Zolang het een goede klap was die zijn taak in een keer volbracht was het wel voldoende.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?
Fokken voor de reptielen, althans dat deden ze toen. Alleen incest was aan de orde van de dag dus er zaten nog wel eens wat mislukte exemplaren tussen. Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat doen ze er daar mee?
ik had vroeger tamme ratjes, topbeesten
Hier schrik ik van domboquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Ik vind het eigenlijk ook wel humor dat als je dan het veld oprent om iemand te meppen je een twee meter lange kale slager uit de Balkan uitkiest.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij wou gewoon grappig zijn!!
Wtf.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fokken voor de reptielen, althans dat deden ze toen. Alleen incest was aan de orde van de dag dus er zaten nog wel eens wat mislukte exemplaren tussen. Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.
2 maanden zitten klinkt als best veel voor zoiets. Of is dat omdat hij al eerdere misstappen maakte?quote:
What color's your Bugatti?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker stipt ook. Daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
@:Coco
@:Scrummie
Dat hebben we toch maar mooi met z'n allen meegemaakt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
Jammer dat @Zipportal dit moment niet meer meemaakt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
Alle wappies terug naar BNW.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
En @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat @:zipportal dit moment niet meer meemaakt.
Cordon bleu met aardappelen en bloemkoolquote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cordon bleu met aardappelen en bloemkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |