SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Met je paardenhoofden die je te pas en te onpas uitdeelde
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
just me in MUZ / [Radio 49] #3845 - Guten Morgen, Sonnenschein
De laatste post van just me hier op het forum.
Al haar posts ooit worden nu in grijs getoond (in de nog op te leveren lay-out tenminste) en zijn voorzien van een '† In Memoriam †' tagje…
wat mooi ditquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Al haar posts ooit worden nu in grijs getoond (in de nog op te leveren lay-out tenminste) en zijn voorzien van een '† In Memoriam †' tagje…
Dat ziet er wel mooi uit..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon blijven posten en luisteren hier hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:28 schreef Fogel het volgende:
Ik zeg hier even niks meer dan![]()
Groot verlies.
Wees niet bang. Ik moest gewoon even dingen laten inzinken. Het zinkt nog steeds. Just mequote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten en luisteren hier hoor
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik moest gewoon even dingen laten inzinken. Het zinkt nog steeds. Just me
Hi Piet, zware averij…quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:13 schreef Steven_Stil het volgende:
De scheve schuit maakt zwaar slagzij na dit nieuws.
Goedemorgen Lucky, dit soort gebeurtenissen wennen nooit…quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu het just us is geworden moeten we door, maar godsamme wat is het moeilijk.
Goedemorgen mensen.
Inderdaad en de manier waarop het gebeurde hakt er enorm in.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky, dit soort gebeurtenissen wennen nooit…
Pfff.... gelijk weer even waterige oogjesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeker. Ook de berichten in het topic van Merel... mooie momenten en herinneringen die mensen delen.quote:
Fijn om te horen dat je nog zoveel contact met just me had.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zeker. Ook de berichten in het topic van Merel... mooie momenten en herinneringen die mensen delen.
* OscarMopperkont sprak just me in december en dat was een drukke maand voor haar, dus spraken we af om in 2023 weer eens te gaan wandelen samen.
Elke keer als ik Grieks laat thuisbezorgen, krijg ik er een klein flesje wijn bij. Maar omdat ik ze zelf niet drink, had ik ze allemaal bewaard om aan just me te geven. En had ik nog een grappig klei beeld van een golfkar met golfers klaar staan om aan haar te geven.Voor haarzelf of misschien dat ze die als poedelprijs bij een golf toernooi kon weggeven.
Januari had prima wandelweer en stuurde haar een appje om te zien of ze binnenkort tijd had. Dat was precies op de dag dat ze naar de huisarts zou gaan voor d'r pijn.
Toen ze mij belde, nog vol positiviteit en energie om het beste er van te maken.... en in slechts enkele weken er niet meer zijn...
Dat ze nu maar lekker aan het bijkletsen mag zijn met Muis met een wijntje en kaasknabbels.
Goedemorgen Melting. We gaan maar gewoon door he.quote:
Ik hoop dat het helpt Doedezemaar en dat je deze post dus pas uitgeslapen leest.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
De gordijnen in de slaapkamer hangen…ik herhaal…
Ben benieuwd of het wat gaat helpen met het slapen, wat minder licht in de voor mij vroege ochtend lijkt me wel fijn.
Ja.... het zal toch moeten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. We gaan maar gewoon door he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |