SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Met je paardenhoofden die je te pas en te onpas uitdeelde
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
just me in MUZ / [Radio 49] #3845 - Guten Morgen, Sonnenschein
De laatste post van just me hier op het forum.
Al haar posts ooit worden nu in grijs getoond (in de nog op te leveren lay-out tenminste) en zijn voorzien van een '† In Memoriam †' tagje…
wat mooi ditquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Al haar posts ooit worden nu in grijs getoond (in de nog op te leveren lay-out tenminste) en zijn voorzien van een '† In Memoriam †' tagje…
Dat ziet er wel mooi uit..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon blijven posten en luisteren hier hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:28 schreef Fogel het volgende:
Ik zeg hier even niks meer dan![]()
Groot verlies.
Wees niet bang. Ik moest gewoon even dingen laten inzinken. Het zinkt nog steeds. Just mequote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten en luisteren hier hoor
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik moest gewoon even dingen laten inzinken. Het zinkt nog steeds. Just me
Hi Piet, zware averij…quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:13 schreef Steven_Stil het volgende:
De scheve schuit maakt zwaar slagzij na dit nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |