blikje energy erbij?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
Ik pak om 14:00 een lekker frikandelbroodje in het restaurant op mijn werk.
vmbogenot.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
Ik pak om 14:00 een lekker frikandelbroodje in het restaurant op mijn werk.
havo, maar ben wel toevallig vandaag begonnen met een mbo-4 opleiding dus misschien heb je toch gelijkquote:
oh ik vind red bull echt moeilijk lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, heb die troep nog nooit aangeraakt, zelfs geen slokje. Die stank alleen al
Ik kan die geur echt niet uitstaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik vind red bull echt moeilijk lekker
daarom drink ik het niet
Welke richting?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
havo, maar ben wel toevallig vandaag begonnen met een mbo-4 opleiding dus misschien heb je toch gelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]het is altijd lenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Komt zeker door House.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nah, heb al jaren interesse om de medische wereld in te gaan, maar wist nooit wat precies. Hiermee leg ik een mooie basis en wie weet kan ik daarmee verder, of ben ik er tevreden mee, je kan er zat kanten mee op op zich, ziekenhuis, spoedpost, etc.quote:
Hoe gaat de jouwe?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef GGMM het volgende:
Erg goed maat, het is nooit verkeerd om te studeren
Goed!quote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed!
De eerste module gehaald, de 2e begint aankomende zaterdag en ligt wat dichter bij de werkzaamheden die ik uitvoer (tussen het fokken door) dus daar verwacht ik minder moeite mee.
En daarna nog 2 lastige modules
Veel succes ouwe reus.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah, heb al jaren interesse om de medische wereld in te gaan, maar wist nooit wat precies. Hiermee leg ik een mooie basis en wie weet kan ik daarmee verder, of ben ik er tevreden mee, je kan er zat kanten mee op op zich, ziekenhuis, spoedpost, etc.
[..]Mooie richting. Veel succes en uiteraard plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |