Of medium.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max van soft naar soft.
Dus straks nog naar hard
Pitstoppen?quote:
Stuurtje is niet gepaired ofzo?quote:
dat ding werkt op google chrome joh!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zijn Windows Millenium aan het herstarten bij McLaren
Denk het niet, maar het kan.quote:
Met Max weet je het nooitquote:
afterthoughtquote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is meteen het eerste weekend duidelijk hoe Mercedes tegenover Russell staat.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen moet opletten voor Stroll, die gaat zo proberen het gat dicht te remmen.
De live timing zegt hard.quote:
Ik zie het. Maar ik zag en zie echt softs op die wagen (onboard)quote:
quote:
We worden beflikkerdquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar ik zag en zie echt softs op die wagen (onboard)
hij heeft iets teveel spyware geinstalleerd op zijn stuurtjequote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Piastri
Kort maar prima debuut lijkt me, dit is gewoon pech.
Deed ie altijd alquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Dit seizoen is het George Russell die je steunt? En puur omdat het zo'n goede racer is?
Nee, tijdens de eerst volgende stop. Als die niet meer komt wordt het bij de eindtijd opgeteld.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Mag je zelf kiezen of je de 5 seconden pakt op het einde van de race of tijdens een pitstop?
Eerste stopquote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Mag je zelf kiezen of je de 5 seconden pakt op het einde van de race of tijdens een pitstop?
Neequote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Max gaat gewoon zo snel, kunnen ze niet bijhouden.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef SiGNe het volgende:
regie heeft het aangepast, Verstappen nu wel op zacht
Over een half uur is 'ie pas bij.quote:
Oconondeju.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef Mano_ het volgende:
Ocon
INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - SERVING TIME PENALTY INCORRECTLY
Verstappen by far de snelste, Red Bull niet zo.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Newone82 het volgende:
Dus Red Bull snelste wagen by far.
Ruim erachter Ferrari.
Daar achter Mercedes/Alonso.
Saai seizoen gaat het dan zo worden.
Max doet ook helemaal niet zijn best om uit te lopenquote:
Sparenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:38 schreef Mano_ het volgende:
LEC rijdt nu ongeveer de zelfde tijden als VER, waarbij Max op soft staat. Is Max aan het sparen of LEC aan het trappen?
Hoeft ie ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max doet ook helemaal niet zijn best om uit te lopen
Of zijn de banden zo beroerd dat je aan een 3 stop komt?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:38 schreef Mano_ het volgende:
LEC rijdt nu ongeveer de zelfde tijden als VER, waarbij Max op soft staat. Is Max aan het sparen of LEC aan het trappen?
Dat eerste natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:38 schreef Mano_ het volgende:
aan dat blokkerend wiel van Lec te zien het laatstequote:Op zondag 5 maart 2023 16:38 schreef Mano_ het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen die allerlei trucjes doen om deze man te horen🤣
Merdequote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou Gasly verpest het gisteren, vandaag Ocon. Tsjongens jongens.
Moet ie ook doen.quote:
Ik vraag het ze evenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:38 schreef Mano_ het volgende:
Ik vond het al zo raar, normaal gezien krijgt Max geen harde van Pirelli..quote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max gaat gewoon zo snel, kunnen ze niet bijhouden.
Ja natuurlijk maar ja Perez.quote:
Mercedes is nog steeds nergensquote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef xzaz het volgende:
Dus max wint alles. Perez nog steeds geen goede tweede dev kan naar huis veel te matig Ferrari meh
Nu al rip managerquote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou Gasly verpest het gisteren, vandaag Ocon. Tsjongens jongens.
Hij scoort net zie ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef rotaderp44 het volgende:
Zzzzzzzz...max met 2 vingers in de neus aan het racen en ondertussen fifa aan het spelen
Die gaat dit seizoen blij zijn als hij gridstraffen pakt en weer echt kan racen.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef rotaderp44 het volgende:
Zzzzzzzz...max met 2 vingers in de neus aan het racen en ondertussen fifa aan het spelen
Wij kijken ook.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef JohnBercow het volgende:
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 31 (OCO) - SERVING TIME PENALTY INCORRECTLY
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef JohnBercow het volgende:
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 31 (OCO) - SERVING TIME PENALTY INCORRECTLY
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef JohnBercow het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc houdt hem mooi. Let’s go get that P2 boy. Precies zoals ik voorspelde!
Gewoon niet ingelostquote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef JohnBercow het volgende:
Uhu...quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe had je het ook alweer voorspeld?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez heeft hem weer. Nou, dan pakt Charles hem later maar even terug
Even later terwijl hij een seconde per ronde terugvalt?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez heeft hem weer. Nou, dan pakt Charles hem later maar even terug
Moet wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
RB schroeft er straks nieuwe mediums onder, let maar op
Hij verliest juist terrein.quote:
Leclerc zou langer door moeten kunnen op de harde bandenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Even later terwijl hij een seconde per ronde terugvalt?
3 keer is scheepsrecht jongens!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:49 schreef Mano_ het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE
Dumbass of the Day?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon nu ook al speeding… wat is die gast in GODSNAAM aan het doen
sacre bleu?quote:
Unsafe release heeft hij nog niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of Ocon bij het inlossen van deze penalty straks weer een andere kan sparen
Hij moest punten pakken. Worden dan wel strafpunten, maar toch.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of Ocon bij het inlossen van deze penalty straks weer een andere kan sparen
Hij managed al zo'n beetje de hele racequote:Op zondag 5 maart 2023 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max ga managen! 10 seconden is meer dan genoeg voorsprong. Motor moet nog langer mee hè
Max moet ook nog pitten dus dan is wmeer marge juist primaquote:Op zondag 5 maart 2023 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max ga managen! 10 seconden is meer dan genoeg voorsprong. Motor moet nog langer mee hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |