Of medium.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max van soft naar soft.
Dus straks nog naar hard
Pitstoppen?quote:
Stuurtje is niet gepaired ofzo?quote:
dat ding werkt op google chrome joh!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zijn Windows Millenium aan het herstarten bij McLaren
Denk het niet, maar het kan.quote:
Met Max weet je het nooitquote:
afterthoughtquote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is meteen het eerste weekend duidelijk hoe Mercedes tegenover Russell staat.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen moet opletten voor Stroll, die gaat zo proberen het gat dicht te remmen.
De live timing zegt hard.quote:
Ik zie het. Maar ik zag en zie echt softs op die wagen (onboard)quote:
quote:
We worden beflikkerdquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar ik zag en zie echt softs op die wagen (onboard)
hij heeft iets teveel spyware geinstalleerd op zijn stuurtjequote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Piastri
Kort maar prima debuut lijkt me, dit is gewoon pech.
Deed ie altijd alquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Dit seizoen is het George Russell die je steunt? En puur omdat het zo'n goede racer is?
Nee, tijdens de eerst volgende stop. Als die niet meer komt wordt het bij de eindtijd opgeteld.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Mag je zelf kiezen of je de 5 seconden pakt op het einde van de race of tijdens een pitstop?
Eerste stopquote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Mag je zelf kiezen of je de 5 seconden pakt op het einde van de race of tijdens een pitstop?
Neequote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef Questular het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |