Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:30 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen meeting met scriptiebegeleider
het is toch niet normaal hoe lang die gozer bezig is voor een toekomstig baantje dat de volgende versie van ChatGPT beter kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weerquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.
Zodat je lekker kunt wandelen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weer
Met zo'n naam heb je ook al geen kans meerquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Hoe gaat het met Tony en Meadow?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.quote:
Hoe heb jij deze muis uit zijn lijden verlost?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soortquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.
Opgepakt met een stuk keukenrol en buiten een trap op zijn hoofdje gegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe heb jij deze muis uit zijn lijden verlost?
Asbakkenrasquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soort
Mijn ouders hebben 2 burmezen. Prachtbeesten ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soort
Natuurlijk, doorfokken is nooit handig. Zie Volendam.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die schijnen slimmer te zijn dan raskatten.
geen raskat nemen tenzij je zo'n klootzakje bent die er een binnenkat van wil makenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuke avonturenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik Fok al 23 jaar door.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, doorfokken is nooit handig. Zie Volendam.
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Opgepakt met een stuk keukenrol en buiten een trap op zijn hoofdje gegeven.
wat doen ze er daar mee?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.
Hallo maat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?
Dag vriend. Die krijgt van mij een dikke 8!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Graag je review van The Last of Us S01:E08
beter de game gewoon spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Graag je review van The Last of Us S01:E08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |