SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geloof ik gelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Je bent op vakantie?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga je naar Athene om te gaan eten?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik woon op een Grieks eiland.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
En om als olympische atleet even naakt te gaan worstelen toch?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
geniet er lekker van.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben meer van de filosofische kant.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
En om als olympische atleet even naakt te gaan worstelen toch?
Pas dan maar op voor de gifbekerquote:Op maandag 6 maart 2023 15:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben meer van de filosofische kant.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: