Tagliatellequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Koddige schelpjespasta met tomaten-paprikasaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Of zijn ouders flikkeren hem er meteen uit omdat ze er snel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?
Lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik kom hier mogelijk op terug.
Maar misschien ook niet. @:scrummie
Je slaat Feyenoord over????quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Beterschap. Doe rustig aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jack van Gelder staat zeker ook op mijn lijstje.
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.quote:
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 04:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we beginnen de dag met muziek.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |