Supersipquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Wat een deceptie dit![]()
[ afbeelding ]
Had echt giga hoge verwachtingen van deze kraan. Komen ze voor 670 euro met dit ding aanzetten.
Oei die valt even tegenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:31 schreef D. het volgende:
Hm
Niet geel, maar ook niet (echt) mooi...
Weet nog niet of ik er wel 2 ga kopen
[ afbeelding ]
rij je nou een blauwe c classe mercedes?quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Of je moet blij worden van foto in doos?
https://www.instagram.com/p/Cs_88MgMM6S/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
vind hem wel mega vet, zeker omdat hij ook bestuurbaar is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Wat een deceptie dit![]()
[ afbeelding ]
Had echt giga hoge verwachtingen van deze kraan. Komen ze voor 670 euro met dit ding aanzetten.
ziet er vooral tof uit, prijs is niet zo tofquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vind hem wel mega vet, zeker omdat hij ook bestuurbaar is.
Wat een tractorbanden zegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:31 schreef D. het volgende:
Hm
[ afbeelding ]
Oef, ook al zo een misserquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:31 schreef D. het volgende:
Hm
[ afbeelding ]
Neejoh, dat ding is compleet uit verhouding. De hijsarm te kort en vooral te schriel. Dit is een echte:quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er vooral tof uit, prijs is niet zo tof
oh, we gaan voor realisme met speelgoed?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, dat ding is compleet uit verhouding. De hijsarm te kort en vooral te schriel. Dit is een echte:
[ afbeelding ]
Nouja, als je een model van een bestaand apparaat, heeft het wel wat als het qua verhoudingen enigszins klopt. Maar goed. Qua techniek is een rupskraan zo spannend niet. Dus wat hou je dan over? Een lelijke (want verhoudingen zijn compleet uit verband getrokken), erg dure, technisch weinig uitdagende set.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, we gaan voor realisme met speelgoed?
Groene SLK! En een zwarte Saab 9-5.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
rij je nou een blauwe c classe mercedes?
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:57 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stelletje azijn pissers hier, hoppa gewoon bestellen.
IK VIND HEM VET, echt mijn kindertijd herleven, ik en mijn gigantische kraan
Goeie prijsquote:
Hahaquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Notorious_Roy in HOB / Het enige echte Lego-topic #37 Rivendelicious
Ahh tof!! Die staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKA WAKA, hij is af
Toffe unit. Heb weinig met PacMan maar ze hebben er wel wat tofs van gemaakt.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKA WAKA, hij is af
coolquote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKA WAKA, hij is af
Dat ziet er wel tof uit! Ben ook wel benieuwd hoe dat mechanisme werktquote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKA WAKA, hij is af
er zitten schakeltjes in die verbonden zijn met tandwielen, er zitten twee sporen in verwekt die door de achterkant met elkaar verbonden worden en dan is het tandwiel op tandwiel tot aan de hendel aan de zijkantquote:Op maandag 10 juli 2023 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ziet er wel tof uit! Ben ook wel benieuwd hoe dat mechanisme werkt.
Ik heb er 4 in mijn bestelling zittenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef cherrycoke het volgende:
Ik baal als een stekker nu er twee GWP setjes gratis weggeven bij besteding 220 of meer, ik had dag een al die liebherr gepreordered![]()
Had lego al gebeld maar word niet met terug werkende kracht geregeld.
Weet je wat ik zo raar vind? Hoe weinig ambulance/ziekenhuis-sets er zijn ten opzichte van het gigantische aantal brandweer/politie-sets. Je zou denken dat daar toch ook genoeg animo voor is?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:34 schreef bleiblei het volgende:
Want op bricktastic kan je een code scoren waarmee je deze ook nog gratis toe voegen aan je winkelmandje:
(Zolang de voorraad strekt)
Huh,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo raar vind? Hoe weinig ambulance/ziekenhuis-sets er zijn ten opzichte van het gigantische aantal brandweer/politie-sets. Je zou denken dat daar toch ook genoeg animo voor is?
(Er zijn wel regelmatig sets met een dierenkliniek, met name van Lego Friends, maar ik bedoel dus een set zonder pootafdrukken en huisdieren.)
Ik zag 'm inderdaad net. Het verschil zit 'm denk ik vooral in het aantal sets met een losse ambulance (zonder ziekenhuis) ten opzichte van de sets met een losse brandweerwagen of politieauto (zonder brandweerkazerne of politiebureau).quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh,
ze hebben ieder jaar een ziekenhuis set erbij zitten in de city collectie.
Dit jaar: https://www.lego.com/nl-nl/product/hospital-60330
Het zijn vaak wel de hele sets ja, en zo nu en dan een losse ambulance. Het is geen 'reeks' zoals bij brandweer of politie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zag 'm inderdaad net. Het verschil zit 'm denk ik vooral in het aantal sets met een losse ambulance (zonder ziekenhuis) ten opzichte van de sets met een losse brandweerwagen of politieauto (zonder brandweerkazerne of politiebureau).
Ik heb net dit kleine setje uit 2021 via Vinted gekocht:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:45 schreef Elleska het volgende:
Afgelopen paar jaar was er geen ziekenhuis of losse ambu, dat was ons ook al opgevallen.
In het hulpdiensten hoofdkwartier (60371) zit ook een ambu. Die set heeft L gekregen, mooi 1 gebrouw voor alle hulpdiensten tegelijk.
Edit: even teruggezocht en 60204 uit 2018 het laatste ziekenhuisset geweest. Dat was nog een rood/wit ziekenhuis. Misschien dat er even geen ziekenhuisdingen waren ivm de omschakeling van kleuren?
Ik bleek genoeg onderdelen in huis te hebben om deze camper...quote:Op zondag 16 juli 2023 01:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb net dit kleine setje uit 2021 via Vinted gekocht:
[ afbeelding ]
Ik vind die bandages bij de patiënt zo schattig.![]()
![]()
Wij hebben een Lego camper (60283), ik denk erover om die proberen om te bouwen naar een ambulance.
heb je toevallig het nummer van dat setje?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik bleek genoeg onderdelen in huis te hebben om deze camper...
[ afbeelding ]
...om te bouwen naar een ambulance.(Ik heb wel die zijdeur zo gelaten.)
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op dat setje van hierboven met dokter, patiënt en brancard.
952105quote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je toevallig het nummer van dat setje?
Is hij wel gebasseerd op deze kraan? Dacht dat het een andere was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, dat ding is compleet uit verhouding. De hijsarm te kort en vooral te schriel. Dit is een echte:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |