier Viktor Orbn een officieel bezoek aan Georgi. Dat heeft de Georgische regering zondag aangekondigd. Orbn is een van de weinige regeringsleiders die Georgische Droom onmiddellijk feliciteerde met de "verpletterende overwinning" bij de parlementsverkiezingen. Andere Europese regeringsleiders hebben terughoudend of nog niet gereageerd op de winst van de partij.

De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp schrijft op X dat "de parlementsverkiezingen in Georgi resulteerden in een voorsprong voor de regeringspartij, maar werden ontsierd door een ongelijk speelveld en aanzienlijke onregelmatigheden op de verkiezingsdag". Hij roept de Georgische autoriteiten op om iets te doen aan de zorgen van de verkiezingswaarnemers.

Intimidatie
Waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) liet eerder vandaag weten dat er sprake was van intimidatie en het onder druk zetten van kiezers. Zo waren er tal van vechtpartijen bij stembussen verspreid over het hele land. Ook werden stembureaumedewerkers gentimideerd. In sommige gevallen werd geweld gebruikt tegen journalisten, meldden lokale media.

De voorzitter van de Europese Raad liet weten dat de Georgische kiescommissie een snel en transparant onderzoek moet opzetten naar de vermelde ongeregeldheden tijdens de verkiezingen.

Toenadering tot Rusland of EU
Bij de verkiezingen stond veel op het spel. De oppositie wil zo snel mogelijk lid worden van de EU, waar de regeringspartij een steeds meer pro-Russische koers vaart. De partij zegt dat een goede band met Rusland tot stabiliteit en vrede zal leiden, en dat toenadering tot het Westen juist zal leiden tot oorlog, zoals in Oekrane. Tegelijkertijd zegt Georgische Droom wel lid te willen worden van de EU.

Georgi kreeg eind vorig jaar de status van kandidaat-lidstaat van de EU. Sindsdien nam de Georgische regering meerdere wetten naar Russisch voorbeeld aan, zoals de zogenoemde buitenlandse agenten-wet en de anti-lhbti-propagandawet. Het Europees Parlement noemt deze koers antidemocratisch. De EU pauzeerde om die reden de onderhandelingen met het land over toetreding.

https://nos.nl/artikel/25(...)op-tot-demonstraties
  maandag 28 oktober 2024 @ 17:16:54 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215402924
Het is al erg druk op Rustaveli :o

twitter
pi_215403396
Zal mij benieuwen hoe de avond/nacht verloopt.
pi_215403410
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de EU wordt beschuldigd van het plegen van een coup in Georgi...
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:30:49 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215403493
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:20 schreef Wantie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de EU wordt beschuldigd van het plegen van een coup in Georgi...
Het negeren van verkiezingsuitslagen is toch ook schimmig?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:32:04 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215403509
quote:
Er is iig wel een minister president van een EU land daar :')

twitter
pi_215403792
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het negeren van verkiezingsuitslagen is toch ook schimmig?
Wie negeert die dan?
pi_215403831
quote:
Wel gek dat de EU dat soort verdenkingen over zich afroept. Verhofstadt en Van Baalen waren gewoon op vakantie en in zichzelf hardop aan het praten.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:05:57 #295
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215403846
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215403847
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wel gek dat de EU dat soort verdenkingen over zich afroept. Verhofstadt en Van Baalen waren gewoon op vakantie en in zichzelf hardop aan het praten.
Ik mag wel uitkijken dus als ik volgende week met vakantie ga.
Voor je het weet heb je een coup op je geweten....

Het wordt steeds gekker.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:06:50 #297
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215403851
Al die pro russische gekken verdienen een levenslange celstraf, at best.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:08:52 #298
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215403860
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie negeert die dan?
Onze vrolijke pro-EU presidente van een of andere bananenrepubliek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215403869
Och, als het zo doorgaat is de EU zelf Pro Rusland.
Dus dan gaat beide hand in hand.
De ene na de andere verkiezing wordt gewonnen door een pro Russische partij die niet kan wachten om Russisch getinte wetgeving in te voeren.
pi_215403873
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Onze vrolijke pro-EU presidente van een of andere bananenrepubliek.
Waarom is dat een probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')