Die is gaafquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)e-eerste-afbeelding/
Deze gaat ook wel tof worden
die ziet er heel tof uit.. ben wel benieuwd hoe die in het echt uitpaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Oh die is gaaf!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Het jammere is dat als je ze niet direct koopt ze zo enorm duur worden zodra ze uit het assortiment zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice!! en Welkom![]()
Die auto's staan ook nog wel op mijn lijstjeMeestal komt er dan net wat tussen, wat iets hoger op mijn lijstje staat....ooit...ooit komen ze
Coolquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:03 schreef mschol het volgende:
https://wlwyb.com/shop/periodic-table-of-lego-colors/geinig
Jep, dat is vaak zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef Lingue het volgende:
[..]
Het jammere is dat als je ze niet direct koopt ze zo enorm duur worden zodra ze uit het assortiment zijn.
Heb dat nu al een paar keer gehad helaas. Ook met de Porsche gehad. Maar die heb ik voor een nette prijs via marktplaats kunnen kopen.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Denk dat ze uiteindelijk een mooie plek op mijn werkkamer gaan krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, dat is vaak zo.
Heb je er al aan gedacht om ze te monteren op een custom plaat zodat je ze aan de muur kan hangen? Dat ziet er wel echt vet uit.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:37 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Denk dat ze uiteindelijk een mooie plek op mijn werkkamer gaan krijgen.
Ik zal eens zoeken op je suggestie.
Zo hangt mijn modded Sian ook op een HUYL carbon plaatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit idee bedoel ik. Zijn allerlei fancy varianten van te koop. Maar natuurlijk ook niet al te moeilijk zelf te maken.
Dat ziet er wel weer cool uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit idee bedoel ik. Zijn allerlei fancy varianten van te koop. Maar natuurlijk ook niet al te moeilijk zelf te maken.
bookshop gaat er toch nog niet uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef kuolema het volgende:
Ik heb even gekeken naar wat van lego binnenkort uit de handel gaat. Daar zitten misschien wel 10 sets tussen die ik al heel lang wil maar ik heb geen geld op dit moment. Bookshop, Harry Potter, pick-up truck bijvoorbeeld.
Mag van mezelf met kerst 1 set kiezen maar dat wordt moeilijk.
Als je Harry Potter verzameld en daar al setjes van heb zou ik daar voor gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef kuolema het volgende:
Ik heb even gekeken naar wat van lego binnenkort uit de handel gaat. Daar zitten misschien wel 10 sets tussen die ik al heel lang wil maar ik heb geen geld op dit moment. Bookshop, Harry Potter, pick-up truck bijvoorbeeld.
Mag van mezelf met kerst 1 set kiezen maar dat wordt moeilijk.
Bij de eerste bulldozer was de truc om elastiekjes in de rupsschakels te wikkelen. Dan heeft ie meer dan voldoende grip op gladdere ondergronden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gave buiiiiiild, hij kan rijden heb al een testrondje gedaan rond mijn huis!
rupsbandjes glippen wel op mijn laminaat, op tapijt gaat hij als een trein!
Nee, niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
bookshop gaat er toch nog niet uit?
2T is echt awesome ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag bij 2T-toys in Den Bosch geweest. Toffe winkel, super assortiment, fijne mensen. Batcave meegenomen. Paste net in de kofferbak. 🥲
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die touwtjes daar heb ik het meest mee gehannest .
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]vet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die touwtjes daar heb ik het meest mee gehannest .![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]Damn, het is echt een flinke unit. En daar staat voor een paar centenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die touwtjes daar heb ik het meest mee gehannest .
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dat zijn allemaal ongeopende modellen en dit is een fractie van wat ik heb liggen
ik denk dat als ik alles tevoorschijn haal ik nog wel 4 a 5 planken kan vullen
goed, deze kamer is een meer jaren plan geworden, gelukkig heb ik nog even![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:18 schreef mschol het volgende:
ik ben ook bezig geweest in mn lego ruimte,even wat meer georganiseerd en verlichting achter kast gefixtGa je die ongeopend modellen uiteindelijk nog wel bouwen, of is het meer bedoeld als collector's items?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dat zijn allemaal ongeopende modellen en dit is een fractie van wat ik heb liggen
goed, deze kamer is een meer jaren plan geworden, gelukkig heb ik nog even![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:18 schreef mschol het volgende:
ik ben ook bezig geweest in mn lego ruimte,even wat meer georganiseerd en verlichting achter kast gefixtzitte leuke sets tussen. lege dozen of allemaal nog dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, dat zijn allemaal ongeopende modellen en dit is een fractie van wat ik heb liggen
goed, deze kamer is een meer jaren plan geworden, gelukkig heb ik nog even
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
alles op de foto is ongeopend (hooguit de plakkertjes die wat loslaten)quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zitte leuke sets tussen. lege dozen of allemaal nog dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |