abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208285156
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:00 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

:D
page is down
  woensdag 8 maart 2023 @ 08:41:46 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_208285234
Een van de comments _O-

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208285352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:40 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel een genie is, maar dat dan wel zijn prijs heeft op andere zaken.
Hij zal best een zeer hoog IQ hebben maar daar staat weer een laag EQ tegenover, en daarnaast is ie ook een autist.
Misschien is het beter voor hem als er een team tussen hem en twitter zou zitten maar dat kan ie niet handlen.
Zijn IQ zal wel onder het gemiddelde liggen. EQ is minimaal. Omdat hij dom is is het uiteraard beter als hij anderen zijn werk voor hem laat doen. Zo werd hij ook rijk.
pi_208285746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zijn IQ zal wel onder het gemiddelde liggen. EQ is minimaal. Omdat hij dom is is het uiteraard beter als hij anderen zijn werk voor hem laat doen. Zo werd hij ook rijk.
Musk is / was absoluut een gehaaide ondernemer maar hij lijkt me niet iemand met een hoog IQ. Want zelfs met een hoog IQ en laag EQ weet je wat bepaalde gevolgen op handelen zijn, al was het niet uit emotioneel oogpunt maar uit het oogpunt van de wet, en ga je niet met plezier als een kleuter werknemers afpoeieren op twitter.

Hij is toevallig ondergedompelt in omgevingen waar anderen hem uitleg gaven over de techniek, en daarmee liep hij als verkoper rond.

Had hem wel graag in die laatste rol willen blijven zien want ik zag 'm graag wat bluffen met futuristische producten. Hij stond bij mij in het rijtje naast Steve Jobs, iemand die je erbij moet hebben als je als bedrijf exposure wilt voor wat je doet, al is dat nu niet meer zo.

Nu sterft ie straks mogelijk als de nieuwe Donald Trump van de social media, als hij daarna niet nog als Maga Republikein een carriere oppakt omdat hij verder nergens meer terecht kan. Ik zet daar een virtueel fictief bedrag op als er een weddenschap zou zijn over Musk's carriere. Good cop turned bad.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 08-03-2023 09:48:45 ]
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:48:06 #55
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208285775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:42 schreef Beathoven het volgende:
Musk is / was absoluut een gehaaide ondernemer maar hij lijkt me niet iemand met een hoog IQ.
Lol.
pi_208285787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Lol.
Feyenoord Kampioen.. ook lol
pi_208285832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Musk is / was absoluut een gehaaide ondernemer maar hij lijkt me niet iemand met een hoog IQ. Want zelfs met een hoog IQ en laag EQ weet je wat bepaalde gevolgen op handelen zijn, al was het niet uit emotioneel oogpunt maar uit het oogpunt van de wet, en ga je niet met plezier als een kleuter werknemers afpoeieren op twitter.

Hij is toevallig ondergedompelt in omgevingen waar anderen hem uitleg gaven over de techniek, en daarmee liep hij als verkoper rond.

Had hem wel graag in die laatste rol willen blijven zien want ik zag 'm graag wat bluffen met futuristische producten. Hij stond bij mij in het rijtje naast Steve Jobs, iemand die je erbij moet hebben als je als bedrijf exposure wilt voor wat je doet, al is dat nu niet meer zo.

Nu sterft ie straks mogelijk als de nieuwe Donald Trump van de social media, als hij daarna niet nog als Maga Republikein een carriere oppakt omdat hij verder nergens meer terecht kan. Ik zet daar een virtueel fictief bedrag op als er een weddenschap zou zijn over Musk's carriere. Good cop turned bad.
wat ik me afvroeg, is musk al us citizen. was toch een geboren Zuid Afrikaan?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208285894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:53 schreef Sabata het volgende:

[..]
wat ik me afvroeg, is musk al us citizen. was toch een geboren Zuid Afrikaan?
Volgen mij kan hij geen president worden maar wel andere functies vervullen zoals we ook bij swartzenegger gezien hebben.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:04:54 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:06:23 #60
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:12:26 #61
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208285981
Maar hij doet zoals contractueel afgesproken dus niets bij Twitter omdat hij die 100 miljoen van z'n software verkoop als salaris ontvangt ipv contant in 1x.

En Musk was daar niet van op de hoogte 😂

woensdag 8 maart 2023 @ 10:15:54 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208286453
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
De advocaat kan gebeld hebben om verdere schade te beperken maar meneer Musk publiceert al z'n schrijven openbaar. Dat is voor zaken niet al te handig. Direct een 10-0 achterstand.

maar ja, dat is Musk
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:19:20 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_208286710
Ik wou het eerder niet zeggen, maar als iemand die zes jaar lang Chief Legal Officer bij Twitter is geweest voordat ik zelf ben opgestapt, is dit allemaal toch wel zeer beschamend.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:20:03 #65
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_208286722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar hij doet zoals contractueel afgesproken dus niets bij Twitter omdat hij die 100 miljoen van z'n software verkoop als salaris ontvangt ipv contant in 1x.

En Musk was daar niet van op de hoogte 😂

[ afbeelding ]
_O- wat een incompetente droplul blijkt die Musk keer op keer toch te zijn :|W
Robert Moog died for our synths
pi_208287666
VS en EU verhogen druk op Twitter van Elon Musk

Elon heeft 100 miljoen problemen komen die vervelende overheden hem ook nog eens opzadelen met de volgende. :D
pi_208292262
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2023 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
Het is niet vreemd dat ik de Am. politiek erbij haal, het is vreemd dat jij denkt dat de Am. politiek er niets mee te maken heeft.
Ik vind dat jij de rol van Musk in relatie tot de Amerikaanse politiek groter maakt dan het daadwerkelijk is. Twitter gekocht voor politieke doeleinde vind ik daarom ook een behoorlijk statement wat je niet hard kan maken. Musk en Twitter als organisatie zijn namelijk twee verschillende dingen. Musk geeft juist aan dat hij bij Twitter de politieke bias binnen de organisatie wilt verwijderen en zodoende een equal playing field wilt creëren voor zowel links als rechts. Musk zijn mening omtrent Twitter is dat Twitter JUIST buiten het politieke geneuzel om moet werken en zich conformeren aan de wet die op dat moment geldt.

Dat Musk nu voor het eerst, na jarenlang openlijk "somewhere in between" te zijn, de kant van de republikeinen kiest in wat opzichtjes betekend imo niet dat hij van Twitter een republikeinse inslag als organisatie gaat maken, danwel een aangekochte tool is om die mening van Musk door te drukken. :')
Daar heeft hij met zijn miljoenenpubliek de aankoop van Twitter niet voor nodig. Musk kan zonder de aankoop ook Twitteren om iedereen op te roepen om GOP te stemmen. Daarbij mag je Musk zijn tweets omtrent zijn jarenlange steun en donaties aan het democratische netwerk dan ook meenemen in je verhaal, maar volgens mij kijk je sec naar de laatste periode.

Maargoed, als jij overal politiek en achterdeurtjes ziet in hetgeen er gebeurd omtrent Twitter, dan zal je wel iets meer "wakker" zijn dan ik denk ik.
De enige echte.
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:22:01 #68
12221 Tijn