Bedankt maat.quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie richting. Veel succes en uiteraard plezier.
Welke richting zou je interesse liggen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat te kijken naar dat STAP budget. Maar het bleef bij kijken vooralsnog, misschien in het najaar.
Niet echt, kan wel verzoek doen, maar ik wil juist iets wat niet direct raakvlak heeft met huidige functie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijg je geen jaarlijks opleidingsbudget vanuit je werk?
3D animatie/modelleren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welke richting zou je interesse liggen dan?
Voor ons is dat vrij te besteden - alleen als we duurdere opleidingen willen moet je goede onderbouwing hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt, kan wel verzoek doen, maar ik wil juist iets wat niet direct raakvlak heeft met huidige functie.
Dat is wel tof. Maar jij werkt bij grote organisatie toch? Daar is het vaak wat makkelijker met dat soort dingen heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor ons is dat vrij te besteden - alleen als we duurdere opleidingen willen moet je goede onderbouwing hebben.
Ik was al aan het Googlen naar "grootste snackbar franchise Nederland" maar eigenlijk zou die grap nergens op slaan, dus ik laat hem mooi achterwege!quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik werk ook bij een grote organisatie maar dat opleidingsbudget is zo laag dat een serieuze studie daar toch niet van te betalen valt.
Gelukkig kon ik laten zien hoeveel ik aan het FOKken was tijdens het werk en dat het dus wel tijd werd om door te groeien.
Dat lijkt me heel verstandigquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was al aan het Googlen naar "grootste snackbar franchise Nederland" maar eigenlijk zou die grap nergens op slaan, dus ik laat hem mooi achterwege!
Dat klopt, ze zetten ook enorm in op ontwikkeling van medewerkers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Maar jij werkt bij grote organisatie toch? Daar is het vaak wat makkelijker met dat soort dingen heb ik het idee.
Jouw probleemquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan een boek van Murakami (nu pas ja) en nu kan ik nauwelijks stoppen met lezen
@:kingroland is trots op me
WC bril?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zo nieuwe bril gehaald. Ben nu nog aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zo nieuwe bril gehaald. Ben nu nog aantrekkelijker.
Indonesischquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni.
3D dingen in elkaar prutsen lijkt mij ook wel leuk.quote:
Rijst met kip (geen broccoli)quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni.
AutoCadGodenquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3D dingen in elkaar prutsen lijkt mij ook wel leuk.
Dat is opeens twee keer zo duur viel me laatst op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen broccoli
Check deze fluitketel @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |