quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tip aan de FvD'ers in dit topic: bookmark deze tweet. Dan hoef je hem niet te vinden als je over een paar jaar jullie broodmeester Poetin weer wil verdedigen nadat hij massagraven in Georgie is gaan maken.
Hier de lange versie. Zie eens hoe andere demonstranten haar beschermen en samen een blok vormen.quote:
Ja heel cool!quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier de lange versie. Zie eens hoe andere demonstranten haar beschermen en samen een blok vormen.
[ twitter ]
Normaal ben ik niet zo van het vlaggen zwaaien, maar dit grijpt me aanquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier de lange versie. Zie eens hoe andere demonstranten haar beschermen en samen een blok vormen.
[ twitter ]
Over een paar jaar ligt Poetin al lang in een kistquote:Op woensdag 8 maart 2023 06:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tip aan de FvD'ers in dit topic: bookmark deze tweet. Dan hoef je hem niet te vinden als je over een paar jaar jullie broodmeester Poetin weer wil verdedigen nadat hij massagraven in Georgie is gaan maken.
Een uitstekend voorbeeld van positief blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Over een paar jaar ligt Poetin al lang in een kist
Met nog 3 miljard van de aardbewoners na WO3?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Over een paar jaar ligt Poetin al lang in een kist
Ik denk niet dat Rusland dat durft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:43 schreef Starhopper het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, wat als Rusland ingrijpt? Kan Georgië zichzelf verdedigen? En vanuit welke landen kan Georgië steun verwachten?
Ik denk eerlijk gezegd dat Georgie aan z'n lot zou worden overgelatenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:43 schreef Starhopper het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, wat als Rusland ingrijpt? Kan Georgië zichzelf verdedigen? En vanuit welke landen kan Georgië steun verwachten?
Dus als het gekozen parlement een voorstel in meerderheid steunt dat Verhofstad niet zint is dat niet democratisch? Maar alles wat hij wel ok vindt is dat wel.quote:
Ik vrees het ook.....quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Georgie aan z'n lot zou worden overgelaten
Omdat het westen niet op hun reet blijft zitten als ze dat doen. Er loopt nogal wat EU gas door dat land vanuit Azerbaijan .quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom niet? Verdediging in de diepte is geen optie voor Georgië.
Zuid-Ossetië -> Tbilisi is hemelsbreed maar 40km....quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En als je naar die kaart kijkt: hoe gaan wij ze er precies uitkankeren? De hoofdstad is al binnen artillerie bereik van de Russen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Omdat het westen niet op hun reet blijft zitten als ze dat doen. Er loopt nogal wat EU gas door dat land vanuit Azerbaijan .Nu Rusland er op alle mogelijke manieren uitgekankert is lijkt het me niet dat ze zich nog meer verlies van leidingen kunnen veroorloven.
[ afbeelding ]
Dit dus!quote:Op woensdag 8 maart 2023 01:38 schreef Hathor het volgende:
Prima, trek die hele teringfederatie maar uit elkaar, naar de klote met die kut Russen.
Georgie heeft alleen al meer pro blemen met aanvoer. Ik twijfel sterk of erdogan groot schalig wapenleveringen toegaat laten. Vanuit de zwarte zee, kan rusland de levering blokkeren. Rusland gaat het niet toestaan over eigengrondgebied, net zomin, armenie, azerbeidjzan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Georgie aan z'n lot zou worden overgelaten
Omdat het Westen de wapenleveranties aan Oekraïne dan opvoert. Dus dan is er veel extra kanonnenvoer nodig om dat te stoppen. Anders verliest Rusland daar echt catastrofaal. En de sancties worden dan gegarandeerd nog veel harder. Het risico om ook in Georgië zo'n driedaags avontuur te beginnen lijkt me te groot.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat heeft dat met EU/NATO te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:10 schreef Treinhoer het volgende:
Dit. Rusland gebruikt de 'oude tactieken'. Die willen geen EU/NAVO aan de grens. Daarom is ook het conflict in Nagornogh-Karabagh opgelaaid vorig jaar.
quote:
Dan kan je beter zoals Ukraine in 2014 gewapend verzet plegen en die Rusland knechten afzetten want uit zichzelf gaan ze niet weg.quote:"We will gather here every day until the parliament becomes Georgian and not Russian,"
Alles is de schuld van EU en NATO.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met EU/NATO te maken?
Laten we hopen dat gewapend verzet niet hoeft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je beter zoals Ukraine in 2014 gewapend verzet plegen en die gasten afzetten want uit zichzelf gaan ze niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |