Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jack van Gelder staat zeker ook op mijn lijstje.
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.quote:
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 04:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we beginnen de dag met muziek.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Heb je wel op summer holiday van Sjek geklikt?
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
Hee JohannesGodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.
Zeker, maar niet grensoverschrijdend gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
Ik wel op de uniquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |