Ik denk dat het gyros was. En dan zo eentje die je er hier haalt bij de Griek!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:32 schreef leolinedance het volgende:
TS begint. Iets van shoarma ofzo kunnen we niks mee
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:42 schreef laforest het volgende:
Rauwe witlof met slasaus en een gekookt ei.
Wutquote:
Mijn vrouw heeft soms onwijs zin in mannenpap, die honger kan ze niet stillen en mijn genotsknobbel moet het dan ontgelden, die slobbert ze helemaal leegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:33 schreef sturmpie het volgende:
gebakken schaamflap
paasbrood
beenham
friet
Met andere woorden: Je vrouw houdt van een lekker sperzieboontjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Mijn vrouw heeft soms onwijs zin in mannenpap, die honger kan ze niet stillen en mijn genotsknobbel moet het dan ontgelden, die slobbert ze helemaal leeg
Van die slappe sperziebonen uit blik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:53 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je vrouw houdt van een lekker sperzieboontje
Rouwe witlof is gewoon verrukkelijk lekker.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Witlof zou verboden moeten worden
Pizza
Veel te bitterquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Rouwe witlof is gewoon verrukkelijk lekker.
Pizza is vieze, vette shit.
Niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Veel te bitter![]()
Ja natuurlijk is pizza vette shit![]()
Meestal krijgen mensen geen zin in gezond spul out of the blue
Wel dat je ineens zin krijgt om een hartaanval met dichtslibbende aderen te eten?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja heel normaal is dat inderdaad niet nee
Dan moet je er wel wat meer van etenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel dat je ineens zin krijgt om een hartaanval met dichtslibbende aderen te eten?
WIe is overleden dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:09 schreef laforest het volgende:
Rouwe witlof is gewoon verrukkelijk lekker.
Nou, hoop ik dat het gauw beter met je gaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:58 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dan zal het een winterdipje zijn.
goorste chips ooit manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Nibb-it. Maar wel de sticks, die ringen moet ik niet.
Fuck you man wtfquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
goorste chips ooit man
mocht ik ooit de leiding krijgen over dit land dan gaat die gefrituurde kak er als eerst aan
Die ga ik sowieso krijgen, pizza of nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel dat je ineens zin krijgt om een hartaanval met dichtslibbende aderen te eten?
Pre-diabetes haalde ik nog weleens zo'n bak goedkope appelcake om lekker leeg te lepelen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:00 schreef Vigilance het volgende:
Goedekope kleffe supermarkt cake, maoam snoep en appeltaart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |