Bovengenoemd setje is binnen, inmiddels is de patiënt al vervangen door een Disney-prinses.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik bleek genoeg onderdelen in huis te hebben om deze camper...
[ afbeelding ]
...om te bouwen naar een ambulance.(Ik heb wel die zijdeur zo gelaten.)
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op dat setje van hierboven met dokter, patiënt en brancard.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Bovengenoemd setje is binnen, inmiddels is de patiënt al vervangen door een Disney-prinses.![]()
[ afbeelding ]
Tof! Ik heb laatst dit setje via Vinted gekocht, mijn bedoeling is om daar een schip omheen te bouwen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:54 schreef bleiblei het volgende:
Hier is een zeeslag begonnen![]()
[ afbeelding ]
Maar we hebben geen goeie schepen. Dus daar gaan we maar wat op verzinnen met de young ones.
Ja, dat setje was een GWP vorog jaar zomer? Ik was toen te laat en greep net mis omdat ze al op warenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Tof! Ik heb laatst dit setje via Vinted gekocht, mijn bedoeling is om daar een schip omheen te bouwen.![]()
[ afbeelding ]
https://www.lego.com/en-s(...)ip-add-on-pack-40515
Ik heb minder dan ¤10 betaald, vond ik wel prima.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat setje was een GWP vorog jaar zomer? Ik was toen te laat en greep net mis omdat ze al op waren. Was dat setje betaalbaar op Vinted?
Oeh, dat is een hele nette prijsquote:Op zondag 23 juli 2023 21:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb minder dan ¤10 betaald, vond ik wel prima.Zweden zit wel met Polen in een "Vinted-bubbel", dus misschien is het bij jullie anders.
Heb de foto voor je gefixt (je moet de foto in een nieuw tabblad van je browser openen zodat de link eindigt op .jpeg, en die hier gebruiken).quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[ afbeelding ]
Gister deze in elkaar gezet. Wel veel zoeken naar juiste stukjes. Heb ze niet altijd in grote getalen... wil er nog 1 maken voor mijn kerk
Daarna nog even in het geheel werken
Thanks...snapte het al niet...quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb de foto voor je gefixt (je moet de foto in een nieuw tabblad van je browser openen zodat de link eindigt op .jpeg, en die hier gebruiken).![]()
En nu wil ik ook glas-in-lood-ramen maken.
Een kartonnen doos?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef kuolema het volgende:
Bij verschillende legosets ben ik tot de ontdekking van een tan/dark tan vierkantje met 4 schuine stukjes gekomen. Het is mij volledig onduidelijk wat dit moet voorstellen. Bijgevoegd de twee voorbeelden die ik helder heb. Achter het Sanctorum van Marvel en bij het huisje van de film Up. De ene is een tint donkerder dan de andere. Ik kan zelf nergens vinden wat dit moet zijn. Wie o wie kan mij hier opheldering in geven? Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is voor mn gevoel erg klein. Laat ff weten hoe die is straks als je m af hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag besteld!
Daarom heb ik m niet besteld. Ik denk dat het een erg klein project is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is voor mn gevoel erg klein. Laat ff weten hoe die is straks als je m af hebt
Ik heb het hier al vaker geroepen denk ik maar DPD is de reden dat - als het niet perse nodig is - ik niet bij LEGO zelf bestelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef cherrycoke het volgende:
Weer gezeik met dpd pakket hangt al twee dagen op leverings depot had zelfs extra betaald voor "DPD Guarantee" aka volgende dag leveren. Niet gelukt word weer wat beloofd dat het morgen geleverd gaat worden, ken dat riedeltje nu wel een beetje dit word ergens volgende week gedropt bij een afhaalcentrum dan moet ik weer boos bellen maar het helpt allemaal niet.
Heb 1 ervaring met DPD, dat ging niet heel best, maar ook niet super slecht. Gelukkig heb ik een Lego store in de buurt (2 zelfs). Kan ik het zelf ophalenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker geroepen denk ik maar DPD is de reden dat - als het niet perse nodig is - ik niet bij LEGO zelf bestel
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef D. het volgende:
Zijn ze bij Lego.com altijd zo traag met versturen?
Gisteren (voormiddag) bestelling gedaan, nog niet verstuurd volgens de gegevens
meestal lukt dat nog wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik nog hoop hebben voor eind deze week dan?
en? ben benieuwdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:27 schreef kciR het volgende:
Ik wacht nu op mijn bestelling (Police modular) bij DPD, hij moet vanmiddag komen, ben benieuwd.
Was gisteren nog in de Lego store, maar had hem online besteld vanwege de extra GWP via de bricktatic code (Ambulance). Als het goed is zitten er straks 3 GWPs in de doos
veel gwp's zijn wel leuk..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:27 schreef kciR het volgende:
Ik wacht nu op mijn bestelling (Police modular) bij DPD, hij moet vanmiddag komen, ben benieuwd.
Was gisteren nog in de Lego store, maar had hem online besteld vanwege de extra GWP via de bricktatic code (Ambulance). Als het goed is zitten er straks 3 GWPs in de doos
Ja, hij was op tijd. Zondagochtend besteld, twee dagen 'In magazijn', dinsdagavond verzonden, woensdagmiddag bezorgd. Viel mij alles mee.quote:
12 in 1 40593, Flowerpot 40588 (die is in het voorjaar ook al eens geweest) en een ambulance 40582.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
veel gwp's zijn wel leuk..
welke gwp's krijg je?
geinigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:37 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, hij was op tijd. Zondagochtend besteld, twee dagen 'In magazijn', dinsdagavond verzonden, woensdagmiddag bezorgd. Viel mij alles mee.
[..]
12 in 1 40593, Flowerpot 40588 (die is in het voorjaar ook al eens geweest) en een ambulance 40582.
Er zijn blijkbaar geen codes meer beschikbaarquote:Die ambulance kun je de hele zomer toevoegen aan je bestelling (vanaf ¤100) met een code.
Oh, balen. Blij gemaakt met een dode mus..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig
[..]
Er zijn blijkbaar geen codes meer beschikbaar
Nice!! en Welkomquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Lingue het volgende:
Ik kom hier ook eens om het hoekje kijken![]()
Ik ben zelf gisteren begonnen aan mijn Ferrari![]()
[ afbeelding ]
Heb inmiddels al de Bugatti al gebouwd.
[ afbeelding ]
En de Lamborghini en Porsche wachten nog op mij
achja no problemquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh, balen. Blij gemaakt met een dode mus..
Die is gaafquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)e-eerste-afbeelding/
Deze gaat ook wel tof worden
die ziet er heel tof uit.. ben wel benieuwd hoe die in het echt uitpaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Oh die is gaaf!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Het jammere is dat als je ze niet direct koopt ze zo enorm duur worden zodra ze uit het assortiment zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice!! en Welkom![]()
Die auto's staan ook nog wel op mijn lijstjeMeestal komt er dan net wat tussen, wat iets hoger op mijn lijstje staat....ooit...ooit komen ze
Coolquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:03 schreef mschol het volgende:
https://wlwyb.com/shop/periodic-table-of-lego-colors/geinig
Jep, dat is vaak zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef Lingue het volgende:
[..]
Het jammere is dat als je ze niet direct koopt ze zo enorm duur worden zodra ze uit het assortiment zijn.
Heb dat nu al een paar keer gehad helaas. Ook met de Porsche gehad. Maar die heb ik voor een nette prijs via marktplaats kunnen kopen.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Denk dat ze uiteindelijk een mooie plek op mijn werkkamer gaan krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, dat is vaak zo.
Heb je er al aan gedacht om ze te monteren op een custom plaat zodat je ze aan de muur kan hangen? Dat ziet er wel echt vet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |