Dat laatste sowieso. Ik vond die Kooij eigenlijk ook gewoon een prima pot fluiten zaterdag, maar dat wordt compleet overschaduwd door het moment van de rode kaart.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er een tactiek zat achter het klagen van Slot tegen/over de arbitrage zou dat best wel eens verkeerd uit kunnen pakken hierdoor inderdaad. Maar ik vind het vooral een irritante discussie van beide kanten, ik ga ervan uit dat er vanuit de KNVB/scheidsrechters geen opzet achter zit en ze hun werk gewoon goed kunnen doen.
Joey Kooij laat echt nagenoeg elke wedstrijd compleet ontsporen. Wat lees ik hierquote:Op maandag 6 maart 2023 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Ik vond die Kooij eigenlijk ook gewoon een prima pot fluiten zaterdag, maar dat wordt compleet overschaduwd door het moment van de rode kaart.
Sowieso vind ik die Kooij eigenlijk wel een goede scheidsHeeft alleen vaak 1 raar, beslissend moment in een wedstrijd waardoor die goede prestatie in 1 klap weg wordt gevaagd en niemand het er meer over heeft dat ie eigenlijk gewoon een hele degelijke scheidsrechter is over het algemeen.
Van zn laatste 4 directe rode kaarten zijn er 3 geseponeerd. Goede scheids!quote:Op maandag 6 maart 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Joey Kooij laat echt nagenoeg elke wedstrijd compleet ontsporen. Wat lees ik hier
Ja, ik kijk verder weinig voetbal hoor, dus ik baseer het vooral op wedstrijden die hij van Feyenoord gefloten heeft. Maar zaterdag vond ik hem dus prima fluiten, op het moment met die Maatta na. En een andere pot die mij te binnen schiet is de 5-3 tegen NEC vorig seizoen, vond ik hem ook goed en ballen tonen dat hij op een beslissend moment tegen de VAR in durfde te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Joey Kooij laat echt nagenoeg elke wedstrijd compleet ontsporen. Wat lees ik hier
Ja, dat is dus precies wat ik zeg, degelijke scheids met regelmatig een gek, beslissend moment dat zo overheersend is dat niemand meer ziet dat ie echt wel wat kan.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van zn laatste 4 directe rode kaarten zijn er 3 geseponeerd. Goede scheids!
Die is om technische redenen geseponeerd (scheidsrechter benoemde in het verslag dat de handsbal bewust was wat niet bewezen kon worden), de kaart zelf was terecht.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Over geseponeerd gesproken, die rode kaart van Sandler van NEC tegen Feyenoord in de beker heb je ook nog.
Hij staat niet per se bekend als een goede scheids als je andere fans ook hoort. Maar goed, Higler had dezelfde reputatie en die heeft zich wel ontwikkeld tot een degelijke scheidsrechter. Kooij is ook jong.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk verder weinig voetbal hoor, dus ik baseer het vooral op wedstrijden die hij van Feyenoord gefloten heeft. Maar zaterdag vond ik hem dus prima fluiten, op het moment met die Maatta na. En een andere pot die mij te binnen schiet is de 5-3 tegen NEC vorig seizoen, vond ik hem ook goed en ballen tonen dat hij op een beslissend moment tegen de VAR in durfde te gaan.
[..]
Ja, dat is dus precies wat ik zeg, degelijke scheids met regelmatig een gek, beslissend moment dat zo overheersend is dat niemand meer ziet dat ie echt wel wat kan.
Alleen worden wedstrijden wel op dat soort momenten beslist. Als scheidsrechter is het veel belangrijker dat je altijd een bepaald minimumniveau haalt dan dat je zo af en toe heel goed bent. Voor momentenvoetballers is in de arbitrage geen ruimte.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk verder weinig voetbal hoor, dus ik baseer het vooral op wedstrijden die hij van Feyenoord gefloten heeft. Maar zaterdag vond ik hem dus prima fluiten, op het moment met die Maatta na. En een andere pot die mij te binnen schiet is de 5-3 tegen NEC vorig seizoen, vond ik hem ook goed en ballen tonen dat hij op een beslissend moment tegen de VAR in durfde te gaan.
[..]
Ja, dat is dus precies wat ik zeg, degelijke scheids met regelmatig een gek, beslissend moment dat zo overheersend is dat niemand meer ziet dat ie echt wel wat kan.
Zo ongeveer het schoolvoorbeeld van een rode kaart, niet voor niets ging de aanklager nog een keer in beroep om dat wat duidelijker te krijgen. Maar wat Gurney zegtquote:Op maandag 6 maart 2023 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Over geseponeerd gesproken, die rode kaart van Sandler van NEC tegen Feyenoord in de beker heb je ook nog. Over balans gesproken.
Dat vind ik trouwens wel een bijzondere situatie. Wat mij betreft is dat een duidelijke rode kaart (voorkomen van een 100% doelpunt met uitgestoken hand), maar wat mij betreft hoef je daar ook niet voor geschorst te worden aangezien je niemand hebt geblesseerd of in gevaar hebt gebracht. Eigenlijk raar dat dat niet naast elkaar kan bestaan, een terechte rode kaart krijgen maar niet geschorst worden, want dat zou in dit geval perfect zijn geweest.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:49 schreef trein2000 het volgende:
Over geseponeerd gesproken, die rode kaart van Sandler van NEC tegen Feyenoord in de beker heb je ook nog. Over balans gesproken.
Zegt wie? Rob Dieperink? De beroepscommissie niet in ieder geval, die zeggen alleen dat ze er verder niet over kunnen oordelen omdat het niet ten laste gelegd is.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is om technische redenen geseponeerd (scheidsrechter benoemde in het verslag dat de handsbal bewust was wat niet bewezen kon worden), de kaart zelf was terecht.
Dat is wel een goed punt natuurlijk. Laten we het er maar op houden dat ik denk dat hij over 10 jaar wel dat minimumniveau heeft danquote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen worden wedstrijden wel op dat soort momenten beslist. Als scheidsrechter is het veel belangrijker dat je altijd een bepaald minimumniveau haalt dan dat je zo af en toe heel goed bent. Voor momentenvoetballers is in de arbitrage geen ruimte.
Dat weet ie goed verborgen te houden danquote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Higler heeft zich wel ontwikkeld tot een degelijke scheidsrechter.
mee eensquote:Op maandag 6 maart 2023 18:39 schreef tong80 het volgende: Na het bekerduel met sc Heerenveen moest Slot al hard lachen om een suggestieve opmerking van de journalist.
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:39 schreef tong80 het volgende:
Valentijn Driessen ziet 'Louis van Gaal-trekjes' bij Arne Slot. De chef voetbal van De Telegraaf opende recent een aantal keer de aanval op de trainer van Feyenoord. Nu uit Driessen in zijn column kritiek.
In zijn Telegraaf-column vergelijkt Driessen Slot met Erik ten Hag. De journalist erkent de kwaliteiten van de Feyenoord-coach, maar hij is ook kritisch. 'Het huidige tijdperk in De Kuip wordt soms zelfs al als historisch aangemerkt. Toch voelt Slot zichzelf en zijn ploeg snel tekort gedaan. Het lijkt erop of hij, nu de prijzen verdeeld gaan worden, iets door zijn handen voelt glippen na twee benauwde 1-0 overwinningen tegen SC Heerenveen (beker) en FC Groningen (competitie).'
'Zo weet hij in zijn reacties niet hoe nadrukkelijk hij de spelopvatting van Feyenoord moet bewieroken. Of dat al niet meer dan voldoende het geval is. Of hij legt het spel van Feyenoord neer naast dat van concurrent Ajax. (...) Regelmatig zet Slot de bijzondere prestaties van Feyenoord af tegen de portemonnee die door Ajax en AZ zijn getrokken om de selectie te versterken. Een zinloze vergelijking. Het zijn kleine Louis van Gaal-trekjes. Weliswaar is Slot een bezeten trainer, een controlfreak; hij heeft die zogenaamde handigheidjes helemaal niet nodig.'
Na het duel tussen Feyenoord en Groningen opende Driessen de aanval al op Slot. "Het heeft wel geholpen, hè? Wat je bij FC Twente hebt geroepen over de arbitrage. Sindsdien gaat het wel leuk tussen jou en de arbiters. (...) Het is goed met je." Na het bekerduel met sc Heerenveen moest Slot al hard lachen om een suggestieve opmerking van de journalist.
Daar zijn geen stoelpoten meer over om af te zagen.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
wat een totaalidioot. Blijf lekker in Amsterdam.
Het is ook een act “kijk mij eens als journalist kritisch zijn op een succesvolle en populaire coach waar ik wat tegen durf te zeggen”quote:Op maandag 6 maart 2023 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
Vallentèn heeft een nieuw doelwit gevonden na Ten Hag en Lowie. Sneu mannetje blijft dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |