En 4x400m damesquote:Op zondag 5 maart 2023 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Veel te veel te doen vandaag. Waar veel te weinig van terecht kwam. We zijn bijna klaar met de 1500 meter mannen. Na het schaatsen hebben we ook nog de F1.
Het vroem vroem podium mag er ook zijn.quote:
Oh, dan pakken we die ook nog wel even meequote:
Je bent ook mooiquote:
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.quote:
Super leuk! Niks ei aan. Hartstikke knap. Tof hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die noemt LS zelf al. Das zonder VPN niet gratis te zien, dus kijk ik niet.
Op Oostenrijkse en Albanese tv zenders is het vrij toegankelijk weet ik. Maar die stream is niet overal toegankelijk dus vandaar VPNquote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Iets beter zoeken. En https://duckduckgo.com gebruiken om te zoeken.
Dat is echt fijnquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier. Zag al maanden op tegen het knippen en in elkaar zetten van een patroon van een broek. Snapte de beschrijving niet goed. Bleek dat er een pagina was weggevallen bij het printen, In het bijbehorende boekje zat die wel. En het blijkt echt een simpel patroon te zijn. Hopelijk past het goed, heb ik straks een broek voor 3 euro aan materiaalkosten en een makkelijk (en snel) te maken patroon
ohh! dan krijg ik zo een blije chef terug..quote:
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleidingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Oh okéquote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het aantal keren dat Hamilton zonder reden in de radio jankt versus met een echte aanleiding
Nee Liverpool - Man United is voetbalquote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit dat autoracen? Heeft dat zulke scores?
Dat is alleen voor licentiehouders van een Franse racelicentie of met een Franse autoquote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
dan heeft ocon deze keer een goede scorequote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht het aantal straf bezoeken van de pitstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |