Vooral veel k*t weer. G'dumme wat een intens deprimerende treurnis. Regent ook gewoon hardquote:
In Ede begint het nu heel voorzichtig iets meer op natte sneeuw te lijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef Oriente het volgende:
Hier in Gelderland gewoon keiharde regen, regen, en regen.
Paar kilometer noordwaarts begint het juist weer over te gaan in regen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
In Den Haag regio zijn wel echt vlokken, maar die gaan bijna horizontaal nu. Blijft niks liggen nu.
Ah ja ik zit een stukje dichterbij Duitslandquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:29 schreef Drass het volgende:
[..]
In Ede begint het nu heel voorzichtig iets meer op natte sneeuw te lijken.
Mijn vorige post kan de prullenbak in. Sneeuw nu in Ede, maar blijft niet liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja ik zit een stukje dichterbij Duitsland
Ben net buiten geweest in alleen een vest toen het heel even minder hard naar beneden kwam. Dat was achteraf niet zo slim neequote:
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag al keiharde sneeuw en nog geen centimeter op de grond, één grote grap dit.
Temperatuur daalt nu ook steeds harder overal dus er kan nu best wat ontstaan ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.
Had op donderdag gemoeten dit. Recordsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:53 schreef Drass het volgende:
420 km file, dat gaat ook de verkeerde kant op.
Best lang volgehouden datquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Topicreeks: Weersvoorspellingstopic
Mooie oude reeks gevonden
@:OA
Je loopt iets achter op mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet deze post even intrekken. In de huidige toch best wel behoorlijke bui begint er zowaar een wit laagje te vormen op auto's en bepaalde plekken op de grond.
Misschien breng ik mijn kinderen wel naar die school bij jou op de hoek.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woon je in een kutdorp een paar kilometer van mij ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |