Gelukkig komt hierna nog de 5k vrouwenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Het toernooi gaat weer als een nachtkaars uit met de altijd geestdodende 10 kilometer.
Op basis van een tweejaarsranking waarbij je worldcups en 10K's op toernooien een aparte wegingsfactor meegeeft.quote:
Je kan het op basis van de beste seizoenstijd doen met de beste 2 gewoon in de laatste rit. Maar dan krijg je dus Bloemen in de laatste ritquote:Op zondag 5 maart 2023 15:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad niet en dat is wel jammer.
De mooiste vond ik, als ik het me goed herinner, de Zwitser Feigenwinter. (Lang geleden.)quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was iedere bocht mensen aan het uitzwaaien
Dat kan weer veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef hhh38 het volgende:
De 10km is wel het meest uitgekleed tov een paar jaar terug nu Van der Poel, Beckert en Tumolero niet meedoen en een matige Fish
Dat is waar, het zijn wel erg veel gecalculeerde ritten vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef hhh38 het volgende:
Ik mis echt types als Hedrick en Michael op de 10km
Zet hiermede letterlijk Gerard 'Tarzan' van der Velde in zijn (trainings)hemd.quote:
Schaatsers achter de top zijn tegenwoordig veel te bang voor de afstand, laten de rondetijden gewoon langzaam oplopen waardoor alle spanning eruit is.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is waar, het zijn wel erg veel gecalculeerde ritten vandaag.
Dan red je het einde van het interview nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Een Beerenburg achter over klappen elke keer dat Jorrit 'jah' zegt in een interview.
Duizend excuses voor deze late reactie.quote:
Dat zei Mart Smeets ook.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Duizend excuses voor deze late reactie.
Maar Ria blijft... onvergetelijk.
1x live gezien.
Voorlopig ligt hij op schema. Maar dat lag Bloemen in deze fase van de race ook nog.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ghiotto moet richting de 12:45 om Roest nerveus te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |