inprinciepe koop ik alles als te bouwen spul, er zijn een handvol setjes (kleintjes) die ik dubbel heb als collector's item maar daar verwacht ik niks vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Ga je die ongeopend modellen uiteindelijk nog wel bouwen, of is het meer bedoeld als collector's items?
Ah zo, tofquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
inprinciepe koop ik alles als te bouwen spul, er zijn een handvol setjes (kleintjes) die ik dubbel heb als collector's item maar daar verwacht ik niks van
winter sets wil ik een keer alles van bouwen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah zo, tof![]()
Die Gingerbread House is hier een traditie geworden, bouwen we iedere winter opnieuw.![]()
Oh, en die bakken onderin de kast met losse Lego.Ik hou ervan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere kant van de camera.. en dan heb ik nog een hele hoek met nog meer lego maar daar staat nog meer andere rommel tussen
niet al die bakken in de trofast kast zijn al gevuld trouwens
die dozen zijn mijn modulairs nog zo van de verhuizing
zit nu 1,5 jaar hier en kan nu eindelijk een beetje beginnen met organiseren in die kamer.
komt uiteindelijk nog een bureau in en een op maat gemaakte tafel van 1,5m x 1,5m waar ik een soort diorama wil maken
in mn woonkamer staan nu 2 grote modellen op mn dressoir (spaceshuttle en de rode technic kraan)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]Heel gaaf! Hoe rap heb je dat ding wel niet in elkaar gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die touwtjes daar heb ik het meest mee gehannest ..
Ongeveer 20 uurquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heel gaaf! Hoe rap heb je dat ding wel niet in elkaar gezet?
Tja, in die gedachtengang de AT-AT zijn 4 grijze buizen en een grijze rechthoek erboven op voor 900 euro.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is eigenlijk ook niet meer dan een grijze buis
Begrijp me niet verkeerd, de kans is zeer groot dat ik 'm koop, maar ik ben wel een beetje bang dat een groot deel redelijk saai is om te bouwen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, in die gedachtengang de AT-AT zijn 4 grijze buizen en een grijze rechthoek erboven op voor 900 euro.
Dat zou best kunnen inderdaad, helaas zijn volgens mij vrij veel sets die het waard zijn om op display te zetten enigzins saai om te bouwen omdat er veel van dezelfde stappen in zitten. Al ziet de Discovery space shuttle er ook zo uit van de buitenkant, maar vond ik eigenlijk best leuk om te bouwen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, de kans is zeer groot dat ik 'm koop, maar ik ben wel een beetje bang dat een groot deel redelijk saai is om te bouwen.
Witte buisquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is eigenlijk ook niet meer dan een grijze buis
Mwa, de Apollo Saturn is ook niet heel spannend qua kleuren, maar vond die om te bouwen erg vermakelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, de kans is zeer groot dat ik 'm koop, maar ik ben wel een beetje bang dat een groot deel redelijk saai is om te bouwen.
Dat is leuk om te zien,quote:
Ze komen gewoon voorbij op Marktplaats.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ben weer te laat voor de band wagon om de sitcom sets te halen..
die sitcom tower moc is gaaf
I know.. maar liever nieuw dit datquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komen gewoon voorbij op Marktplaats.
de 10196?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:51 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn grand carrousel weg doe in de hoop dat ik er een Titanic voor terug kan kopen.
Iemand hier toevallig interesse?. Wie er 680 euro voor over heeft krijgt er een geitje bij van mij
.
De 10196 ja. Zonder doos (die schijnbaar al 150 euro waard isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[...]
de 10196?dan had ik wel gewild maar centjes op
ga bij mn ouders eens kijken naar alle boekjes dan.. heb ze nog allemaal van begin jaren '90quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:30 schreef bleiblei het volgende:
Je moet eens voor de gein prijzen van instructieboekjes en dozen uit die tijd zoeken.
250 euro voor de doos van café corner en marketstreet. Echt nondeju, wat een geld heb ik bij het oud papier gezet.
Nee, das niet de moeite waard... Helaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga bij mn ouders eens kijken naar alle boekjes dan.. heb ze nog allemaal van begin jaren '90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |