Ik heb van deze dus helemaal niks mee gekregen!! Die had ik ook wel willen kopen, nu twee keer zo duur als normaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En eerder deze week stranger things upside down. Helaas al uit productie dus duur.
ook op bricklink?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ik heb van deze dus helemaal niks mee gekregen!! Die had ik ook wel willen kopen, nu twee keer zo duur als normaal
Oeh Oehquote:Op zondag 23 april 2023 14:48 schreef bleiblei het volgende:
Whoah, in Augustus komt er een Corvette C1.
Wel een gele(10321).
Eerst de vuurtoren afbouwen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van Rivendell willen we wel foto's zien natuurlijk
Ik word ook wel blij van dozen ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Of je moet blij worden van foto in doos?
https://www.instagram.com/p/Cs_88MgMM6S/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ik woon in Koarnjum, niet in Empelquote:Op woensdag 7 juni 2023 05:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word ook wel blij van dozen ja.Je woont nog dichtbij ook trouwens
Oh lol dat is juist helemaal niet dichtbijquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon in Koarnjum, niet in Empelfoto bij mijn vriendin in het dorp.
Nog 1tje voor mijn "hebbeuh" lijstquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:06 schreef Ronald het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.lego.com/en-gb/product/eldorado-fortress-10320
Mooie nostalgische set, misschien ga ik hem kopen.
aardige poging.. maar 670 is wel extreemquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Wat een deceptie dit![]()
[ afbeelding ]
Had echt giga hoge verwachtingen van deze kraan. Komen ze voor 670 euro met dit ding aanzetten.
Ja, heb hem ookquote:Op zondag 18 juni 2023 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Picnic heeft hun autootje via Legopmaatje in een bouwsetje omgetoverd. Vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Prijs per blokje is wat hoog jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, heb hem ookWel goddamn duur
Maar goed, toch leuk
Wel cool. Ook bestuurbaar neem ik aan. 670 is wel te veel voor ditquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Wat een deceptie dit![]()
[ afbeelding ]
Had echt giga hoge verwachtingen van deze kraan. Komen ze voor 670 euro met dit ding aanzetten.
Net vandaag binnengekregenquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb eigk wel zin om de 42156 Peugeot Le Mans Hypercar te gaan kopen. Heeft iemand hier die?
Komt misschien nogquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jammer dat ze niet de huidige Ferrari 51 gedaan hebben, die vind ik veel mooier dan de 488 GTE
Ik heb nog geen gerucht gezien of gehoord. Dus ik schaar de "komt misschien nog" onder de categorie "er komt misschien *insert willekeurig model dat je graag van lego wil zien*"-uitsprakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |