Dit is wel erg leuk.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]Wat een compliment
Deze moet eigenlijk op die nieuwe graffitimuur op het voorplein naast zijn andere quote over de Kuip.
Oef… dit is wel een momentje om de specsavers te bellen dan…quote:Op maandag 6 maart 2023 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind Wellenreuther eigenlijk niet slechter keepen dan Bijlow begin dit seizoen.
Dat geven ze zelf ook aan, maar dan onder het mom van “via janbak uitspelen en ingooi krijgen”.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem ook niet gegeven die tweede gele, maar iedereen die zelfs op een verschrikkelijk laag niveau heeft gespeeld ziet toch gewoon dat hij de bal bewust tegen hem aantrapt?
De 1-1 van PSV viel ook na een overtreding op Dilrosun, maar eens dat was nog niet zo bepalend dat het de uitslag definitief beïnvloedde.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het alsnog over indirect: die corner kan je gewoon verdedigen en die penalty moet er nog in.
Tegen Utrecht en NEC worden je gewoon twee zuivere goals door de neus geboord, in de slotfase van een wedstrijd.
Ik was zaterdag aardig overtuigt dat het per ongeluk ging, maar na alle herhalingen zie je hem ook twee /drie keer kijken voor dat hij schiet, dan is het wel bewust op de speler.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat geven ze zelf ook aan, maar dan onder het mom van “via janbak uitspelen en ingooi krijgen”.
Snap niet dat hier zoveel discussie over is; je kan hem geven, je kan hem niet geven, maar iedereen ziet dat dit een bewussie is.
Vind het zelf ook vrij onsportief, de kaart is misschien twijfelachtig maar niet onzinnig.
Anders ga je naar je eigen topic, jankjoodquote:Op maandag 6 maart 2023 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Willem kan ik het wel hebben maar dit is wel een calimero column hoor.
Ga lekker naar een van je andere 96 favoriete clubtopics joh droeftoetert. Willem heb echt praktisch altijd gelijk. Gênant dat je hem de maat denkt te kunnen nemen. Tevens: Swart is een debieltje.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Willem is toch gewoon de Swart van Feyenoord. En dan altijd weer dat gelul over oudspelers die meer betrokken moeten worden bij de club.Geweldige spelers geweest maar inhoudelijk zijn oudvoetballers vaak dramatisch.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het destijds geweldig dat Koeman aangaf z’n eerste vrije trap soms bewust snoeihard in de muur te rammen, zodat er bij de tweede een gat viel, maar dit was gewoon bewust onsportief gedrag. Of je daar een kaart voor moet geven… ach… dat kan. Voor beide kanten valt wat te zeggen…quote:Op maandag 6 maart 2023 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik was zaterdag aardig overtuigt dat het per ongeluk ging, maar na alle herhalingen zie je hem ook twee /drie keer kijken voor dat hij schiet, dan is het wel bewust op de speler.
Doe jij even normaal joh.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Anders ga je naar je eigen topic, jankjood
Na volgend jaar is ie sowieso wegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:13 schreef Vis1980 het volgende:
Ik word een beetje nerveus van de berichten dat Slot aan het einde van het seizoen zou vertrekken, terwijl ik het zo'n mooi verhaal zou vinden als hij nog jaren blijft. Van Feyenoord weer een structurele topclub maken, die leuke uitschieters heeft in de CL, dat is toch ook mooi?
Denk dat de kans wel aanwezig is dat hij nog een seizoen blijft maar daarna is ‘ie sowieso wel weg denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:13 schreef Vis1980 het volgende:
Ik word een beetje nerveus van de berichten dat Slot aan het einde van het seizoen zou vertrekken, terwijl ik het zo'n mooi verhaal zou vinden als hij nog jaren blijft. Van Feyenoord weer een structurele topclub maken, die leuke uitschieters heeft in de CL, dat is toch ook mooi?
Het leukste, is het gejank dat het pure interpretatie van de scheids is, of dit nu bewust is gedaan of niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat geven ze zelf ook aan, maar dan onder het mom van “via janbak uitspelen en ingooi krijgen”.
Snap niet dat hier zoveel discussie over is; je kan hem geven, je kan hem niet geven, maar iedereen ziet dat dit een bewussie is.
Vind het zelf ook vrij onsportief, de kaart is misschien twijfelachtig maar niet onzinnig.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Bullaude niet gewoon de kans krijgt als basisspeler, in ieder geval tegen clubs als Groningen mag Slot van mij daar best wel wat minder terughoudend in zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Slot het donderdag eens met Danilo gaat proberen op 10. Szymanski zal nog wel niet kunnen beginnen.
Dilrosun kan echt niet meer.
Nou, op het moment dat het al bijna niet lukt tegen Groningen met alle respect, is het niet heel fijn om dan een gokje in te brengen, ook niet voor die speler zelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Bullaude niet gewoon de kans krijgt als basisspeler, in ieder geval tegen clubs als Groningen mag Slot van mij daar best wel wat minder terughoudend in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |